quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:56 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Ik zou m'n master of taalkennis (aka de basisschool) ook nog maar eens gaan halen
En vervolgens je master sociale vaardigheden
En als je daar toch zo druk mee bent, cancel dan gelijk maar de master in een complete tyfuslijer zijn
P.S. Zoveel werken deed hij om het gezin te onderhouden waar jij in opgegroeid bent. Om jou eten te geven. En nu wil hij tijd met je spenderen en je spuugt 'm gewoon in z'n gezicht. Daarom wordt iedereen boos op je.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:11 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Had hij vroeger dan maar moeten doen, nu is ie oud en saai. Hij praat elke keer over domme shit en probeert dan "modern" te zijn door whatsapp te gaan gebruiken, facebook...
Hij gaf zelfs toe dat hij naar de muziek is gaan luisteren die ik leuk vindHij vond het best goed nadat hij er een paar dagen naar had geluisterd en vroeg of hij eens mee mocht naar een feestje waar dit soort muziek gedraaid wordt... Ik zei hem dat hij die tijd gehad heeft en ik me echt niet met mn vader ga vertonen op een techno/deephouse feest.
Lekker 46 jaar arbeiden, ik hoop niet dat je daarna leuke dingen met je kleinkinderen wil gaan doen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.
Ga jij maar lekker putjes scheppen, ik begin 1 september bij KPN. Startsalaris 3k bruto per maand op mijn 24e. Suck it, maddafakaaaaa.
3K bruto veel vinden echt serieus hoe dom kan je zijnquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
Want recent afgestudeerde studenten vinden het niet meer leuk om met hun vrienden uit te gaan. Wij noemen dit altijd "chillen" inderdaad in onze vriendengroep. En mijn pa is gewoon kansloos, hij gaat echt belachelijk ver om te proberen bij mij op goede voet te komen.
Ga jij maar lekker putjes scheppen, ik begin 1 september bij KPN. Startsalaris 3k bruto per maand op mijn 24e. Suck it, maddafakaaaaa.
3k bruto voor een startersfunctie weinig vinden..quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:18 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
3K bruto veel vinden echt serieus hoe dom kan je zijn
Kun je je vader meenemen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
3k bruto voor een startersfunctie weinig vinden..
Krijg trouwens ook nog een 13e maand en een leaseauto die ik zo goed als zelf mag uitkiezen (audi a5) en mag hier ook onbeperkt prive mee rijden.
3k brutoquote:Op donderdag 17 juli 2014 17:28 schreef Om_nomnom het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |