De een sluit de ander niet uit.quote:
Camperenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Aiciu het volgende:
met je ouders op vakantie
camperen
ts zit in frankrijk
italiequote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Aiciu het volgende:
met je ouders op vakantie
camperen
ts zit in frankrijk
Ik heb jarenlang gekampeerd en ik herken wel wat van je klachten. Aan de andere kant kun je op sommige campings op unieke locaties je tent neerzetten. Als ik dat zet tegenover massatoerisme en propvolle hotels gaat mijn voorkeur wel uit naar een mooie camping.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik snap nooit hun mensen een campingbezoek een vakantie kunnen noemen. Het lijkt me meer afzien. Lekker afwassen met andere campinggangers, gemeenschappelijke douches, een eind lopen om te schijten, zo'n kuttent opzetten. Het lijkt me meer afzien dan vakantie vieren.
genoeg events idd, verder niet zo boeiendquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef eend112 het volgende:
Ga gewoon naar die gelegenheid waar jongeren dan komen.
Kijk ik snap dat het je niet leuk lijkt maar er zijn ook meisjes daar die met hetzelfde probleem als jou zitten en je ongetwijfeld zullen doen.
Wat wil je dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Munchlax het volgende:
[..]
genoeg events idd, verder niet zo boeiend
Dat is het enige wat me wel prachtig lijkt aan kamperen, je kunt echt mooi vol in de natuur je inboedel neerzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:39 schreef Ruif het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang gekampeerd en ik herken wel wat van je klachten. Aan de andere kant kun je op sommige campings op unieke locaties je tent neerzetten. Als ik dat zet tegenover massatoerisme en propvolle hotels gaat mijn voorkeur wel uit naar een mooie camping.
Daar ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me wel prachtig lijkt aan kamperen, je kunt echt mooi vol in de natuur je inboedel neerzetten.
Maar toch, ooit een keer gedaan gekampeerd en een vakantie van drie weken duurt lang als je er vanaf dag 1 ontzettend de pest er in hebt. Krijsende drukke kinderen, gemeenschappelijke douches, een stuk moeten lopen om te schijten en noem het maar op. Ben toch meer van de luxe, of anders echt met een tentje de wildernis in, dat lijkt me wel prachtig. Maar geen campings.
Frenkie is gestrest.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is het enige wat me wel prachtig lijkt aan kamperen, je kunt echt mooi vol in de natuur je inboedel neerzetten.
Maar toch, ooit een keer gedaan gekampeerd en een vakantie van drie weken duurt lang als je er vanaf dag 1 ontzettend de pest er in hebt. Krijsende drukke kinderen, gemeenschappelijke douches, een stuk moeten lopen om te schijten en noem het maar op. Ben toch meer van de luxe, of anders echt met een tentje de wildernis in, dat lijkt me wel prachtig. Maar geen campings.
ja ben er ook geen fan van, alleen mijn ouders vinden hotels maar onhandig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |