En voor de gene die zich afvragen wat dit nou allemaal is.
We zijn van plan om een gamesite op te gaan zetten met een stel gamers van fok. Hoe meer mensen hoe beter. Dus als je interessen hebt meldt je dan hier aan in dit topic.
Deze ranks hebben we:
- Scripter
- Webdesigner
- (P)Reviewer
- Nieuwsupdater
- Admin
Je kan meerdere ranken te gelijk hebben.
:
quote:
Van The.PhantoM
Ik heb ff een indeling gemaakt zoals jullie die willen. Dit staat dus nog niet vast. Het is gewoon welke rank jullie wilden, alles moet nog besproken worden dus wordt niet boos als je een rank niet krijgt
Hier is een excel filetje te downloaden:http://members.chello.nl/fj.holtrop/Fok!/site/rommel/gamerranks.xls
Als je geen excel hebt meldt het dan ff hier of mail me via icq of msn. Msn is trouwens: phantom@tl-cs.f2s.com . Die kan je toevoegen voor msn maar niet naar mailen. Ik kan me mail hier niet meer accessen.
Ohja, we hebben nieuwsupdaters nodig. En er kunnen fouten in zitten. Dus meld ff als je bij een andere rank wilt of nog ergens bij wilt. Of juist afmelden.
Ben ik nog iets vergeten te zeggen?
Irc van dit topic
mIRC is te downloaden op: www.mirc.com
Als je nog niet weet wat IRC is, raden wij je aan om eerst dit goed door te lezen: [irc] #fok FAQ
Je kunt ons bereiken door:
/join #projectgamers
of klik gewoon hier:
Hier kan je alle vragen stellen die je maar wilt weten. Of gewoon FF komen chatten!
Iedereen is welkom, See u in chat.
De crew.
We bedanken slakkie voor het schrijven van de FAQ
En natuurlijk ook Gieling bedankt voor het opzetten van ons POG Channel en het schrijven van dit stukje tekst
[Dit bericht is gewijzigd door The.PhantoM op 22-10-2002 17:36]
quote:oke. Dus haakjes weghalen en nou bij het scripten weghalen. En wel nieuws? Dat is mooi
Op maandag 21 oktober 2002 23:39 schreef Ketel_1 het volgende:
Haal die haakjes bij mij maar weg, hoor. Alleen denk ik dat ik niet echt kan helpen met scripten enzo en ik wil overigens ook best nieuws posten.
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 23:44 schreef Ketel_1 het volgende:ik ga d'r vandoor. Ik lees de rest morgen wel na
quote:heeft ker zich gestoten ?
Op maandag 21 oktober 2002 23:47 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ik ook,morgen weer naar ziekenhuis
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 21:20 schreef The.PhantoM het volgende:
neem aan dat je wilt (p)reviewen voor de xbox. Ook nieuwsupdater?
Al ideeen over programmeer-talen en lay-outs??
Hebben jullie trouwens al een plek waar je de boel gaat neerzetten (a.k.a. een webhost)?
Dan heb ik misschien ook wat te doen, want er zijn al zoveel Gc en Pc reviewers.
quote:Gefixed
Op dinsdag 22 oktober 2002 12:34 schreef gieling.com het volgende:
Hee, ik hoor dus wel bij de admins te staan!
(bij het txt bestand, nu hang ik er een beetje tussen)
quote:Na de HALO meet.
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:22 schreef CosmoKramer het volgende:Waneer gaat er echt actief begonnen worden?
quote:Wanneer is de halo meet? Die multiplayer opties gaan echt helemaal nergens over namelijk!
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:26 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Na de HALO meet.
Ps, ik kill jullie allemaal
quote:wordfile heb ik ook als je die moet hebben...
Op maandag 21 oktober 2002 23:58 schreef Chocobo het volgende:
Ik zal morgen op mijn werk eens die excel file checken aangezien ik thuis geen excel heb !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |