Sommige van die etters kosten nu al 600 euro of meer...
Ik heb 2 en een half jaar terug een telefoon van het merk htc gekocht die 330 was. En nu 2 en een half jaar later vind ik hem nog niet sloom ook niet vervelend etc. Helaas heeft hij was klappen gehad en loopt hij nu op zijn achterste poten, maar goed ik had dan ook nooit een hoesje en na verloop van tijd spatten ze uiteen. Op zoek naar een nieuwe telefoon heeft iedereen het over slechte schermen of dat het scherm niet uitziet. Dit terwijl mijn 400x800 scherm of zo dat mijn telefoon heeft, die resolutie vind ik prima ziet goed en mooi uit. Maar nee mensen zeuren over dat wit niet wit is en zwart niet zwart, wtf ik zie er niets van. Misschien als ik een loep erbij pak.
En dan de snelheid ja ik moet soms even wachten met mijn htc maar lang? Nou ik vind 2 seconde wachten niet lang... En het boeit mij geen flikker als het 1 of 2 seconde duurt om internet op te starten. Helaas zijn de review makers allemaal lui die vinden dat het op en top moet zijn. Mijn klacht is dan ook:
Klacht: (voor TLDR mensen je kunt dit stukje gewoon lezen)
Er zijn geen goede reviews voor smartphones voor mensen met een budget zonder dat ze vergeleken worden met een iphone etc. Maar serieus wie koopt er nu een iphone als ik een complete game pc heb voor dat geld... En wat doe je met een smartphone buiten whatsap, browsen en bellen?
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.