Ik heb je bij de laatste gezet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef AMDB het volgende:
Vorig jaar gewoon geslaagd hoor. Hadden een stuk eerder afgesproken bij de HEMA. Was erg leuk![]()
Als ik dit jaar ga ben ik er wel weer voor in
Was leuk ja!quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:51 schreef AMDB het volgende:
Vorig jaar gewoon geslaagd hoor. Hadden een stuk eerder afgesproken bij de HEMA. Was erg leuk![]()
Als ik dit jaar ga ben ik er wel weer voor in
Meestal ben ik gewoon in de 24 uurs te vinden. En sta ik ergens los te gaan op:quote:Op donderdag 17 juli 2014 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Dus indiaantje89 en AMDB gaan elkaar misschien meeten...
Ik sluit me hierbij aanquote:Op donderdag 17 juli 2014 09:46 schreef Nielsch het volgende:
Dus indiaantje89 en AMDB gaan elkaar misschien meeten...
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:51 schreef richolio het volgende:
Ik kom als ik het niet vergeet en als ik niks beters te doen heb dan het gras te zien groeien!!!
Links als je naar de hema kijkt of als je de hema bent?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
Is het niet slimmer om - net als vorig jaar - bij de linkerkant van de Hema af te spreken? Daardoor faalde die meet niet
En ik weet nog niet of ik kom, dat ligt aan de hoeveelheid alcohol die ik op heb. Als het minder is dan vorig jaar en ik heb op dat moment niets te doen, dan kom ik langs!
quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:45 schreef µ het volgende:
[..]
Links als je naar de hema kijkt of als je de hema bent?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe gewoon de linkerzuil van de HEMA stand ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |