Nou nee, op welke manier heb je er namelijk last van?quote:
In het algemeen. Alles wat met wespen te maken heeft.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
Nou nee, op welke manier heb je er namelijk last van?
Erger je je er aan dat je ze gewoon overal ziet of heb je ergens een nest zitten?
http://www.medpets.nl/anti+wesp/quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
In het algemeen. Alles wat met wespen te maken heeft.
Wespenval werkt erg goed. Gewoon een fles in tweeen snijden en de bovenste helft omgekeerd in de onderste steken. Beetje siroop of andere zoete troep erin en ergens neerzetten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:19 schreef datismijnmening het volgende:
Gewoon ergens een potje met rottend vlees neerzetten en dan heb je nergens last van
Ja dat bedoel ik ook. Alleen trekt rottend vlees meer wespen aan dan zoetigheidquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:26 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Wespenval werkt erg goed. Gewoon een fles in tweeen snijden en de bovenste helft omgekeerd in de onderste steken. Beetje siroop of andere zoete troep erin en ergens neerzetten.
De wespen gaan er wel in maar weten vervolgens niet hoe ze eruit moeten komen.
Enkel later in het jaar. Einde zomer komen wespen inderdaad op vlees af. In het begin is het meer zoetigheid.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Alleen trekt rottend vlees meer wespen aan dan zoetigheid
Beker siroop is het meest voor de hand liggend, als dat niet goed werkt toch maar het rottend vlees proberen. Als ze maar weg zijn!quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Alleen trekt rottend vlees meer wespen aan dan zoetigheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |