Ga barbecueën in een gangkast of zo.quote:
heb er geen in mijn zolderkamerquote:
Mjuh dat ook. Probleem is, ik let altijd maar half op waardoor ik soms echt half in het achterwiel van de betreffende fietser zitquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef jatochneetoch het volgende:
Terechte klacht; en als het een beetje druk is, fiets je zonder dat je het door hebt opeens 30 km/h en zweet je je helemaal de tyfus
Spijtig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef FrankUnderwood het volgende:
[..]
heb er geen in mijn zolderkamer
gr
Wat denk je dat ik hier de gehele dag op FOK! loop te doen?quote:
Niet werken, in ieder geval niet de gehele dag als je tijd hebt om "net niet" achter een andere fietser te gaan hangen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik hier de gehele dag op FOK! loop te doen?
Ook op de fiets ben ik druk bezig uiteraard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:31 schreef Messina het volgende:
[..]
Niet werken, in ieder geval niet de gehele dag als je tijd hebt om "net niet" achter een andere fietser te gaan hangen.
je voorganger rijd ook 30, dus wats die problem menquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh dat ook. Probleem is, ik let altijd maar half op waardoor ik soms echt half in het achterwiel van de betreffende fietser zitEn dat met 30 km/h lijkt me geen pretje
arbeidenquote:Op woensdag 16 juli 2014 21:27 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik hier de gehele dag op FOK! loop te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |