SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Jouw selfiesquote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:
Ik vaak een half uur later ofzo. Dan lach ik om een grap, waarvan ineens blijkt dat die een half uur geleden al gemaakt is, terwijl het intussen gaat om een overlijdensgeval. Niet echt handig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg dat hele gesprek niet eens te zienNAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg dat hele gesprek niet eens te zien
[/qu
Ik vaak een half uur later ofzo. Dan lach ik om een grap, waarvan ineens blijkt dat die een half uur geleden al gemaakt is, terwijl het intussen gaat om een overlijdensgeval. Niet echt handig.
geoje quote.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg dat hele gesprek niet eens te zien
[/qu
Ik vaak een half uur later ofzo. Dan lach ik om een grap, waarvan ineens blijkt dat die een half uur geleden al gemaakt is, terwijl het intussen gaat om een overlijdensgeval. Niet echt handig.![]()
iedereen heeft de selfie van grandesco gezien
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Selfie kabouter Wesley geeft wel het resultaat denk ikquote:
#FreeTrapz![]()
Of vraag het Ozz, blijkbaar heeft die alles op het gebied van mij...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Selfie kabouter Wesley geeft wel het resultaat denk ik
En Turks voetbal.![]()
was laatst op de zwarte markt stond ozz daar selfies van jou te verkopenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Of vraag het Ozz, blijkbaar heeft die alles op het gebied van mij...
En Turks voetbal.
#FreeTrapz![]()
Afain, hopelijk heeft hij er een leuk zakcentje mee verdiend dan... kan die tenminste een TV kopen dan te stelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was laatst op de zwarte markt stond ozz daar selfies van jou te verkopen![]()
Niemand wilde ze omdat de selfie genomen is met een aardappel en hij is nog scheef ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
was laatst op de zwarte markt stond ozz daar selfies van jou te verkopen
Selfie is verdwenen, maar had hem al gezien
Gelukkig kan ik nog wel lezen dat Grandesco handig is met Nokia's
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik. Trapz ook al gevonden zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie zit er overigens op Facebook te zoeken naar foto's van gebruikers hier?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb een HTCquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Selfie is verdwenen, maar had hem al gezien
Gelukkig kan ik nog wel lezen dat Grandesco handig is met Nokia's![]()
![]()
Ik heb ook niet gezegd dat jij een Nokia had. Maar je baas heeft er wel eenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat jij een Nokia had. Maar je baas heeft er wel een
Mijn baas heeft ook een HTC....quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Edit: Iedereen heeft hier eigenlijk een HTC waar ik werk.![]()
Stalker muchquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Geen iPhone van de zaak hebben.
Waarom eigenlijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik. Trapz ook al gevonden zo![]()
![]()
Dan weet hij hoe de paps van Joy eruit zien.quote:
Gewoon grappig. En ik hoop jou nog een keer te ontmaskeren als een soort van GJE in het kwadraat.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb je een Androidje? Met Windows Phone heb ik best goede ervaringen met Skypeme don't follow any morequote:
#FreeTrapz![]()
Huh? Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 oktober 2012 nog wel. Of je bent een liegebeest![]()
Ik heb nog wel een mooie video van LitmanenAFCA aan het "hakken"
Ofja, weet eigenlijk niet goed wat je aan het doen was daar
Dat klinkt als een musthavequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Ofja, weet eigenlijk niet goed wat je aan het doen was daar
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker
Alleen zal ik mensen hun privé shit nooit op internet gooien, dus jammer joh
gelukkig heb ik geen facebook![]()
al zou ik natuurlijk wel de foto's van joy eens willen zien![]()
#toefjesmode.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Volgens mij is dat nu ook niet gebeurd. Als je op Grandesco klikt, staat er al dat hij Wesley heet. En ik heb niemand die treinselfie zien posten. Jij wel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Zeker
Alleen zal ik mensen hun privé shit nooit op internet gooien, dus jammer johNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Litmanen is toch ook gewoon bekend? Zijn Facebook dan tenminstequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gewoon grappig. En ik hoop jou nog een keer te ontmaskeren als een soort van GJE in het kwadraat.![]()
lol wie heeft er tegenwoordig nou geen facebookquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
#toefjesmode.![]()
O ja? Niet bij mij...dan heb ik wat gemist waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Litmanen is toch ook gewoon bekend? Zijn Facebook dan tenminsteNAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat heb je nou aan facebookquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol wie heeft er tegenwoordig nou geen facebook![]()
ik heb natuurlijk wel msn netlog hyves tinder lexa en al het andere waar zielige alleenstaande meisjes te vinden zijn
#FreeTrapz![]()
Dat was een mooie avondquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Ofja, weet eigenlijk niet goed wat je aan het doen was daar![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:02 schreef FCsuarez het volgende:
#toefjesmode.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat zijn upgrades schele kutquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets dat EA zou doen... en Re-release van alle IMOTM's![]()
Is geen re-release, toch? Volgens mij zie ik daar een aantal +1'squote:Op woensdag 16 juli 2014 15:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Lijkt me wel iets dat EA zou doen... en Re-release van alle IMOTM's
Robben is volgens mij 91, Kroos 86![]()
Indien gewenst ben ik wel bereid het te delenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
O ja? Niet bij mij...dan heb ik wat gemist waarschijnlijk.![]()
geef maar je naam dan voeg ik je toequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens iemand zijn facebook opzoeken en dan geen friend request sturenBeetje lafjes allemaal
![]()
Ik bedoel alleen dat ik geen foto's of videos van andere mensen plaats. Beschuldig jou nergens van hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu ook niet gebeurd. Als je op Grandesco klikt, staat er al dat hij Wesley heet. En ik heb niemand die treinselfie zien posten. Jij wel?
Nah...ik kom er liever achter via eigen speurwerk. Het proces is vaak mooier dan het resultaatquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Indien gewenst ben ik wel bereid het te delen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is ook zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...ik kom er liever achter via eigen speurwerk. Het proces is vaak mooier dan het resultaat![]()
Ik krijg hier hele vreemde gedachten bij...quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Van wat ik me er van kan herinneren... zeker
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen cu2night?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat heb je nou aan facebook![]()
ik heb natuurlijk wel msn netlog hyves tinder lexa en al het andere waar zielige alleenstaande meisjes te vinden zijn
Waarom niet?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef Maver24 het volgende:
vraag me alleen af of er ook een bank is met spelers![]()
Ja, ik zie het net pas... Ik zag de 90 klose en ik dacht dat het allemaal hetzelfde was...quote:
Nou Marketcrash kom er maar in.![]()
Heeft Real niet massas schulden bij Banco Santander? Dus uhm ja... Santander dus!quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:11 schreef Maver24 het volgende:
vraag me alleen af of er ook een bank is met spelersPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik heb hier een tijd geleden eens een foto van mezelf gepost. Je kan maar beter gelijk van alle gezeik af zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen dat ik geen foto's of videos van andere mensen plaats. Beschuldig jou nergens van hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heeft Real niet massas schulden bij Banco Santander? Dus uhm ja... Santander dus!![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
jou mag ik wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heeft Real niet massas schulden bij Banco Santander? Dus uhm ja... Santander dus!![]()
Rossdale gaat een keer meedoen met clubs op de PS4
Ook weer zoquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijd geleden eens een foto van mezelf gepost. Je kan maar beter gelijk van alle gezeik af zijn
met je houte zonnebrilquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb hier een tijd geleden eens een foto van mezelf gepost. Je kan maar beter gelijk van alle gezeik af zijn![]()
Want beregezellig is-ie zekerquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hij zou zo uit Breda kunnen komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
staan gewoon op fok manquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? En anders heb ik ook nog wel een foto van jou hoor![]()
Balletje in andere doel schieten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:14 schreef Rossdale het volgende:
Oja, overigens weet ik verder geen ruk van voetbal![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Want beregezellig is-ie zeker
Hij zou zo uit Breda kunnen komen
Fifa clubsquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Rossdale gaat een keer meedoen met clubs op de PS4![]()
Snap het spelletje wel, maar ken 90% van de spelers die jullie hier noemen niet eensquote:
Als je Jelle maar kentquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap het spelletje wel, maar ken 90% van de spelers die jullie hier noemen niet eens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn facebook is afgeschermd voor iedereen behalve mijn vrienden en ik heb 0 vrienden dus haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kent Ibrabo toch hopelijk wel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Snap het spelletje wel, maar ken 90% van de spelers die jullie hier noemen niet eens![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:20 schreef DutchSL het volgende:
Mijn facebook is afgeschermd voor iedereen behalve mijn vrienden en ik heb 0 vrienden dus haha.Ik mis alleen nog een bekentenis dat je allerlei heavy metal bands hebt geliked via FB...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Accepteer me eens in de club danquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Gister waren jullie niet onlinePlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Even gekeken en 13 likes: PSV + 12 bands, waarvan er 2 heavy metal te noemen zijn ..quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik mis alleen nog een bekentenis dat je allerlei heavy metal bands hebt geliked via FB...![]()
Zal je vanavond eens accepteren.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Accepteer me eens in de club dan
Gister waren jullie niet onlineRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Past nog niet precies in het hokje dat ik voor je in gedachten had, maar komt aardig in de buurtquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Even gekeken en 13 likes: PSV + 12 bands, waarvan er 2 heavy metal te noemen zijn ..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Topquote:
Vanavond eerst mijn kleine even ophalen (ja ik ben al oud) en daarna slinger ik de PS4 aan.
Nog een vader erbij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond eerst mijn kleine even ophalen (ja ik ben al oud) en daarna slinger ik de PS4 aan.
HA! metroseksueelquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb zelfs Bon Jovi geliked.
In b4 "ha gay".
Bon Jovi is baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb zelfs Bon Jovi geliked.
In b4 "ha gay".![]()
![]()
Als het een jongetje is moet hij vechten om de hand van Joy. Als het een meisje is dan heeft Sen een keuzequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanavond eerst mijn kleine even ophalen (ja ik ben al oud) en daarna slinger ik de PS4 aan.![]()
![]()
Oke Thad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als het een jongetje is moet hij vechten om de hand van Joy. Als het een meisje is dan heeft Sen een keuze![]()
Het is een jongen en volgens mij heeft mijn vriendin hem al aan 3 meiden uitgehuwelijkt
Hij kan overigens sinds vorige week enigszins kruipen en heeft na zo'n 30 minuten de eerste kabels al van de muur getrokken. Zo'n jong wordt het dus
Date tussen Sen en Joy is al geregeldquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als het een jongetje is moet hij vechten om de hand van Joy. Als het een meisje is dan heeft Sen een keuze
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
of het wordt een homootje en moet met joy strijden om de hand van senquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als het een jongetje is moet hij vechten om de hand van Joy. Als het een meisje is dan heeft Sen een keuzePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar begint het mee.. Die van mij heeft de iPad, afstandsbediening en een playstationcontroller gesloopt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef Rossdale het volgende:
Het is een jongen en volgens mij heeft mijn vriendin hem al aan 3 meiden uitgehuwelijkt
Hij kan overigens sinds vorige week enigszins kruipen en heeft na zo'n 30 minuten de eerste kabels al van de muur getrokken. Zo'n jong wordt het dus
Pas maar op die badass van Rossdale komt haar stelenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Date tussen Sen en Joy is al geregeldWaarom deed je vriendin dat dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar begint het mee.. Die van mij heeft de iPad, afstandsbediening en een playstationcontroller gesloopt.![]()
Ze was boos.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pas maar op die badass van Rossdale komt haar stelen
[..]
Waarom deed je vriendin dat dan?
De PS controller is inderdaad ook wel verdomd interessant omdat hij licht geeft. Probeert hem ook steeds uit mijn handen te trekken jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Daar begint het mee.. Die van mij heeft de iPad, afstandsbediening en een playstationcontroller gesloopt.
Als hij begint te staan leg dan geen dure spullen op het randje van de tafel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS controller is inderdaad ook wel verdomd interessant omdat hij licht geeft. Probeert hem ook steeds uit mijn handen te trekken ja
Overal dezelfde problemenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De PS controller is inderdaad ook wel verdomd interessant omdat hij licht geeft. Probeert hem ook steeds uit mijn handen te trekken ja
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef Rossdale het volgende:
There's nothing duct tape, and tie-warps can't fix
Aardig lastig om dit met duct tape te fixen.
Je kleine vast-tapen zodat het niet nog eens gebeurtquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aardig lastig om dit met duct tape te fixen.
sorry dit gaat niet over kinderen of andere nutteloze handel.quote:
dit soort posts over ultimate team zijn niet gewenst hier in het forum.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oke Thad.quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pas maar op die badass van Rossdale komt haar stelen
[..]
Waarom deed je vriendin dat dan?![]()
Ook prima, maar dan gaat hij als sport op ballet. Dan gaat papa wel aan de kant van de zaal tussen alle moedertjes staan wachtenquote:Op woensdag 16 juli 2014 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of het wordt een homootje en moet met joy strijden om de hand van sen
quote:Op woensdag 16 juli 2014 15:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ook prima, maar dan gaat hij als sport op ballet. Dan gaat papa wel aan de kant van de zaal tussen alle moedertjes staan wachten
Vraag en aanbod?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef Rijst het volgende:
hoezo is oranje sneijder duurder dan 88 sneijder?![]()
Vraagje: heb net een nieuwe tellie ontvangen (zelfde provider), kan ik dan gewoon mijn oude simkaart er in zetten en dan blijft dat gewoon doorlopen?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Zeldzamer en vanwege de kleur.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef Rijst het volgende:
Als het goed is wel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:06 schreef The_Yakuza het volgende:
Vraagje: heb net een nieuwe tellie ontvangen (zelfde provider), kan ik dan gewoon mijn oude simkaart er in zetten en dan blijft dat gewoon doorlopen?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hey rijst heb jij voor mij soms nog wat mooie hidden gems? thxquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:04 schreef Rijst het volgende:
Thnx! Zou beetje schraal zijn als ik ineens niet meer kan bellen (tegen de tijd dat het abbo afloopt ben ik op vakantie in Barca namelijk)quote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Loopt je abo af dan? Lijkt me dat je een nieuw toestel kreeg omdat je je abo juist door laat lopen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:11 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx! Zou beetje schraal zijn als ik ineens niet meer kan bellen (tegen de tijd dat het abbo afloopt ben ik op vakantie in Barca namelijk)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nouuuquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:08 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
hey rijst heb jij voor mij soms nog wat mooie hidden gems? thx
Leroy Fer
Bassong
Howard
Altidore (kan zijn dat jij hem niet goed vindt marja hij is mijn favoriete spits dit jaar whaha)
Reid
Assaidi![]()
Thanks, hier kan ik wel wat mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nouuu
Leroy Fer
Bassong
Howard
Altidore (kan zijn dat jij hem niet goed vindt marja hij is mijn favoriete spits dit jaar whaha)
Reid
Assaidi![]()
Wat een kut totw weerDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ja, okquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Loopt je abo af dan? Lijkt me dat je een nieuw toestel kreeg omdat je je abo juist door laat lopen?Maar 'vroeger' moest je dan volgens mij wel je nieuwe sim er in stoppen.
Weet niet meer!
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Belletje/tweetje naar je provider is zo gebeurdquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:33 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ja, okMaar 'vroeger' moest je dan volgens mij wel je nieuwe sim er in stoppen.
Weet niet meer!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
TOTS van Robben moet dan wel omhoogquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:40 schreef Kiid het volgende:
http://www.easports.com/f(...)Id=eQLPKalInLbJn:ps3![]()
![]()
Denk het wel ja. Ik hoop dat deze updates ook nog plaats vinden in WCquote:Op woensdag 16 juli 2014 16:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
TOTS van Robben moet dan wel omhoog![]()
![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 16-07-2014 om 16:55:20TOTS Robben and Navas will be upgraded. reageer retweet
![]()
Ja las ik ook. Maar dus ook al de speler die ik heb? Of komt er gewoon een nieuwe versie uit. Is me niet helemaal duidelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:57 schreef Maver24 het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 16-07-2014 om 16:55:20TOTS Robben and Navas will be upgraded. reageer retweet
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee alleen de kaarten die al in omloop zijn worden verhoogd, is ook met de IF's van winter upgrades en de UP van TOTS Gha mes zo gegaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja las ik ook. Maar dus ook al de speler die ik heb? Of komt er gewoon een nieuwe versie uit. Is me niet helemaal duidelijk.
E: Dus wel de spelers die jij al hebt, als je TOTS Robben/Navas hebt![]()
In WCFUT upgrade maar gewone FUT nieuwe versies want meer $$$quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja las ik ook. Maar dus ook al de speler die ik heb? Of komt er gewoon een nieuwe versie uit. Is me niet helemaal duidelijk.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:04 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Nee alleen de kaarten die al in omloop zijn worden verhoogd, is ook met de IF's van winter upgrades en de UP van TOTS Gha mes zo gegaan.
E: Dus wel de spelers die jij al hebt, als je TOTS Robben/Navas hebtJa wie heeft er nou gelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In WCFUT upgrade maar gewone FUT nieuwe versies want meer $$$Ik hoop Antihero
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bohhhhh RobbenGelukkig op advies van Suarez hem nog niet gekocht.
Mullertje op het middenveld
Ben benieuwd of Klose haalbaar is voor me..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
2* skillsquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef Tim86 het volgende:
Mullertje op het middenveld
Ben benieuwd of Klose haalbaar is voor me..![]()
asjequote:Op woensdag 16 juli 2014 17:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Bohhhhh RobbenGelukkig op advies van Suarez hem nog niet gekocht.
hopen dat de bruyne nog wat zakt, anders gewoon maar 200K packs kopen
#FreeTrapz![]()
Hmmm heb dus robben 91 imotm, maar er komt dus nu een Imotm/TOTT bij?
die 91 krijgt geen upgrade?
zal die wel flink kelderen ook.....
![]()
Ja, dat is ook mijn enige reservering (en de prijs natuurlijk..moet echt wel at worst 1/3 van de huidige prijs zijn ofzo)..rest van die stats zijn echt zo geniaal goed..quote:
Enige waar ik echt nog graag mee wil spelen is eigenlijk Gullit, maar die stijg om de paar dagen weer met een miljoen nu. 4 tijdens TOTS, 8.5 nu
Al is 4 ook al debiel duur.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik wacht even tot Kluivert onder de 1.1 komt dan koop ik hem. Was net 1.17, nu weer 1.28.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn enige reservering (en de prijs natuurlijk..moet echt wel at worst 1/3 van de huidige prijs zijn ofzo)..rest van die stats zijn echt zo geniaal goed..
Enige waar ik echt nog graag mee wil spelen is eigenlijk Gullit, maar die stijg om de paar dagen weer met een miljoen nu. 4 tijdens TOTS, 8.5 nu
Al is 4 ook al debiel duur.
Hopelijk stijgen de spelers die ik net gekocht heb nog wat
TOTS Robben gewoon 1 mil gestegen, twijfelde of ik hem moest kopen![]()
![]()
Boohhh, een voorhoede met imotm Depay - Imotm Muller - Robben of SIF Shirley, dat moet toch wel mogelijk zijn?
![]()
8 miljoen? :S Dat gaat nergens meer over.. Tijdens TOTS was hij zelfs 3,4 miljoen even en dat vond ik echt veel te duurquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is ook mijn enige reservering (en de prijs natuurlijk..moet echt wel at worst 1/3 van de huidige prijs zijn ofzo)..rest van die stats zijn echt zo geniaal goed..
Al is 4 ook al debiel duur.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Komt omdat je nu voor 13 euro 1 000 000 hebt. En eerst was het 11 euro voor 100k.quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:42 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
8 miljoen? :S Dat gaat nergens meer over.. Tijdens TOTS was hij zelfs 3,4 miljoen even en dat vond ik echt veel te duurDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat ik mijn Ibra niet kan verkopen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had ik maar een gratis Ibraquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:53 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat ik mijn Ibra niet kan verkopen![]()
![]()
Eindelijk een fatsoenlijke LB om met Hazard te linken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Que?quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke LB om met Hazard te linkenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Filipe Luis naar Chelseaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen nog niet helemaal duidelijk of die straks opeens een +1 heeft. Dan gaat die weer omhoog. Of als er gewoon een nieuw kaartje op de markt komt gaat deze versie nog omlaag. Ik hoop het eerstequote:
Ik gok een nieuw kaartje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Alleen nog niet helemaal duidelijk of die straks opeens een +1 heeft. Dan gaat die weer omhoog. Of als er gewoon een nieuw kaartje op de markt komt gaat deze versie nog omlaag. Ik hoop het eersteRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik gok op een upgrade.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:29 schreef Revontulet het volgende:
Motm kroos in een pack. Is die nog wat waard?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Revontulet het volgende:
Ok 88K is dus te weinig, die was gelijk weg.Altijd zo kut als je iemand er op zet en hij binnen 30 sec weg is. Dan heb je echt het gevoel dat het veel te goedkoop was.
2k onder de laagste BIN ofzo..dat is wel te overzien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Revontulet het volgende:
Ok 88K is dus te weinig, die was gelijk weg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat doe ik altijd expres omdat ik geen zin heb om te wachten. Misschien is dat ook de reden dat ik arm benquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]Altijd zo kut als je iemand er op zet en hij binnen 30 sec weg is. Dan heb je echt het gevoel dat het veel te goedkoop was.
![]()
En over 24min zit de 87 in packs..dan zal hij wel een stuk verder droppen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja doe ik meestal ook eigenlijk. Helemaal bij die dure spelers. Dan kan me die 2k die je goedkoper dan de goedkoopste bin ook niet zoveel schelen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd expres omdat ik geen zin heb om te wachten. Misschien is dat ook de reden dat ik arm benDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Net die 50K pack nog geopend. ik meende dat de TOTT spelers vanaf 5 ofzo beschikbaar waren...
50K wel terug mee verdiend![]()
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
Wie leest dit nou?![]()
jijquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:37 schreef Rijst het volgende:
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 21-02-2013 en Policy
Wie leest dit nou?![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd expres omdat ik geen zin heb om te wachten. Misschien is dat ook de reden dat ik arm benwat is een lach als je van binnen huilt![]()
HENRIEquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:03 schreef over_hedge het volgende:
ik ga ff 900k er door heen gooien.
http://www.twitch.tv/nlmash
Eerste pack van van persie![]()
if henry![]()
Ea
Dat heb jij ook elke keer he?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Maver24 het volgende:
wtf, ik heb 85 Matuidi, die had niet meer in packs mogen zittenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hackerquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:14 schreef Maver24 het volgende:
wtf, ik heb 85 Matuidi, die had niet meer in packs mogen zittenSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jij hebt ook altijd geluk hé.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:28 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik net mijn eerste > TIF Defoe (85) (en duplicatie lewandowksi zie ik nu..)![]()
Mijn record faalt wel. Maar niet zo hard als de ea servers
leuk manquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tegen starter teams kan iedereen winnen
Afgelopen weken de gold cup regelmatig gewonnen.![]()
Ik heb wel divisie 1 gewonnen een keer![]()
Dat lukt mij zelfs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
leuk man
Afgelopen weken de gold cup regelmatig gewonnen.![]()
![]()
Voor het eerst een pull die meer dan 50k waard isquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq? Dan ben je de 2e user hier met een legend in een pack.
Schrok zelfs een beetje![]()
![]()
Dat was mijn punt ook niet, mijn punt was dat ik tegen volwaardige tegenstanders speel en dat mijn record niet zo is omdat ik alleen maar tegen slechte tegenstanders speel.quote:![]()
Zelfs ik win die cup dus dat zegt wel wat over de tegenstanders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook niet, mijn punt was dat ik tegen volwaardige tegenstanders speel en dat mijn record niet zo is omdat ik alleen maar tegen slechte tegenstanders speel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoeveel is die waard?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst een pull die meer dan 50k waard is
Schrok zelfs een beetjeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
In die gold cup zitten juist de grootste debielen volgens mij (ik ook, goede indicator), geregeld echt makkelijke potjes. Mijn record is ook niet geweldig (2/3e van de potjes verlies ik niet) trouwens, kwam ik maar vaker slechte tegenstanders tegen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was mijn punt ook niet, mijn punt was dat ik tegen volwaardige tegenstanders speel en dat mijn record niet zo is omdat ik alleen maar tegen slechte tegenstanders speel.![]()
Lager niveau op de PS4.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zelfs ik win die cup dus dat zegt wel wat over de tegenstanders.![]()
Niet echt. Eerder op de jostibox.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee? Stonden er genoeg op voor 290 net hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zonde, je kon er 60k meer voor krijgen![]()
Leuke grap man.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet echt. Eerder op de jostibox.![]()
Freshhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee? Stonden er genoeg op voor 290 net hoor.![]()
Ik hoop dat je hem perongeluk discard.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst een pull die meer dan 50k waard is
Schrok zelfs een beetje![]()
Ach ja jammer danquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat maakt idd uit ja. Mensen (lees autisten) betalen daar veel meer voor.![]()
Ach ach zure donquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem perongeluk discard.![]()
Nog iets vernomen van de buurmilf?quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem perongeluk discard.![]()
Duurdere teams worden gebruikt door mindere spelers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt geen bewijs. Plus legends op de Xbox dus betere teams.![]()
![]()
Goed argument ja. Maar ik speel vaak zat op een Xbox hoor..quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt geen bewijs. Plus legends op de Xbox dus betere teams.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou zeg, jij gunde mij ook mn Robben niet.quote:
(al meende ik het niet helemaal hoor. Gefeliciteerd. )Nee, ik heb avonddiensten nu. Dan zijn we allebei niet thuis als de ander thuis isquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nog iets vernomen van de buurmilf?![]()
![]()
Godver.quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou zeg, jij gunde mij ook mn Robben niet.
(al meende ik het niet helemaal hoor. Gefeliciteerd. )
[..]
Nee, ik heb avonddiensten nu. Dan zijn we allebei niet thuis als de ander thuis is![]()
Toen vond ik je nog niet aardigquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou zeg, jij gunde mij ook mn Robben niet.
(al meende ik het niet helemaal hoor. Gefeliciteerd. )
[..]
Nee, ik heb avonddiensten nu. Dan zijn we allebei niet thuis als de ander thuis is![]()
Hier moest ik wel een beetje om gniffelenquote:Op woensdag 16 juli 2014 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toen vond ik je nog niet aardig![]()
Snap deze hele discussie sowieso niet.. ik wilde alleen maar duidelijk maken dat mensen met mindere records vaker betere packs hebben.![]()
Alleen jij kan die shit gelovenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Snap deze hele discussie sowieso niet.. ik wilde alleen maar duidelijk maken dat mensen met mindere records vaker betere packs hebben.![]()
Wat een ongelofelijk grote hoop met koeienstront.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Snap deze hele discussie sowieso niet.. ik wilde alleen maar duidelijk maken dat mensen met mindere records vaker betere packs hebben.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat is onzin want dan moet ik wel elke keer goede packs krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, je kreeg in ieder geval 1 heel goed pack.quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is onzin want dan moet ik wel elke keer goede packs krijgen![]()
Voor het eerst sinds UT 12 jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 20:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou ja, je kreeg in ieder geval 1 heel goed pack.![]()
![]()
Dus je kraamt weer onzin uit...quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Alleen Tim is een uitzondering want die heeft een goed record én hij krijgt goede packs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: