Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:15 schreef Five_Horizons het volgende:
Waarom zou je de rekening niet betalen? Je hebt het toch ook gewoon gedronken en gegeten?
ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
serieus wat kunnen sommige toch laag zakken
alleen al dat de gedachte in je opkomt of dit een optie is
pauper
Nou jaaaaaa! Zomaar moeten betalen wat je gebruikt hebt! Het moet toch ook niet gekker worden in deze wereld!quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:13 schreef Pakspul het volgende:
Nu blijkt dat we gewoon de volle rekening (drankjes + voorafje) mogen gaan betalen.
Mij dunkt dat het restaurant er ook wel enige baat bij heeft zich schappelijk op te stellen. Immers als de TS niet wilt betalen, zullen ze al snel naar de rechter moeten om iets terug te zien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef Mubassie het volgende:
Een beetje restaurant compenseert wel iets voor het ongemak.
Al hoeven ze dat natuurlijk niet.
Je blijft zelf toch 3 uur lang zitten?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:51 schreef Eelcotje84 het volgende:
Het was drie uur wachten..... Dan nog redelijk?
Het was niet drie uur wachten, maar opzich heb je gelijk. Wij verwachten compensatie en de organisatie laat haar waren kleuren zien die in ons nadeel zijn. Helaas voor ons. Helaas voor hun komen wij er nooit meer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Je blijft zelf toch 3 uur lang zitten?
Gewoon betalen wat je gedronken gegeten hebt. Hoofdgerecht uiteraard niet, want dat heb je niet gehad.
Was aardig geweest als ze je een drankje voor het ongemak hadden gedaan, maar helaas jammer de bammer.
Stuur me eens een dm met welk restaurant dit was... Volgens mij wonen we in dezelfde regio. Ben wel nieuwsgierig..quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het was niet drie uur wachten, maar opzich heb je gelijk. Wij verwachten compensatie en de organisatie laat haar waren kleuren zien die in ons nadeel zijn. Helaas voor ons. Helaas voor hun komen wij er nooit meer.
Compensatie voor welke schade precies? En ik denk dat ze niet erg treurig hoeven te zijn dat een groepje knierten niet meer terugkomt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het was niet drie uur wachten, maar opzich heb je gelijk. Wij verwachten compensatie en de organisatie laat haar waren kleuren zien die in ons nadeel zijn. Helaas voor ons. Helaas voor hun komen wij er nooit meer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:16 schreef LompeHork het volgende:
Ja, want een restaurant kan inderdaad inschatten hoe lang een stroomstoring duurt ()
Je hebt gegeten en je moet gewoon betalen wat je gehad hebt, wat een schande, ik zou aangifte doen! Maar echt, betaal dat bedrag nou maar, je hebt het immers ook in je bek lopen schuiven.
Dit dus. Er zijn nu eenmaal mensen die overal weer een kansje in proberen te zien om zich ten koste van anderen te verrijken. 'Hey het licht gaat uit, oh dan gaan we mooi niet betalen!' En dan nog even op FOK! bevestiging gaan vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
serieus wat kunnen sommige toch laag zakken
alleen al dat de gedachte in je opkomt of dit een optie is
pauper
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |