Je weet wel, dat RTL4 jankprogramma gepresenteerd door Natasha Froger. Daarin wordt altijd een persoon, meestal een of ander vleesgeworden product uit de zieligheidsindustrie, in het zonnetje gezet "omdat die dat zo verdient". Tengevolge waarvan de woning van die persoon totaal wordt verbouwd, geverfd, behangen enz. Kortom een compleet nieuwe woning als het ware, overgoten met een sausje huil-tv.
Nu valt het me op dat het altijd om personen gaat die ergens tegenslag hebben gehad. Of ze zijn gehandicapt, gescheiden, hebben het emotioneel zwaar of zijn op een andere manier niet goed snik. Het gaat altijd om mensen met een of andere beperking en waarvan hun naaste vriendenkring vindt 'dat ze het verdiend hebben". En daar kan ik niet tegen. Het zijn immers altijd dezelfden die in de prijzen vallen met een nieuwe inrichting.
Vogeltjesdans wil ook een nieuwe zolderkamer!
En omdat ik hier natuurlijk heel veel vrienden heb, willen jullie daar vast wel aan meewerken. Iemand van jullie wil vast wel Natasha opbellen en zeggen dat ik dat zo verdien. Ik ben immers jullie allergrootste kutuser, daar doe ik erg mijn best voor dus wie verdient dat nou meer dan ik.
Ik stel geen hoge eisen. Ik had gedacht aan een Toscaans ingerichte zolderkamer, met wanden in steenrood. Een dakkapel voor meer licht. Omdat ik mijn zolderkamer nooit verlaat is het natuurlijk handig als daar ook een bed komt te staan en een toilet, zodat ik daar mijn topics op kan openen. Een douche is niet interessant, dat doe ik toch niet vaker dan een keer in de twee weken (of ik ga even buiten lopen als het regent) en mensen willen toch niet bij me in de buurt zijn. Verder is een 46" breedbeeld tv uiteraard onontbeerlijk en een playstation mag ook niet ontbreken. Tevens zou een liftetime abonnement op Domino's pizza erg handig zijn. En een afstandsbediening voor de voordeur, zodat ik mijn gesponsorde Poolse hoeren kan laten langskomen.
Klacht: ik twijfel of jullie dit voor mij willen regelen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.