lol.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:43 schreef Munchlax het volgende:
[..]
dankje haha, nog 15 dagen te gaan lol.
ja, denk maar eens over een week als je niet kan slapen. dat ik op een camping zit, ontspan je dan en adem diep in.quote:
Ik weet nog niet zeker of ik over een week 's nachts aan een 17 jarige jongen ga denken, maar eh, bedankt evengoed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:54 schreef Munchlax het volgende:
[..]
ja, denk maar eens over een week als je niet kan slapen. dat ik op een camping zit, ontspan je dan en adem diep in.
ik denk dat je lekker slaapt
quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik over een week 's nachts aan een 17 jarige jongen ga denken, maar eh, bedankt evengoed.
haha, wat is gemiddelde leeftijd op dit fora danquote:Op woensdag 16 juli 2014 22:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zeker of ik over een week 's nachts aan een 17 jarige jongen ga denken, maar eh, bedankt evengoed.
42quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Munchlax het volgende:
[..]
haha, wat is gemiddelde leeftijd op dit fora dan
Wat is daar nou weer mis mee?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Aiciu het volgende:
met je ouders op vakantie
camperen
ts zit in frankrijk
Vreemde conclusie.quote:Op donderdag 24 juli 2014 12:38 schreef ikeahotdog het volgende:
[..]
pauperfamilies die daar 2 weken zitten
Waar ben je zoal in Frankrijk geweest dat je het zo kut vindt? Is heerlijk bourgondisch leven man.quote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
1 verschil in interesse
2 camperen
3 frankrijk is kut.
Ik ben er alleen overheen gevlogen en ik heb pas weer naar buiten gekeken toen dat scherm aangaf dat we het Franse luchtruim weer verlaten hadden.quote:Op donderdag 24 juli 2014 19:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Waar ben je zoal in Frankrijk geweest dat je het zo kut vindt? Is heerlijk bourgondisch leven man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
quote:Op donderdag 24 juli 2014 21:25 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik ben er alleen overheen gevlogen en ik heb pas weer naar buiten gekeken toen dat scherm aangaf dat we het Franse luchtruim weer verlaten hadden.Parijs is ook gewoon kut. Alle Fransozen buiten Parijs hebben ook een schijthekel aan Parijs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zuid-Frankrijk![]()
Als jullie nog een keer gaan deze week kun je ook daar langs een chocolade fabriek gaan waar men rondleidingen geeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:13 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Perugia is zeker leukgaan we morgen toevallig ff heen
ik heb het nu wel naar mn zin hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 12:29 schreef 44rdbei het volgende:
op een camping moet je socializen .
als zolderkamer autist heb je daar niks te zoeken.
ik ben in italiequote:Op donderdag 24 juli 2014 17:08 schreef Aiciu het volgende:
[..]
1 verschil in interesse
2 camperen
3 frankrijk is kut.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |