We zijn hier niet in NWS hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Speedball het volgende:
geen anus in de tt
is zoooooooooooooooooooooo not done
Ja ik had het wel gezien maar durfde er niets meer van te zeggen.quote:
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee, dat zit er wel diep in. Ik ben ook erg tegendraads. Ik kan niet tegen groepsgedrag en kortzichtigheid. Denk dat ik daardoor snel badinerend doe.
Ik denk te veel na, ik neem alles in me op en kan niet focussen op iets en de rest loslaten. Ik vind de normaalste dingen vaak al absurd. Dit zijn struikelblokken om op nuchtere momenten een gevoel te laten overheersen. Of zoiets. Als ik 5 minuten later had gereageerd had hier waarschijnlijk iets heel anders gestaan.
Jawel. Maar dat is iets minder zweterig en plakkerig allemaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je voor de zwoele zomeravonden niets in je nachtkastje liggen?
Maar aan de andere kant ook weer een stuk minder bewerkelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat is iets minder zweterig en plakkerig allemaal.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef D. het volgende:
[..]
Whoohoo
Doe maar terug, en niet omdat ik ze niet wil he
Ik geloof het ook. Drama in de SC.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
"Alleen voor genodigden".
Joezi ruikt concurrentie voor Isa.
You got me, daarom moest de breezer ook weg.. al die vieze oude mannen zagen een makkelijk prooiquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:52 schreef liesje1979 het volgende:
"Alleen voor genodigden".
Joezi ruikt concurrentie voor Isa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |