Niet zo grappig hèquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Is het incl ongewassen beddengoed (geeft niet als er een verdwaald slipje tussenzit), dan bied ik 50
gr gr
Ombouw ja. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten, goeiequote:Op vrijdag 25 juli 2014 20:08 schreef knoblaucha6 het volgende:
Niet boos worden op mij hoor want dat geteisem op je lieve aanbod van je koel/vriescombi was zachtgezegd nogal![]()
Maar een eerlijke vraag inzake het bed, je zegt in de TT al "zonder lattenbodem" en in je op: zonder hoofd- en voeteinde . Wat heeft iemand in hemelsnaam aan een bed zonder lattenbodems, hoofd- en voeteinde? Of betreft het een simpele bedOMBOUW. Dan zou ik de tt even aanpassen, misschien dat er dat wat meer duidelijkheid is.
ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 25 juli 2014 21:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ombouw ja. Dat had ik er misschien even bij moeten zetten, goeie
Met 'zonder hoofd- en voeteinde' bedoel ik dat ze niet verhoogd zijn. Ze zijn er natuurlijk wel, maar je ligt niet 'klem'.
Wat snap je niet?quote:
Ombouw, een ding wat om je bed staat op pootjes en zo, voor de sier zodat je de ontbrekende lattenbodem niet zietquote:
Of je koopt lattenbodems, want dat scheelt ook een hoop geld; alleen lattenbodems moeten kopen en niet een heel bedquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:51 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ombouw, een ding wat om je bed staat op pootjes en zo, voor de sier zodat je de ontbrekende lattenbodem niet ziet![]()
Kortom: heb je wél lattenbodems zelf maar daar geen ombouw voor dan moet je Nip even tackelen voor haar aanbod.
En nu ben ik toch echt eens wel even bruikbaar helder , denk ik![]()
Die helemaal door fysio's verantwoorde lattenbodems heb ik een jaar of 2 geleden hier aangeboden voor niks maar toen wou geen hond ze hebben omdat er geen ombouw bij zatquote:Op vrijdag 25 juli 2014 22:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Of je koopt lattenbodems, want dat scheelt ook een hoop geld; alleen lattenbodems moeten kopen en niet een heel bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |