Die review had ik gezien en de reviewer in de video op tweakers legt hem direct naast dure telefoons. Overigens heeft dat ding geen sd slot dus is het niets.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/product/348143/motorola-moto-g/reviews/
Windows phonequote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/product/369820/nokia-lumia-630/reviews/
LGquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Catch22- het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)t-scherpe-prijs.html
Was leuk je gekend te hebbenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Rectum het volgende:
mensen zonder iphone!!! spring dan maar meteen voor de trein
getypt vanaf mijn Samsung Galaxy S3 Mini
Wat is mis met HTC, ik vind dat hun sense goed uitziet dat is alles.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Goede HTCDat is hetzelfde als vragen om een goede Fiat.
TS is typisch zo'n schrooier die hoog van toren blaast qua features, maar nauwelijks iets kan betalen uit zijn WIA/WaJong/Andersoortige subsidie
moto g 4g heeft SD kaart...quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Die review had ik gezien en de reviewer in de video op tweakers legt hem direct naast dure telefoons. Overigens heeft dat ding geen sd slot dus is het niets.
[..]
Windows phone
[..]
LGLg's zijn kut man.
Breng me een goede htc dan praten we. Niet duurder dan 200 euro.
Gaat hier niet om een 4g geloof ik. De 8gb had geen sdquote:
Alles, het zijn prutsers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat is mis met HTC, ik vind dat hun sense goed uitziet dat is alles.
Alles beter danquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:32 schreef Catch22- het volgende:
Goede HTCDat is hetzelfde als vragen om een goede Fiat.
TS is typisch zo'n schrooier die hoog van toren blaast qua features, maar nauwelijks iets kan betalen uit zijn WIA/WaJong/Andersoortige subsidie
LG is nog erger... Wat raad je dan aan man?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Alles, het zijn prutsers.
http://tweakers.net/categ(...)y0WvXlkx6B9oA9zLXWNw
veel plezier
LG is tegenwoordig prima.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
LG is nog erger... Wat raad je dan aan man?
LG is kut voor zover ik weet hadden mensen hun lg altijd kapot.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
LG is tegenwoordig prima.
Maar voor 200 euro moet je gewoon een Moto G halen
http://tweakers.net/pricewatch/385910/motorola-moto-g-(4g)-8gb-zwart/specificaties/
Met SD Slot en kale android mét updates, dat kan je met (goedekope) HTC's wel schudden
Moet die nog uit komen man?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:41 schreef Yi-Long het volgende:
http://tweakers.net/revie(...)nese-nieuwkomer.html
One+ One
Mannen met een witte iphonequote:Op woensdag 16 juli 2014 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die niet gewoon een witte iPhone hebben
quote:
Ja maar wel super duur...quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Gewoon iPhone halen.
Iets beters is er niet. Kwaliteit gegarandeerd.
LG is sinds de Nexus 4 een prima merk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
LG is nog erger... Wat raad je dan aan man?
1.980mAh en Android... Good luck.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef Spongeboss het volgende:
http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Deze gaat het worden.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef Spongeboss het volgende:
http://tweakers.net/price(...)zwart/specificaties/
Deze gaat het worden.
Tragere chipset dan mijn horloge.quote:
Moet prima voldoen voor TS. Hij is tevreden met een toestel uit 2010.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:59 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Tragere chipset dan mijn horloge.
Serieus.
ow krijgen we dat hardware gehuil weerquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:05 schreef Druppelss het volgende:
HTC zit letterlijk met plakkertjes in elkaarApple heeft shit hardware, software matig dan wel weer prima. LG valt wel mee, Samsung niet voor niets nr 1, blijf alleen uit de buurt van die mini varianten
Shit hardwarequote:Op woensdag 16 juli 2014 12:05 schreef Druppelss het volgende:
HTC zit letterlijk met plakkertjes in elkaarApple heeft shit hardware, software matig dan wel weer prima. LG valt wel mee, Samsung niet voor niets nr 1, blijf alleen uit de buurt van die mini varianten
mijn 200 euro toestel heeft al meerdere "high end " android verslagen in betere functiesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:06 schreef Druppelss het volgende:
[..]
BBdat het überhaupt nog bestaat en verkocht word
Racistquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:43 schreef -supergirl- het volgende:
Mensen die niet gewoon een witte iPhone hebben
Snel zeker, software loopt gewoon beter dan Android, maar allebei heeft zn voor en nadelen, iOS is gewoon erg gesloten en je bent een stuk beperkter met vanalles. Ieder zn ding, maar welleens zo'n iPhone printje bekeken?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Shit hardware. Die bij elke nieuwe iPhone 2 keer zo snel is als de nieuwste 16 core 192GB ram Android phone
.
Ja, we repareren ze hier hobbymatig tussendoor, niets mis mee. Stukken degelijker dan die Samsung meuk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:14 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Snel zeker, software loopt gewoon beter dan Android, maar allebei heeft zn voor en nadelen, iOS is gewoon erg gesloten en je bent een stuk beperkter met vanalles. Ieder zn ding, maar welleens zo'n iPhone printje bekeken?
En dan bij de 4S waarvan de wifi module massaal stuk gaan plots
Samsung is wel veel meer monteur vriendelijk. Ook welleens een scherm bij de 4 moeten vervangen en dan erachter komen dat de proxi niet meer werkt, vooral bij de witte variant. Dat is ook meer regel dan uitzondering. 30 of 40 schroefjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, we repareren ze hier hobbymatig tussendoor, niets mis mee. Stukken degelijker dan die Samsung meuk.
Dit is echt de grootste onzin.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef Druppelss het volgende:
[..]
.
Camera kan niks hebben, snel zwarte vlekken op de camera, behuizingen die krassen als je het toestel al vastpakt![]()
Sja, dingen zijn dan ook niet gemaakt met het idee om erin te gaan kuttenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:21 schreef Druppelss het volgende:
[..]
Samsung is wel veel meer monteur vriendelijk. Ook welleens een scherm bij de 4 moeten vervangen en dan erachter komen dat de proxi niet meer werkt, vooral bij de witte variant. Dat is ook meer regel dan uitzondering. 30 of 40 schroefjesDe 5's zijn helemaal een ramp.
Camera kan niks hebben, snel zwarte vlekken op de camera, behuizingen die krassen als je het toestel al vastpakt![]()
De 4S vond ik nog de beste, zolang de wifi het bleef doen natuurlijk.
Welke is dat man?quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
mijn 200 euro toestel heeft al meerdere "high end " android verslagen in betere functies
\quote:
Wat dan?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:31 schreef JaqenHghar het volgende:
http://www.pandawill.com/(...)ah-white-p89353.html
Nee, maar ze zijn wel makkelijker in de Apple Store dan bij de Phonehouse oid als er iets stuk is.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:25 schreef Druppelss het volgende:
Zolang ze werken zijn ze prima ja -) originele onderdelen kan je ook vergeten, die levert Apple gewoon niet.
Hmm een s4 is er ook een s3? Ik zie alleen s2 en s4 maar een s2 zou ik nog wel voor kunnen gaan. Dat was 2 jaar terug de shit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:37 schreef SixSixOne het volgende:
[..]__________________! x20
TS moet gewoon zelf even kijken welke Smartphone het beste voor hem is.
Ik heb zelf een Galaxy S4 en werkt prima....
Had ook makkelijk een HTC One of een LG G2 kunnen hebben, maar die hebben geen.
SD Card slot en verwisselbare batterij. (ook al verwissel je hem niet snel)
Omdat je de telefoon ook al eigenlijk tweedubbel betaald hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ze zijn wel makkelijker in de Apple Store dan bij de Phonehouse oid als er iets stuk is.
Valt wel weer mee, zoveel duurder is een 5s niet vergeleken met een S5quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm een s4 is er ook een s3? Ik zie alleen s2 en s4 maar een s2 zou ik nog wel voor kunnen gaan. Dat was 2 jaar terug de shit.
[..]
Omdat je de telefoon ook al eigenlijk tweedubbel betaald hebt.
Maar hoe lang gaat een iphone mee? Ik bedoel hoe lang blijf je dezelfde gebruiken. Koop je gewoon na 2 jaar een nieuwe als een nieuwe uitkomt of doe je 4 jaar met die wat je hebt gekocht? Ik vind dat wel interessant want ik zelf zou nooit iedere 2 jaar 700 euro of zo neerleggen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt wel weer mee, zoveel duurder is een 5s niet vergeleken met een S5.
Ja iquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm een s4 is er ook een s3? Ik zie alleen s2 en s4 maar een s2 zou ik nog wel voor kunnen gaan. Dat was 2 jaar terug de shit.
[..]
Ik ben een SAMSUING Fanquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
[..]
Ik ken mensen die nog werken met een 3gs. En ik heb prive een Galaxy en die is ook pas vervangen, elk jaar een ander toestel is niet nodig, maar wil ik.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar hoe lang gaat een iphone mee? Ik bedoel hoe lang blijf je dezelfde gebruiken. Koop je gewoon na 2 jaar een nieuwe als een nieuwe uitkomt of doe je 4 jaar met die wat je hebt gekocht? Ik vind dat wel interessant want ik zelf zou nooit iedere 2 jaar 700 euro of zo neerleggen.
Als ik een telefoon koop van 700 euro wil ik ook dat hij 4-6 jaar mee gaat. Mijn htc van 300 euro ging bijvoorbeeld 2 en een half jaar mee.
Hmm I see... Ik ga dan maar voor een moto g 4g in de lange run. Eens kijken als die ergens eens in prijs zakt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef SixSixOne het volgende:
[..]
Ja i
[..]
Ik ben een SAMSUING Fanmaar even tussen door, je weet wel dat een een Moto G sneller apps opent dan een Galaxy S3 die toen veel duurder was.
oftwel Motorola's software is erg goed geoptimaliseerd, in tegenstelling tot een Galaxy S3/S4/S5.
Eerlijk gezegd gewoon better.
Aha maar ben je het wel met me eens dat een iphone moeilijk of lastig te betalen is als je bijvoorbeeld een student bent etc. Dan koop ik liever iedere 2/2.5 jaar een van 200 euro dan 1x 600-700 euro waar ik 2-3 jaar mee doe. Maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken mensen die nog werken met een 3gs. En ik heb prive een Galaxy en die is ook pas vervangen, elk jaar een ander toestel is niet nodig, maar wil ik.
Ja, maar dat is een Audi ook voor een studentquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm I see... Ik ga dan maar voor een moto g 4g in de lange run. Eens kijken als die ergens eens in prijs zakt.
[..]
Aha maar ben je het wel met me eens dat een iphone moeilijk of lastig te betalen is als je bijvoorbeeld een student bent etc. Dan koop ik liever iedere 2/2.5 jaar een van 200 euro dan 1x 600-700 euro waar ik 2-3 jaar mee doe. Maar dat is mijn mening.
Nee precies maar ik denk altijd als apple nu ook eens een goedkopere versie maakte, maar dat doen ze niet. In dat opzicht vind ik Samsung beter ze maken goedkopere maar ook duurdere telefoons.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een Audi ook voor een student.
Ze hebben de 5c als budgetmodel. Maar dat doet Apple expres niet, Audi maakt ook geen gammele boodschappenwagentjes puur om de onderkant van de markt te bedienen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:51 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Nee precies maar ik denk altijd als apple nu ook eens een goedkopere versie maakte, maar dat doen ze niet. In dat opzicht vind ik Samsung beter ze maken goedkopere maar ook duurdere telefoons.
Kijk een audi is zeker duur voor een student maar Toyota maakt prachtige race auto's, maar ook prachtige corolla's die je nu tweedehands voor een prikje koopt. En dat is dan ook de meest verkochte auto en tegelijk zeer degelijk en stevig. Mijn two cents.
De meeste mensen kopen ook geen losse iPhone. Ze nemen een abo met een iPhone om de twee jaar. Mensen die een goedkope telefoon willen, kunnen beter een Nexus 5 kopen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:45 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar hoe lang gaat een iphone mee? Ik bedoel hoe lang blijf je dezelfde gebruiken. Koop je gewoon na 2 jaar een nieuwe als een nieuwe uitkomt of doe je 4 jaar met die wat je hebt gekocht? Ik vind dat wel interessant want ik zelf zou nooit iedere 2 jaar 700 euro of zo neerleggen.
Als ik een telefoon koop van 700 euro wil ik ook dat hij 4-6 jaar mee gaat. Mijn htc van 300 euro ging bijvoorbeeld 2 en een half jaar mee.
Ja maar ik bedoel Toyota staat ook bekend als een goed merk niet als Porsche. Maar goed Porsche zie ik als een merk voor de rijke en elite of zo. Ik vind de term 'premium' merk gewoon een beetje omhoog gevallen. Beetje krenterig.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze hebben de 5c als budgetmodel. Maar dat doet Apple expres niet, Audi maakt ook geen gammele boodschappenwagentjes puur om de onderkant van de markt te bedienen.
Apple wil een premium merk zijn, daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar ze willen gewoon niet dat mensen een "galaxy mini" ervaring krijgen als ze iets van Apple kopen.
Ja maar een abbo van 40 of 50 euro per maand wat moet je daarmee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:55 schreef superdrufus het volgende:
[..]
De meeste mensen kopen ook geen losse iPhone. Ze nemen een abo met een iPhone om de twee jaar. Mensen die een goedkope telefoon willen, kunnen beter een Nexus 5 kopen.
Waarom deze reactie? Jiayu is een degelijk merk. Bang for the buck.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |