Liev, maar ik blijf nog wel even om de rel te aanschouwenquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee. Dan ben je moe ja. Cyberknuffel
Welke rel? Ik merk niets. En mooi dat je nog ff blijft. Of je nu zwijgt of niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Liev, maar ik blijf nog wel even om de rel te aanschouwenEn mijn zeer summiere bijdrage te leveren in de vorm van zwijgen.
We rellen gewoon in stilte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welke rel? Ik merk niets. En mooi dat je nog ff blijft. Of je nu zwijgt of niet.
.....!quote:
,quote:
niet mee eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij doet het gewoon verkeerd, jij moet jouw nummer geven aan Joezi.
Of aan jouquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij doet het gewoon verkeerd, jij moet jouw nummer geven aan Joezi.
Nog steeds geen foto terug?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef isax het volgende:
[..]
niet mee eens.
ik gaf al als eerst een foto
Dan moet de man ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef isax het volgende:
[..]
niet mee eens.
ik gaf al als eerst een foto
Jij ook, what's the problem?quote:
Hij heeft wel een goede stem natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:53 schreef Parlay het volgende:
ElvisPas veel later, eigenlijk onlangs, gaan waarderen
Popicoon die veel heeft doen veranderen tegen alles in, ik heb daar bewondering voor. Mensen die tegen de stroom inzwemmen om hun passie vorm te geven. Ondanks tegenslagen, ik leer daar veel vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede stem natuurlijk.
Wat is jouw passie dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Popicoon die veel heeft doen veranderen tegen alles in, ik heb daar bewondering voor. Mensen die tegen de stroom inzwemmen om hun passie vorm te geven. Ondanks tegenslagen, ik leer daar veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |