abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2000 @ 18:18:43 #1
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_410272
Goed, alle ellende die ze vandaag over ons uit gaan storten mag je hier komen verwerken.

Plezier ermee...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_410605
Toepasselijke titelsong.....

Vrienden blijven....

pi_410612
Ze kunnen die Mariska na de Bus zo wegbrengen naar een psychiatrische instelling. Ik vind het in feite niet niet meer verantwoord om zo'n labiel mens erin te laten.
pi_410630
quote:
Op 23 oktober 2000 18:18 schreef Verbal het volgende:
Goed, alle ellende die ze vandaag over ons uit gaan storten mag je hier komen verwerken.
treffend...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_410647
Alleen stortten ze hun ellende nu vooral uit over elkaar
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_410695

Ik begreep dat sommige mensen Koen wel kunnen waarderen voor zijn pogingen het wat spannender te maken in de bus! Wel, nu, hoe hij vandaag weer bezig was vind ik toch echt een tikkie te ver gaan. Mariska probeert juist wat serieuzer met hem te praten, hij doet net alsof hij verdiret heeft of onzeker is, maar achter haar rug om knipoogt hij in de camera! Mensen uit Nederland en België ALSJEBLIEFT stem Koen uit de bus. Het kan toch niet zijn dat ik elke uitzending met een teiltje naast mijn stoel moet kijken, want ik word er KOTS en KOTSMISSELIJK van. Gadverdamme!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 oktober 2000 @ 20:27:30 #7
862 Arcee
Look closer
pi_410752
quote:
Op 23 oktober 2000 20:15 schreef breit72 het volgende:
Mariska probeert juist wat serieuzer met hem te praten, hij doet net alsof hij verdiret heeft of onzeker is, maar achter haar rug om knipoogt hij in de camera!
Klopt, maar Mariska is gewoon DOM. Het is eik wel sneu voor haar, maar ja, als ze 't nou nog niet doorheeft. Koen speelt gewoon een SPEL en dat doet-ie verdomd goed. Probeer maar 's zo overtuigend te liegen. Dat Mariska er intrapt is gewoon haar probleem. Nancy bijvoorbeeld werd niet heet of koud van de discussie. Dat zou Mariska ook moeten doen. Gewoon Koen vergeten en verder met iedereeen (inclusief Koen) als vrienden omgaan.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_410832
Koen denkt dat hij dit kan maken, omdat hij eens tot populairste is gekozen, en er vorige keer nier uitgestemd is. Waarschijnlijk neemt hij aan dat het publiek waardering heeft voor zijn spelletjes en drijft ze daarom zo hoog op.
Ik kan bijna nergens een poll vinden, de laatste die ik vond van de bus was een onbetekenend site-tje waar ik de url niet meer van weet, maar Koen stond daar wel als hoogste score om eruit te gaan.
Dus nu maar hopen dat hij vanavond op de bank zit, kijken wat een bokkesprongen hij deze week dan gaan maken.
En als ie er dan uit moet, zou Mariska voor de grap bij zijn afscheid een knipoogje terug moeten geven.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_410853
www.voorspel.nu/debusop6

Tussenstand Wie is het populairst?:
1. Koen 36.28%
2. Zoë 24.81%
3. Hans 10.89%
4. Mariska 6.91%
5. Sandra 6.13%

maandag 23 oktober 2000 @ 21:52:33 #10
2180 Avia
FOK-Member
pi_411219
sjonge, helemaal mis weer he.Is tie weer de populairste geworden.
Thanx voor de URL Kozmic!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  dinsdag 24 oktober 2000 @ 09:12:55 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_412026
Topuitzending. Verbaas er toch elke keer weer over hoe rot die Koen van binnen is en hoe dom Mariska is. Prachtige televisie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')