Iedereen kan zien dat jij een enorme sukkel bent dat je denkt dat ik homo ben, flikkertje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
iedereen kan dat zien, ontken het niet
doe eens niet zo agressief man jij begon, jij laat je iedere week in je reet neukenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen kan zien dat jij een enorme sukkel bent dat je denkt dat ik homo ben, flikkertje.
Wat voor vieze fantasieën heb jij, bah.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
doe eens niet zo agressief man jij begon, jij laat je iedere week in je reet neuken
het is de waarheid niet meer niet minder, iedereen weet datquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat voor vieze fantasieën heb jij, bah.![]()
Gast, geef 't op. Je weet zelf ook dat je je als een enorme sukkel gedraagt. Ben jij iemand die altijd gelijk probeert te krijgen, ook bij dingen waar je ongelijk in hebt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
het is de waarheid niet meer niet minder, iedereen weet dat
ik heb deze keer gelijk dus ik probeer ook mijn gelijk te krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gast, geef 't op. Je weet zelf ook dat je je als een enorme sukkel gedraagt. Ben jij iemand die altijd gelijk probeert te krijgen, ook bij dingen waar je ongelijk in hebt?
Jij leeft teveel in je eigen wereldje, denken dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
ik heb deze keer gelijk dus ik probeer ook mijn gelijk te krijgen
dat zijn de feiten knul
Ik heb gelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij leeft teveel in je eigen wereldje, denken dat je gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |