Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Was vast een afleidingsmanoevre om te verhullen dat ze per ongeluk in de SC zat en niet in de COS.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had het niet over jou, eerder over mezelf
Ik denk het ookquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Was vast een afleidingsmanoeuvre om te verhullen dat ze per ongeluk in de SC zat en niet in de COS.
Bubbeltjes plastic is tha bomb.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:19 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hou van piepschuim of van dat bubbeltjesplastic.
![]()
Zie mij het onderwerp veranderen
nieuwe dagquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we zijn inmiddels aan de volgende dag begonnen
Piepschuim is irritant, laten altijd wel een paar van die korreltjes los als je een apparaat uitpakt. Bubbeltjesplastic is natuurlijk briljant spul.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:19 schreef Parlay het volgende:
[..]Ik hou van piepschuim of van dat bubbeltjesplastic.
![]()
Zie mij het onderwerp veranderen
Had ik toch gelijk. Grrrr niet leuk als ik onzeker wordt. Dipje nog niet helemaal voorbij geloof ik.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Kijk maar in haar geschiedenis. Die zit altijd in de COS.
Beetje baldadig?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:21 schreef isax het volgende:
ok ik moet eigenlijk echt slapen want ik heb zo'n ala eerste klas bui.
Weet ik niet. Gert gaat nu als Hitler door het leven en Liesje had ook even een andere UI.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:12 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ja, wat is dat, Ian-Nick stiekem langs geweest zeker
Lijkt me een wijs besluit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:21 schreef isax het volgende:
ok ik moet eigenlijk echt slapen want ik heb zo'n ala eerste klas bui.
Therapeutisch zou ik het willen noemen zelfsquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Piepschuim is irritant, laten altijd wel een paar van die korreltjes los als je een apparaat uitpakt. Bubbeltjesplastic is natuurlijk briljant spul.
Ze had het zelf ook pas na een kwartier door.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk. Grrrr niet leuk als ik onzeker wordt. Dipje nog niet helemaal voorbij geloof ik.
Lajeniegekmakuhquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Had ik toch gelijk. Grrrr niet leuk als ik onzeker wordt. Dipje nog niet helemaal voorbij geloof ik.
Tadaa: http://www.puffgames.com/bubblewrap/quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Therapeutisch zou ik het willen noemen zelfs
Ik wordt soms helemaal wild van dat spul, moet ze indrukken, pop pop pop.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Tadaa: http://www.puffgames.com/bubblewrap/
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Tadaa: http://www.puffgames.com/bubblewrap/
Was i.i.g. best wel grappig, zeker als ze inderdaad nazi heeft gespeeld.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ze had het zelf ook pas na een kwartier door.
Omg, hou je in muts.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:27 schreef isax het volgende:
ik heb iemand gdmt en ik weet niet meer waarom
quote:
Tenzij we morgen alle 5/6 een ban hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was i.i.g. best wel grappig, zeker als ze inderdaad nazi heeft gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |