Ja, die postte ik net ook al. Fucking goed nummer.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Deze mag ook niet ontbreken.
Prachtige boodschap.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sowieso. Leukste stad van Nederland.
Heb niks met voetbal.quote:
taz ik dacht we konden matties worden tfoe unfollowquote:
Fukkk ik ben blind.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, die postte ik net ook al. Fucking goed nummer.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, als ik dan toch een club moet kiezen, dan sws PSV. Gewoon omdat Eindhoven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:06 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
taz ik dacht we konden matties worden tfoe unfollow
Oké, ik vind het de leukste stad van Nederland.quote:
iwaja dan kan ik je wel vergeven excuses voor mijn woede uitbarsting heb ramadan je weet laatste uurstrugglesquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach, als ik dan toch een club moet kiezen, dan sws PSV. Gewoon omdat Eindhoven.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:10 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
iwaja dan kan ik je wel vergeven excuses voor mijn woede uitbarsting heb ramadan je weet laatste uurstruggles
Okay dan is het goedquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oké, ik vind het de leukste stad van Nederland.
Je had hem moeten zien joh, hij kwam doodsbang de Van Mesdag binnenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:04 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]![]()
Nee man hij kwam bij zo'n buurthuis waar ik stage liep
Wat deed jij in een tbs-kliniek?quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je had hem moeten zien joh, hij kwam doodsbang de Van Mesdag binnen
Wie was er allemaal?quote:
Ik zal er nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook een flikkertje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zal er nog niet dood gevonden willen worden.Ben aIltijd erg blij als mijn IC dat station weer is gepaseerd.
Had iets spannender verwachtquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alle modjes, ondergetekende en een neger met een gestipte puntmuts.
Die zat op een speciale afdeling voor vrouwen, met sexy laarsjes aanquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:26 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
Had iets spannender verwacht![]()
Een Mapima die iedereen een beurt geeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |