Sws.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Oke, dus er is nog kans dat je gescout wordt!
Van ijselmeervogels C3?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Sws.
Was tot mijn verbazing een van de beste spelers vorig seizoen.
Ja, maar die kans is gigantisch klein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Kun je ook gescout worden zonder bij een voetbalclub te zitten?
Jeej...quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
Morgen speelt Groningen uit tegen Aberdeen man!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ben de beste voetballer van mijn generatie vind ik zelf, maar ik zit niet meer op een voetbalclub.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja, maar die kans is gigantisch klein.
Gewoon Frank de Boer bedreigen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik ben de beste voetballer van mijn generatie vind ik zelf, maar ik zit niet meer op een voetbalclub.
Maar de kans dat je gescout word is zo klein.quote:
Zal wel ergens worden gestreamt hoop ik?quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat kan niet, wordt niet uitgezonden
Je kan wel luisteren naar Radio Noord
Helaas nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zal wel ergens worden gestreamt hoop ik?
Zo'n wedstrijd kijken is al erg, maar om er naar te luisterenquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wat een amateurisme
Radio Noord dan maar.
Ik verwacht een mooi Gronings accent, dus niets mis mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Zo'n wedstrijd kijken is al erg, maar om er naar te luisteren!
Jammer genoeg valt dat wel meequote:Op woensdag 16 juli 2014 23:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik verwacht een mooi Gronings accent, dus niets mis mee.
FC Groningen is belangrijker als zon vliegtuigrampquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik volg het niet eens door de vliegtuigramp.
Nee, en al helemaal niet als ze tegen Aberdeen spelen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
FC Groningen is belangrijker als zon vliegtuigramp
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |