maar dan moet je het nog koelen ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:33 schreef Druppelss het volgende:
[..]
10 euro ofzo voor een 6pack betalentoch maar zo aangeschoten wat bier bijhalen.
Die discussie is hij ook op uit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
Om 12 uur al aan het bier zitten
daarom verzonnenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:47 schreef datismijnmening het volgende:
Om 12 uur al aan het bier zitten
In plaats van een nieuwe baan te zoekenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef Druppelss het volgende:
Als je ff werkloos bent waarom nieten koelen hoeft niet echt voor mij gelukkig, al is het wel lekkerder ja.. koud bier.
"ff" is zeker al twee jaar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:49 schreef Druppelss het volgende:
Als je ff werkloos bent waarom nieten koelen hoeft niet echt voor mij gelukkig, al is het wel lekkerder ja.. koud bier.
een "en" na een kommaquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:07 schreef Druppelss het volgende:
Wat een haatnee nog niet zolang, en ik heb mn verplichte 4 sollicitaties al de deur uit
![]()
En waarom bier 'zo vroeg' ? Dan kan ik de lichte kater een beetje wegdrinken (is eigenlijk al lang weer weg). Maar nu is het noodlot toegeslagen; ik ga nu maar even op de fiets..
stoer zegquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:15 schreef zaktak het volgende:
Ik heb 3 jaar bij de appie gewerk en whatsapp de teamleider altijd ff of hij een krat in de vriescel-zuivelcel zet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |