Mij nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:27 schreef isax het volgende:
ik heb iemand gdmt en ik weet niet meer waarom
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Tenzij we morgen alle 5/6 een ban hebben.
Yes, wie. en een lekkere jonge geloof ik. leeftijd ligt laag daar voor mij. voor jou niet, top man.quote:
Ik heb de tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee joh, de mods weten wie we zijn en dan is het weer teveel werk om dat aan te vragen voor ons.
Gefeliquote:
Sorry, ik kijk Bassie en Adriaan. Andere keer.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Begin maar met bannen dan, zou ik zeggen.
Ga jij ook nog proberen te scoren daar?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Yes, wie. en een lekkere jonge geloof ik. leeftijd ligt laag daar voor mij. voor jou niet, top man.
Echt niet, die gastjes beginnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga jou ook nog proberen te scoren daar?
Iedereen is vervelend rond deze tijd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Een mod, we zijn toch niet echt vervelend?
choco maakt zich klein nu![]()
A, joh, dat is een fasequote:Op donderdag 17 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
hij is homo
maar dat is ok
moet ergens beginnen he?
Inderdaad, nr 1 is binnen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:32 schreef isax het volgende:
hij is homo
maar dat is ok
moet ergens beginnen he?
jij jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Iedereen is vervelend rond deze tijd.
Zolang ik niemand bewust kwets denk ik dat ik wel goed zit.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Iedereen is vervelend rond deze tijd.
Nou.....daarnetquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zolang ik niemand bewust kwets denk ik dat ik wel goed zit.
Oeps.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Bonen, aardappels en een tartaartje.
Je bent toch niet mijn overbuurmanquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:37 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Bonen, aardappels en een tartaartje.
quote:
Nou nou.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Braindead2000 het volgende:
Over een half uurtje ben ik toe aan mijn eerste drankje. Ik verwacht wel dat jullie dan nog aanwezig zijn.
Hee, we komen hier niet uit een ei. Je zat gewoon verkeerd.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Prospera het volgende:
nou dat rellen lukt ook niet hier, wat een stelletje zeikerds zijn jullie
Klopt, de echte rellerts zijn naar bed.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Prospera het volgende:
Ik ben even roken geduld mijn vriendquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Prospera het volgende:
Sorryquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef Prospera het volgende:
Ach jee. Dan ben je moe ja. Cyberknuffelquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
SorryIk ben moe en het is donker en ik ben moe en het is laat en ik ben moe en ik heb al zoveel gereld vandaag en ik ben moe en .......
Die zag ik daarnet ook in de keukenquote:
quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:43 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die zag ik daarnet ook in de keukenKokkerellen
Als hij valt zal ik filmenquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat ie zwemmen? Kun je er geen webcam opzetten?
Liev, maar ik blijf nog wel even om de rel te aanschouwenquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ach jee. Dan ben je moe ja. Cyberknuffel
Welke rel? Ik merk niets. En mooi dat je nog ff blijft. Of je nu zwijgt of niet.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:44 schreef Parlay het volgende:
[..]
Liev, maar ik blijf nog wel even om de rel te aanschouwenEn mijn zeer summiere bijdrage te leveren in de vorm van zwijgen.
We rellen gewoon in stilte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Welke rel? Ik merk niets. En mooi dat je nog ff blijft. Of je nu zwijgt of niet.
.....!quote:
,quote:
niet mee eens.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij doet het gewoon verkeerd, jij moet jouw nummer geven aan Joezi.
Of aan jouquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij doet het gewoon verkeerd, jij moet jouw nummer geven aan Joezi.
Nog steeds geen foto terug?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef isax het volgende:
[..]
niet mee eens.
ik gaf al als eerst een foto
Dan moet de man ja.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:51 schreef isax het volgende:
[..]
niet mee eens.
ik gaf al als eerst een foto
Jij ook, what's the problem?quote:
Hij heeft wel een goede stem natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:53 schreef Parlay het volgende:
ElvisPas veel later, eigenlijk onlangs, gaan waarderen
Popicoon die veel heeft doen veranderen tegen alles in, ik heb daar bewondering voor. Mensen die tegen de stroom inzwemmen om hun passie vorm te geven. Ondanks tegenslagen, ik leer daar veel vanquote:Op donderdag 17 juli 2014 02:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goede stem natuurlijk.
Wat is jouw passie dan?quote:Op donderdag 17 juli 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Popicoon die veel heeft doen veranderen tegen alles in, ik heb daar bewondering voor. Mensen die tegen de stroom inzwemmen om hun passie vorm te geven. Ondanks tegenslagen, ik leer daar veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |