Zolang Yuna in het logo zit....
maar waarom geen trendy kleuren? Gifgroen/zwart/grijs of Rood/oranje/zwart
quote:Ik zal morgen daar aan werken ,maar het moeten niet te veel kleuren worden anders wordt het onoverzichtelijk.
Op donderdag 24 oktober 2002 23:57 schreef CosmoKramer het volgende:
www.planetofgames.nl
www.gamersplanet.nl
www.planet-game.nlZolang Yuna in het logo zit....
maar waarom geen trendy kleuren? Gifgroen/zwart/grijs of Rood/oranje/zwart
quote:Haha ,nee geen console namen erin.
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
NEEEEEEEE!
Geen planet in de titel..
Lame, lame, lame..
planetxbox anyone?!
Oh, en er is al een www.insidegamer.nl
Is dus niet handig als wij inside gamers gaan gebruiken...
[Dit bericht is gewijzigd door Chevalric op 25-10-2002 08:18]
Ik laat gewoon effe me gedachte gaan
Ik kan de naam nog veranderen maar ik vind game insider zelf wel een coole naam. Ik kan desnoods nog in het logo zetten: Made By Project of Gamers.
En als er een yuna in MOET zitten dan kan dat ook.
quote:nou ik wil liever niet de layout van gamers.nl namaken of gebruiken als voorbeeld. We moeten zelf een beetje origneel zijn. Anders lijkt het net alsof we gamers.nl aanbidden terwijl we ze de grond in willen boren!!! En ik vind de layout niet echt zo mooi en is trouwens ook gewoon weer gejat van t.net. Wel toevallig dat gamers.nl zijn layout ging veranderen nadat t.net een nieuwe look kreeg.
Op vrijdag 25 oktober 2002 08:59 schreef The_Comeback-kid het volgende:
Er is een gouden regel die zegt: Beter goed gejat, dan slecht bedacht. :aten we daarom kijken naar Gamers-sites die er nu al een beetje bestaan. Ik vind Gamers.nl een hele mooie site. Als we dat een beetje als voorbeeld nemen, komen we al een heel end.
En een naammisschien iets van gamingholland.nl, gameworld.nl, gamersplace.nl, centralgames.nl of gamingpalace.nl
Ik laat gewoon effe me gedachte gaan
quote:Vindt dat logo wel erg mooi, en Yuna hoeft natuurlijk niet persé!
Op vrijdag 25 oktober 2002 13:47 schreef The.PhantoM het volgende:
is dit logo dan niet goed:Ik kan de naam nog veranderen maar ik vind game insider zelf wel een coole naam. Ik kan desnoods nog in het logo zetten: Made By Project of Gamers.
en deze: www.gamersproject.nl of www.projectofgamers.nl of www.gamesbygamers.nl ?
Ik doe maar wat suggesties hoor...
quote:Ik vind hem wel cool!
is dit logo dan niet goed:Ik kan de naam nog veranderen maar ik vind game insider zelf wel een coole naam. Ik kan desnoods nog in het logo zetten: Made By Project of Gamers.
quote:Blijf trouwens komen op:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:19 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ik vind hem wel cool!
#projectgamers !!!
De naam Xtremegamers gaat al een eind in de goede richting vind ik, alhoewel hij nog steeds niet echt origineel is en de 'X' erin, misschien associaties kan opwekken met de Xbox.
En over die lay-out: ziet er koel uit, ik vind alleen die mouse.over bij reviews, downloads etc. onwijs lelijk.
Tot zover mijn input als omstander .
En over een dope naam zal ik nog ff denken.
quote:Ja, in het begin zullen we ze toch echt zelf moeten kopen
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:03 schreef keeper het volgende:
ff vraagje. Hoe zit dat met die review-dingen. Komt het er dan gewoon op neer dat ik een game koop, die speel en dan review? Want ik neem aan dat je (zeker in het begin) niet ff bij alle publishers langs kan gaan om reviewexemplaartjes los te weken.
En over die lay-out: ziet er koel uit, ik vind alleen die mouse.over bij reviews, downloads etc. onwijs lelijk.
Tot zover mijn input als omstander
.
quote:Zo gauw we bekend zijn: Gratis hard- en software, 'zaken'tripjes naar verre oorden, fanclubs............
Op zaterdag 26 oktober 2002 15:38 schreef gieling.com het volgende:[..]
Ja, in het begin zullen we ze toch echt zelf moeten kopen
Maar als we een beetje bekend zijn......>>
*zucht*
quote:Ow, dan schrijf ik me toch wel in. Is er ook nog plek voor een General Manager die niet diepe kennis van zaken heeft maar wel kritiek levert
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:40 schreef SuperSiem het volgende:
Zo gauw we bekend zijn: Gratis hard- en software, 'zaken'tripjes naar verre oorden, fanclubs............*zucht*
quote:Nee, helaas is er geen plaats voor profiteurs.
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:44 schreef keeper het volgende:[..]
Ow, dan schrijf ik me toch wel in. Is er ook nog plek voor een General Manager die niet diepe kennis van zaken heeft maar wel kritiek levert
?
Maar je mag natuurlijk wel de fanclub oprichten.
quote:ja dit ziet er goed uit. en dat POG vind ik ook een goed idee, nu de rest van de layout nog!!!!!!!!
see ya
quote:Boek de E3 al maar vast voor ons
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:40 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Zo gauw we bekend zijn: Gratis hard- en software, 'zaken'tripjes naar verre oorden, fanclubs............
*zucht*
quote:Ik ben ook al tevreden met de ECTS.
Op zondag 27 oktober 2002 12:46 schreef gieling.com het volgende:[..]
Boek de E3 al maar vast voor ons
quote:ja die buttons zijn niet zo mooi nee. Maar ik had ze meer uit wanhoop gemaakt
Op zaterdag 26 oktober 2002 13:03 schreef keeper het volgende:
ff vraagje. Hoe zit dat met die review-dingen. Komt het er dan gewoon op neer dat ik een game koop, die speel en dan review? Want ik neem aan dat je (zeker in het begin) niet ff bij alle publishers langs kan gaan om reviewexemplaartjes los te weken.
Tot zover mijn input als omstander
.
En wanneer komen de scripters en designers nou eens bij elkaar? Neejoh, Chevalric, siem, gieling zitten eigelijk alleen maar op het irc kanaal. Ik ga niet de hele tijd wachten, anders moeten de wel willende scripters en designers maar verder gaan. Het is al moeilijk genoeg om rekening te houden met de 'meningen' van de andere. Maar opzich hebben nog niet veel mensen hun mening gegeven over de layout. Ik ben al een beetje begonnen met scripten samen met chevalric die helpt en neejoh.
Dus 1x ff een net meeting houden met scripters en designers die dan wat in elkaar knutselen. Andere kunnen hun mening geven maar het is niet mogelijk om steeds de layout en script omver te gaan gooien omdat iemand het niet goed vind.
En: ik moet ook 1x ff de admins spreken, we moeten ff gaan bespreken hoe het nieuwsysteem in elkaar moet zitten.
Deze mensen heb ik nodig:
Scripters:
speknek
PhantoM
TheMarco
Neejoh
Comeback kid
Chevalric (html)
Designers:
PhantoM
Ketel 1
Ker Plunk
Comeback kid
Admin:
Ker Plunk
speknek
PhantoM
Chocobo
Bastard
gieling
quote:Doe gewoon allebij
Op zondag 27 oktober 2002 12:48 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Ik ben ook al tevreden met de ECTS.
quote:Ik ben altijd (lees: vaak) op het irc kanaal!!!
Op zondag 27 oktober 2002 20:20 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
En: ik moet ook 1x ff de admins spreken, we moeten ff gaan bespreken hoe het nieuwsysteem in elkaar moet zitten.
1. Er word niet meer gepost
2. Het irc kanaal is TE leeg!!!!
3. Blijf dus posten en komen!!!
[/zeurmodus]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |