en een plastic folie over de hele oppervlakte gespannenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Catkiller het volgende:
Of in bad gaan slapen met ijsklontjes er in.
Als je zweet ook. Maar je moet hem ook op je borst leggen als je op je rug ligt en in je nek liggen als je op je buik ligt.quote:
Het is volgens mij niet echt goed voor je lichaam om er een hele nacht vochtige shit tegenaan te houden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Leg mij eens uit waarom dit niet gezond zou zijn.
Inderdaad! Vond zelf alleen dat washandje te snel opdroogde.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In plaats van zeuren, doen. Ik leg een koud washandje op mijn voorhoofd.
En t werkt.
Want wat zou er dan met je lichaam gebeuren? Dit is nergens op gebaseerdquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet echt goed voor je lichaam om er een hele nacht vochtige shit tegenaan te houden.
Hahaha wat is dit nou weer voor autistische opmerking. Je lichaam bestaat voor 90% uit vocht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet echt goed voor je lichaam om er een hele nacht vochtige shit tegenaan te houden.
Maar als je 's nachts veel zweet ben je toch ook de hele tijd vochtig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit nou weer voor autistische opmerking. Je lichaam bestaat voor 90% uit vocht.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef christiman het volgende:
[..]
Want wat zou er dan met je lichaam gebeuren? Dit is nergens op gebaseerd![]()
De tip van TS klinkt op zich zo gek nog niet
hij heeft wel gelijk hoor, kijk maar naar wat er met michael jackson is gebeurt. uiteindelijk heeft die theedoek al het zwart en leven uit hem gezogenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:48 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hahaha wat is dit nou weer voor autistische opmerking. Je lichaam bestaat voor 90% uit vocht.
Dat kan ik me voorstellen. Ik slaap snel dus ik heb er niet echt last van.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:46 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Inderdaad! Vond zelf alleen dat washandje te snel opdroogde.
Wat jij zegt had ik ook al geprobeerd maar die flesjes zijn na 3 uur lauw en dan blaas je weer warme lucht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:50 schreef bierdrinker93 het volgende:
Vries een paar flessen water in. Daarna zet je die flessen in bak voor het water op te vangen, en je doet er een ventilator voor. Geen airco nodig.
Dit zorgt niet voor afkoeling.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hier, een gratis afkoelpost, en nou kappen met zeiken.
[ afbeelding ]
Zie mijn reactie hierover boven je ergens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Fles met water invriezen en er voor zetten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |