Omdat ik op een dergelijke afdeling heb gewerkt. hbo-P'ers scoren gemiddeld veel slechter qua studiesucces dan eerstejaars direct van het vwo, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze iemand die al een lagere kans op slagen heeft ook nog het officiele aanmeldingstraject zullen laten skippen.quote:
Hmm oke bedankt voor de tipquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:34 schreef Fingon het volgende:
[..]
Omdat ik op een dergelijke afdeling heb gewerkt. hbo-P'ers scoren gemiddeld veel slechter qua studiesucces dan eerstejaars direct van het vwo, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze iemand die al een lagere kans op slagen heeft ook nog het officiele aanmeldingstraject zullen laten skippen.
Hahaha niet veelbelovend..quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet je dan wel zeker dat je bij de juiste wiskundetoets aan het kijken bent![]()
Toen ik de oefentoets voor het eerst zag snapte ik er geen hol van van wat er stond.
Hoi ik had trouwens nog een vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 18:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Weet je dan wel zeker dat je bij de juiste wiskundetoets aan het kijken bent![]()
Toen ik de oefentoets voor het eerst zag snapte ik er geen hol van van wat er stond.
Maatsko, als je braaf het opgegeven huiswerk maakt heb je minimaal een 7 voor wiskunde 1, en minimaal een 8 voor wiskunde 2.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:37 schreef Jeroen19961111 het volgende:
[..]
Hoi ik had trouwens nog een vraag.
Jij hebt die wiskunde toets gemaakt dus jij zit wel op de opleiding. Nou was mijn vraag stel je hebt gewoon Wis A en je word toegelaten. Maar krijg je dan ook wis B op de opleiding? en als je het krijgt krijg je het gelijk op erg hoog niveau waarbij ze er vanuit gaan dat je heel veel van Wis B weet? of leren ze je de basis ook wel? (want er staat Wis A OF Wis B)
@Nodig zit niet op de opleiding nog. Hij stroomt ook door naar de opleiding via de hbo-p route komend schooljaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:37 schreef Jeroen19961111 het volgende:
[..]
Jij hebt die wiskunde toets gemaakt dus jij zit wel op de opleiding. Nou was mijn vraag stel je hebt gewoon Wis A en je word toegelaten. Maar krijg je dan ook wis B op de opleiding? en als je het krijgt krijg je het gelijk op erg hoog niveau waarbij ze er vanuit gaan dat je heel veel van Wis B weet? of leren ze je de basis ook wel? (want er staat Wis A OF Wis B)
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:37 schreef Jeroen19961111 het volgende:
[..]
Inderdaad wat SuperB zegt.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:25 schreef Super-B het volgende:
[..]
@Nodig zit niet op de opleiding nog. Hij stroomt ook door naar de opleiding via de hbo-p route komend schooljaar.
Ik heb overigens ook de toets afgelegd en hij was te doen (7.0 behaald). Daarnaast heb ik ook een 7,6 als eindgemiddelde gehaald, waardoor ik dus ook ga instromen naar deze opleiding komend schooljaar.
* valt mij op dat er wel veel FOK!ers zijn die via de hbo-p route deze opleiding willen gaan volgen aan dezelfde universiteit*
Over jouw situatie beteft: ik zie het somber in voor je. Als ik jou was zou ik blij zijn als je nog een kans krijgt, als je die krijgt zou ik het met beide handen pakken en z.s.m. terugkomen van je vakantie als dat nodig is. De kans is namelijk nihil dat je een uitzondering krijgt, aangezien de EUR de kwaliteit van haar universiteit hoog wilt houden.
En ook werd verteld dat je met een voldoende voor de toelatingstoets ook een voldoende moet kunnen behalen voor wiskunde 1.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Maatsko, als je braaf het opgegeven huiswerk maakt heb je minimaal een 7 voor wiskunde 1, en minimaal een 8 voor wiskunde 2.
Om trouwens heel specifiek op jouw vraag te beantwoorden, vwo'ers worden ook binnengelaten met wiskunde A. Er zal hier dus wel iets van rekening mee gehouden moeten worden.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:37 schreef Jeroen19961111 het volgende:
[..]
Jij doet de opleiding neem ik aan? je hebt erover als ik de opleiding zelf volg de vakken toch..?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 01:04 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Maatsko, als je braaf het opgegeven huiswerk maakt heb je minimaal een 7 voor wiskunde 1, en minimaal een 8 voor wiskunde 2.
Hmm oke, ik hoop het echt.. ik vrees het ergste maar zou tof zijn als het kon..quote:Op vrijdag 18 juli 2014 08:57 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Inderdaad wat SuperB zegt.
Maar dit heb ik ook vaker gehoord:
[..]
En ook werd verteld dat je met een voldoende voor de toelatingstoets ook een voldoende moet kunnen behalen voor wiskunde 1.
Ja, en herhaal je tweede vraag eensquote:Op zaterdag 19 juli 2014 14:01 schreef Jeroen19961111 het volgende:
[..]
Jij doet de opleiding neem ik aan? je hebt erover als ik de opleiding zelf volg de vakken toch..?
Sorry, mijn vraag was of die vakken die je noemde de vakken zijn die je krijgt in het eerste jaar?(Wiskunde 1 en Wiskunde 2 )quote:Op zaterdag 19 juli 2014 15:24 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Ja, en herhaal je tweede vraag eens
Klik hier.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 16:48 schreef Jeroen19961111 het volgende:
[..]
Sorry, mijn vraag was of die vakken die je noemde de vakken zijn die je krijgt in het eerste jaar?(Wiskunde 1 en Wiskunde 2 )
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |