Klinkt alsof jij een asshole van een zoon bent.. goed bezig man.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik word echt helemaal gestoord van m'n vader. Hij belt of whatsappt me minimaal 2x per dag om samen dingen te doen.
Ik ben 2 maanden geleden afgestudeerd en hij nam me toen apart en vertelde dat hij supertrots op mij is en dat hij graag meer leuke dingen met me wil gaan doen deze vakantie.
Ik wil gewoon chillen met m'n vrienden, uitgaan in het weekend etc. Vorig weekend vertelde hij me dat hij een lang weekend weg had geboekt voor ons om samen te gaan wandelen en vissen in de Ardennen? Wtf? Da's toch fucking saai, heb hem verteld dat ik liever met m'n vrienden de stad inga.
Hij vraagt me ook steeds of hij met me meemag naar de sportschool, hij geeft me veel complimenten over mijn gainz de laatste tijd. Ik zei hem dat ik liever alleen sport en dat hij maar met iemand anders moet gaan.
Wtf? Kan hij me niet gewoon met rust laten met al die saaie shit van hem?
ondankbaar iemand.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:49 schreef Om_nomnom het volgende:
Ik word echt helemaal gestoord van m'n vader. Hij belt of whatsappt me minimaal 2x per dag om samen dingen te doen.
Ik ben 2 maanden geleden afgestudeerd en hij nam me toen apart en vertelde dat hij supertrots op mij is en dat hij graag meer leuke dingen met me wil gaan doen deze vakantie.
Ik wil gewoon chillen met m'n vrienden, uitgaan in het weekend etc. Vorig weekend vertelde hij me dat hij een lang weekend weg had geboekt voor ons om samen te gaan wandelen en vissen in de Ardennen? Wtf? Da's toch fucking saai, heb hem verteld dat ik liever met m'n vrienden de stad inga.
Hij vraagt me ook steeds of hij met me meemag naar de sportschool, hij geeft me veel complimenten over mijn gainz de laatste tijd. Ik zei hem dat ik liever alleen sport en dat hij maar met iemand anders moet gaan.
Wtf? Kan hij me niet gewoon met rust laten met al die saaie shit van hem?
Vissenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Vissen in de ardennen is het chillste wat er bestaat man, fijn pilsen met je pa in een bootje of aan de waterkant. Ik zou nu nog vertrekken
K ga liever met mn vrienden naar Ibiza ofso..quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:51 schreef Ratsnest89 het volgende:
Vissen in de ardennen is het chillste wat er bestaat man, fijn pilsen met je pa in een bootje of aan de waterkant. Ik zou nu nog vertrekken
Dan doe je beide. Je gaat geen 2 weken vissen... dat doe je max. een weekendje.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
K ga liever met mn vrienden naar Ibiza ofso..
'K'quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Traantje weggepinkt.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Als ik je pa was zou ik je een paar flinke klappen geven.
Nee, heb net mn master of science.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
'K'
'ofso'
Ben je niet gewoon overgegaan van vmbo 1 naar vmbo 2?
Jij verdient een paar flinke teringklappen van je pa. Je staat zeker ook liever op het dorpsplein met de remmen ingedrukt van je ciao en vol gas gevend?quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Ik zou zijn muil open beuken terwijl ik bier met zijn vrienden zat te drinken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:53 schreef deadprez het volgende:
Als ik je pa was zou ik je een paar flinke klappen geven.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nee, heb net mn master of science.
Ik zou m'n master of taalkennis (aka de basisschool) ook nog maar eens gaan halenquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:54 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Nee, heb net mn master of science.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |