overdag jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:13 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Oh wacht je bent een vrouw zie ik nu?
en jij had genoeg gepostquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het zal vast terecht zijn dat ze je niet laten.
oei daar houd ik wel van, maar als je niet erg vindt kijk ik tijdens het neuken gewoon naar filmpjes van 1D en o ja wel van achteren hequote:
harry is van mij. daar mag je niet op spuiten.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:15 schreef davyleiden het volgende:
[..]
oei daar houd ik wel van, maar als je niet erg vindt kijk ik tijdens het neuken gewoon naar filmpjes van 1D en o ja wel van achteren he
Harry mag je hebben, ik ga voor Niallquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:18 schreef isax het volgende:
[..]
harry is van mij. daar mag je niet op spuiten.
met homos bedoel je zeker 1d?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:20 schreef isax het volgende:
[..]
pesten, klacht, homo's, 1D, condooms, nieuwe dag.
YOLO
Gaat lekker met je. Heb je al telefoonnummers?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:20 schreef isax het volgende:
[..]
pesten, klacht, homo's, 1D, condooms, nieuwe dag.
YOLO
ik was gewoon objectiefquote:
nee kan wel een topique maken voor telefoonnummers te innen natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat lekker met je. Heb je al telefoonnummers?
hou jij meer van witte chocolade of bruinequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gaat lekker met je. Heb je al telefoonnummers?
PM me maar, ik wil je graag zienquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee kan wel een topique maken voor telefoonnummers te innen natuurlijk.
Je kan het proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
nee kan wel een topique maken voor telefoonnummers te innen natuurlijk.
Momenteel alleen pure chocolade.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hou jij meer van witte chocolade of bruine
oke dus je valt ook alleen op donkere mannen?quote:
Nee, ik heb het over chocolade.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
oke dus je valt ook alleen op donkere mannen?
oh ik dacht dat er een verband zatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |