SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'een van de beste verdedigers van de wereld'quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan er dus echt he-le-maal niets van![]()
![]()
Twee leuke potjes BDIL.3-1 en 1-0 gewonnen.
Pato 4x
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Alex die Cuadrado inhaaltVolgende keer wil ik wel 100 chem tegen 100 , het lijkt alsof al die TOTS spelers niks kunnen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Alex was poep, echt kon niks goed doen met hem tegen die reuzen van jou.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:15 schreef BDIL het volgende:
Alex die Cuadrado inhaaltVolgende keer wil ik wel 100 chem tegen 100 , het lijkt alsof al die TOTS spelers niks kunnen
Je hebt denk ik iets teveel blauw in je team.
Blijkbaar, TOTS James kon niet eens wegdraaien van die ''trage Alex'' in counters werd Lacazette ook constant ingehaald door Mexes ( RBquote:) en ik had genoeg kansen verneukt vooral 2e potje. Morgen zien we wel hoe de verhoudingen staan met 2 eerlijkere teams tegenover elkaar.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Dat zou juist niet moeten boeien, het feit dat ik jou spelers niet kon uitlopen maakt me meer zorgen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Alex was poep, echt kon niks goed doen met hem tegen die reuzen van jou.
Je hebt denk ik iets teveel blauw in je team.Hala Madrid !
RB was Abate en die loopt alle gaten dicht.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blijkbaar, TOTS James kon niet eens wegdraaien van die ''trage Alex'' in counters werd Lacazette ook constant ingehaald door Mexes ( RB) en ik had genoeg kansen verneukt vooral 2e potje. Morgen zien we wel hoe de verhoudingen staan met 2 eerlijkere teams tegenover elkaar.
In principe niet, maar dit is FIFA en als je een team hebt met teveel blauw of zwart erin dan gaat het niet meer lopen. Dat is ook de reden dat ik toen al mijn TOTS spelers heb verkocht en in FUT WC heb gestoken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zou juist niet moeten boeien, het feit dat ik jou spelers niet kon uitlopen maakt me meer zorgen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Je had Mert toch ook of ?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
RB was Abate en die loopt alle gaten dicht.Hala Madrid !
Abate - Ogbonna - Miranda - Filipe Luis TOTSquote:
Dit was mijn verdediging geloof ik.
Beter zet je menez in de spits want lacazette is tering slechtquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:19 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blijkbaar, TOTS James kon niet eens wegdraaien van die ''trage Alex'' in counters werd Lacazette ook constant ingehaald door Mexes ( RB) en ik had genoeg kansen verneukt vooral 2e potje. Morgen zien we wel hoe de verhoudingen staan met 2 eerlijkere teams tegenover elkaar.
![]()
Geloof je zelf in deze onzin?quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
In principe niet, maar dit is FIFA en als je een team hebt met teveel blauw of zwart erin dan gaat het niet meer lopen. Dat is ook de reden dat ik toen al mijn TOTS spelers heb verkocht en in FUT WC heb gestoken.
blablablabla![]()
Vooral blijven geloven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef Elan het volgende:
Hoe meer blauwe spelers des te beter je team gaat gewoon om kille stats.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Menez is baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter zet je menez in de spits want lacazette is tering slechtEn Falcao is echt kut in FIFA.
Hoezo "geloven" alsof dat iets is wat ik bedacht zou hebben , als de statistieken die op de kaartjes staan een leugen zijn kunnen we net zo goed stoppen met spelen toch.quote:blablablabla![]()
Als ik keer op keer zelf meemaak dat al die fucking statistieken op een kaartje geen klote uitmaken in teamverband, blijf ik lekker spelen met een budget teampje.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo "geloven" alsof dat iets is wat ik bedacht zou hebben , als de statistieken die op de kaartjes staan een leugen zijn kunnen we net zo goed stoppen met spelen toch.
Net ook Pato die TOTS Chiellini overklast in een duel, ik weet niet hoeveel strength Pato heeft, maar dat zal niet hoger zijn dan 70 tegenover de 90+(?) van ChielliniOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hazard en MOTM Rodriguez in een 50k pack
RvP ook nog
2 packs open gemaakt nu.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lekker jeroenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:29 schreef Tim86 het volgende:
Hazard en MOTM Rodriguez in een 50k pack
RvP ook nog
2 packs open gemaakt nu.![]()
had al heel lang geen packs meer open gemaakt ,quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
als ik nu niks krijg hequote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
had al heel lang geen packs meer open gemaakt ,
EDIT: Oke je blijft nog even leven![]()
Ong 20k terug van de 50kBeste wat waarde betreft was IF Korean
En nu helemaal niks. Dus -70k schat ik
Tim je bent verplicht om nu ook dat derde pakket te openen!![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
had al heel lang geen packs meer open gemaakt ,
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Voor degene die nog flink packs willen kopen (ook met het oog op TOTT), prijs is nu wel gunstig volgens mij. 1.83 voor 100k.![]()
wow kun je 8 euro voor krijgenquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:43 schreef Elan het volgende:
Waar kun je Futcoins verkopen ik heb er 1.2 miljoen over voor PS3![]()
quote:
Hala Madrid !
Net 300K gekocht voor ¤4.58.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:44 schreef Alovenac het volgende:
Voor degene die nog flink packs willen kopen (ook met het oog op TOTT), prijs is nu wel gunstig volgens mij. 1.83 voor 100k.
Voor 8eu neem ik ze wel voor je over hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm not bad.
Aangezien PS3 stuk is altijd beter dan ze op m'n account laten![]()
![]()
Mag hoor kan er alleen nu niet bij tenzij de webapp het weer doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:47 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Voor 8eu neem ik ze wel voor je over hoor
PS3 is bij Sony zou hem deze week terugkrijgen maar nog geen bericht dus speel toch alleen op One nu.blablablabla![]()
Is prima, geef tegen die tijd maar een gilletje (PM) als je wilt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag hoor kan er alleen nu niet bij tenzij de webapp het weer doet.
PS3 is bij Sony zou hem deze week terugkrijgen maar nog geen bericht dus speel toch alleen op One nu.![]()
Moet ze nog krijgen.quote:
Zie morgen wel en anders paypal claim.
Zo ken ik nog wel een site.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die namen worden steeds dommerThanks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat hij het zou overwegen als dit in November ofzo het geval was.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:55 schreef Alovenac het volgende:
PS3 - 15000K ¤267.14 ¤222.62
Is wel iets voor Maver denk ik
WC match tegen Benzema/Klose als spits koppel met Luiz/Godin in mijn achterhoede. Als dat maar goed gaat![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zo ken ik nog wel een site.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n post had ik al ingecalculeerd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan je ook nooit verrassen.quote:
Ik heb vandaag 2 miljoen coins gehaald, ze komen hun afspraken na.quote:Op woensdag 16 juli 2014 01:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Moet ze nog krijgen.
Zie morgen wel en anders paypal claim.Hala Madrid !
Nice, hoeveel coins heb je nog over?quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2 miljoen coins gehaald, ze komen hun afspraken na.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Alles zat in dit teamquote:Ik heb nu enkele spelers op de verkooplijst gezet en ga er een wat degelijker team maken. Dat blauw verblind je voor alle andere kwalen
Hala Madrid !
Ja, was troepquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:40 schreef ThadCastle het volgende:
Ong 20k terug van de 50kBeste wat waarde betreft was IF Korean
En nu helemaal niks. Dus -70k schat ik
Tim je bent verplicht om nu ook dat derde pakket te openen!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon investeren in Zlatan en een team voor 500K eromheen maken. Sowieso dat je daar geen spijt van krijgt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Alles zat in dit teamIk heb nu enkele spelers op de verkooplijst gezet en ga er een wat degelijker team maken. Dat blauw verblind je voor alle andere kwalen
Moet zeggen dat deze prijzen het wel leuk maken om wat coins te kopen om zo de duurdere spelers te halen.![]()
Nja, we zitten wel halverwege Juli en over precies 2 maanden is de FIFA15 web app online.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:20 schreef Alovenac het volgende:
Moet zeggen dat deze prijzen het wel leuk maken om wat coins te kopen om zo de duurdere spelers te halen.
Alles wat je nu uitgeeft is eigenlijk zonde, tenzij je heel de vakantie FUT14 gaat doen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die paar euro meer of minder maakt eigenlijk ook niet uit tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nja, we zitten wel halverwege Juli en over precies 2 maanden is de FIFA15 web app online.
Alles wat je nu uitgeeft is eigenlijk zonde, tenzij je heel de vakantie FUT14 gaat doen...
Eigenlijk moet ik eens een team gaan maken met imotm Depay en SIF Shirley![]()
![]()
Dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 02:29 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Die paar euro meer of minder maakt eigenlijk ook niet uit toch..
Eigenlijk moet ik eens een team gaan maken met imotm Depay en SIF Shirley
Bijna allemaal speler voor speler bij elkaar gespaardquote:Maicon had ik voor 64k op zijn dieptepunt, die is nu 180
Heb inmiddels TOTS Pogba trouwens
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is dat ook al mogelijk op wefut jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:43 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit verwacht nog winst te maken ook?
![]()
Nee, op onze partner FutDB.netquote:Op woensdag 16 juli 2014 02:44 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Is dat ook al mogelijk op wefut ja?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Uiteraard. Gomez/Ibarbo in de spits, Jetro LB en de rest serie A. Of Jackson + Quintero. Of Falcao + James bijv. Genoeg opties met een perfect link tussen striker en CAM. Andere Serie A spits kan ook als hij maar dubbel linkt met je CAM. Je zit alleen sowieso aan een NL linksback vast.quote:Op woensdag 16 juli 2014 03:30 schreef Alovenac het volgende:
Is dit een beetje fatsoenlijk af te maken? Zo ja, hoe?
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je één concessie wilt doen (en Chillieni is toch een prutser), lijkt dit me behoorlijk vetquote:Op woensdag 16 juli 2014 03:30 schreef Alovenac het volgende:
Is dit een beetje fatsoenlijk af te maken? Zo ja, hoe?
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Reemi op 16-07-2014 03:50:27 ]Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoeveel dopinggevallen zijn er al?quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Weer een mooie Touretappe vandaag, ik vond die rustdag maar niksRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Van coureurs die deelnemen aan de Tour: nul.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoeveel dopinggevallen zijn er al?
Wel wat bekentenissen tijdens deze Tour van oud-renners (Voskamp, Blijlevens), en dopingnieuws van coureurs die "toevallig" niet deelnemen aan de Tour (Barredo, Impey, Ulissi, Kreuziger, Menchov (ook gestopt trouwens)). Ik weet niet waarom, maar om een of andere reden komt niet Tour-gerelateerd dopingnieuws (ook van eerder dit jaar en dergelijke) pas echt naar boven rond de Tour.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat een sport.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Van coureurs die deelnemen aan de Tour: nul.
Wel wat bekentenissen tijdens deze Tour van oud-renners (Voskamp, Blijlevens), en dopingnieuws van coureurs die "toevallig" niet deelnemen aan de Tour (Barredo, Impey, Ulissi, Kreuziger, Menchov (ook gestopt trouwens)). Ik weet niet waarom, maar om een of andere reden komt niet Tour-gerelateerd dopingnieuws (ook van eerder dit jaar en dergelijke) pas echt naar boven rond de Tour.![]()
Kan je trouwens inzetten op wie er doping gebruikt of niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen idee, ik ben niet zo'n gokker op sportuitslagen zoals menig bezoeker van dit topic. Zou best grappig zijn trouwens, maar ook discutabel. Bij een wieler- of voetbalwedstrijd is er een winnaar, duidelijk zat. Maar dopinggebruik is niet zo zwart-wit. Die Kreuziger had bijvoorbeeld verdachte bloedwaarden in 2011 en 2012. Dat is geen keihard bewijs, en het zegt al helemaal niets over eventueel dopingebruik nu.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat een sport.![]()
Kan je trouwens inzetten op wie er doping gebruikt of niet?
Ik vraag me af of je dan je bet hebt gewonnen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tuurlijk heb je dan je bet gewonnen. Het is al discutabel dat je een verdachte bloedwaarde hebt en moet je dus gelijk geschorst worden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
en idee, ik ben niet zo'n gokker op sportuitslagen zoals menig bezoeker van dit topic. Zou best grappig zijn trouwens, maar ook discutabel. Bij een wieler- of voetbalwedstrijd is er een winnaar, duidelijk zat. Maar dopinggebruik is niet zo zwart-wit. Die Kreuziger had bijvoorbeeld verdachte bloedwaarden in 2011 en 2012. Dat is geen keihard bewijs, en het zegt al helemaal niets over eventueel dopingebruik nu.
Ik vraag me af of je dan je bet hebt gewonnenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan heb je nog de renners met verdachte bloedwaarden waar helemaal niks over naar buiten wordt gebracht, of pas veel later. Feit dat dit nu pas bekend wordt bij Kreuziger over de jaren 2011 en 2012....duurt lang voordat je dan je bet uitbetaald krijgtquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je dan je bet gewonnen. Het is al discutabel dat je een verdachte bloedwaarde hebt en moet je dus gelijk geschorst worden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Agh leuke investering omdat bijna iedere wielrenner toch doping heeft gebruikt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan heb je nog de renners met verdachte bloedwaarden waar helemaal niks over naar buiten wordt gebracht, of pas veel later. Feit dat dit nu pas bekend wordt bij Kreuziger over de jaren 2011 en 2012....duurt lang voordat je dan je bet uitbetaald krijgtRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
In dat geval zullen de payouts er ook wel naar zijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 08:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Agh leuke investering omdat bijna iedere wielrenner toch doping heeft gebruikt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zal altijd wel meer dan 1% zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 08:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval zullen de payouts er ook wel naar zijn
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Godverdomme wat bloedirritant. Collega's die bij elke slok hun koffie overdreven koud blazen en het dan opslurpen.![]()
![]()
Gisteren 5 potjes drop-in clubs gespeeld en 5 keer gewonnen en twee of drie keer gescoord als middenveldert
Volgens mij ben ik minder gruwelijk slecht in FIFA14 dan in 13![]()
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Money G. Oh en Real Madrid is elk jaar garandeerd Sjampions League.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap echt niet dat voetballers nog naar zo'n club gaan.![]()
Als je zo goed bent zou ik wel willen spelen maar als ik een pauperspeler was zou ik ook voor de moneyz gaan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Money G. Oh en Real Madrid is elk jaar garandeerd Sjampions League.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik denk dat Ha Mes beter is dan Modric.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als je zo goed bent zou ik wel willen spelen maar als ik een pauperspeler was zou ik ook voor de moneyz gaan.![]()
Dadelijk dus: Kroos, Modric, di Maria, Ha-mes, Khedira, Isco, Alonso en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat Ha Mes beter is dan Modric.
Di Maria tieft toch op? Isco mag bank gaan zitten naar een goed seizoen danquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dadelijk dus: Kroos, Modric, di Maria, Ha-mes, Khedira, Isco, Alonso en dan zal ik er nog wel een paar vergeten.![]()
![]()
Ik mag hopen dat hij weggaat ja want anders zou het wel zonde zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Di Maria tieft toch op? Isco mag bank gaan zitten naar een goed seizoen dan
Weer 300 miljoen in spelers investeren voor de 2e-3e plaats... Realquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij weggaat ja want anders zou het wel zonde zijn.![]()
![]()
1. Real Madrid £600million debt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:35 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Weer 300 miljoen in spelers investeren voor de 2e-3e plaats... Real![]()
Uhmmm....Rabo mag dan misschien Spaans klinken, maar is gewoon een Nederlandse bank hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:38 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En wij maar betalen om de Spaanse banken te redden... kut Rabobank.
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 16-07-2014 09:48:32 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het was eigenlijk meer gunned towards;quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhmmm....Rabo mag dan misschien Spaans klinken, maar is gewoon Nederlands hoor![]()
![]()
Ah...als je letterlijk het onderschrift had geciteerd, had ik het wel herkendquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:48 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het was eigenlijk meer gunned towards;
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
als ge het nie wit kende ut altijd nog behange.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ah...als je letterlijk het onderschrift had geciteerd, had ik het wel herkendRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt wel. Ik twijfelde nu al even of hij daar op hintte, maar ik vond de link te dunnetjes.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Absoluut. Geen woord aan gelogen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
als ge het nie wit kende ut altijd nog behange.
Benieuwd of iedereen dat gezegde hier begrijpt trouwens
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk het nietquote:Op woensdag 16 juli 2014 09:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Absoluut. Geen woord aan gelogen.
Benieuwd of iedereen dat gezegde hier begrijpt trouwens
Morrie![]()
Bohhh vandaag TOTT![]()
of hopen dat iMOTM de bruyne flink gaat zakken, of het een HEEL dik team isPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil Messi nog verkopen vandaag, maar ik kan niet handelen via mijn iPhonequote:Op woensdag 16 juli 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
Bohhh vandaag TOTT![]()
of hopen dat iMOTM de bruyne flink gaat zakken, of het een HEEL dik team is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wat dat betreft is die WC mode wel realistisch gister met messi gespeeld maar was dik kut.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil Messi nog verkopen vandaag, maar ik kan niet handelen via mijn iPhone
af en toe een mooi shot maar verder![]()
Gotze op CAM is wel
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kroos is pasquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat dat betreft is die WC mode wel realistisch gister met messi gespeeld maar was dik kut.
Gotze op CAM is wel![]()
![]()
Zo moeilijk is hij het toch niet. (wit = weet maar ook witten.)quote:Op woensdag 16 juli 2014 09:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij wel?
Wie heeft hem jou uitgelegd dan?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind Messi best goed op CAM in FUT, maar 1,5 mil is te duur voor hem. Voor 750k gekocht, dus mooie winst. Moet ik alleen nog een waardige vervanger zoeken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat dat betreft is die WC mode wel realistisch gister met messi gespeeld maar was dik kut.
Gotze op CAM is welNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geniousquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zo moeilijk is hij het toch niet. (wit = weet maar ook witten.)
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, tuurlijk niet. Maar ik kan me voorstellen dat het een lastige is voor een Hollanderquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Transfernieuws: Hames naar Real, Keylor Navas naar Real, Guidetti misschien naar Dinamo Moskou, Verhoeven naar Dordrecht en Mollema naar Trek.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Trek Nijmegen?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Transfernieuws: Hames naar Real, Keylor Navas naar Real, Guidetti misschien naar Dinamo Moskou, Verhoeven naar Dordrecht en Mollema naar Trek.![]()
Had Messi op CF staan omdat Di Maria al op CAM stondquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Messi best goed op CAM in FUT, maar 1,5 mil is te duur voor hem. Voor 750k gekocht, dus mooie winst. Moet ik alleen nog een waardige vervanger zoeken.kut dat in WC Chames LM is
![]()
anders had je mooi een 4231 kunnen maken met di maria rodriguez en messi op CAMPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dacht dat je jezelf ophangen bedoelde als je het niet wist
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gefeliciteerd manquote:![]()
alle chinezen zien er uit als 18
#FreeTrapz![]()
Denk je dat de rechtbank het daarmee eens is?quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man![]()
alle chinezen zien er uit als 18![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk je dat de rechtbank het daarmee eens is?![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Denk je dat de rechtbank het daarmee eens is?![]()
![]()
tuurlijk zhano l'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
#LandOfFatPeople #LandOfCollegeGangbangquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#HomeOfTheBravequote:
Amerikanen kan je wel extreem makkelijk herkennen hier. Complete survivalkits mee![]()
![]()
Het heuptasje en kaki korte broek met 50 zakken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
#HomeOfTheBrave
Amerikanen kan je wel extreem makkelijk herkennen hier. Complete survivalkits mee
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het heuptasje en kaki korte broek met 50 zakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het enige verschil tussen een Amerikaan en een Duitser is overigens de sportsokken en en sportschoenen (Amerikaan) en de open sandalen (Duitsers).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja ik denk het wel want ze zijn allebei heel luidruchtig en denken dat ze het land gelijk bezitten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen een Amerikaan en een Duitser is overigens de sportsokken en en sportschoenen (Amerikaan) en de open sandalen (Duitsers).Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat en Amerikanen maken kraters met bommen, Duitsers met strandschepjesquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het enige verschil tussen een Amerikaan en een Duitser is overigens de sportsokken en en sportschoenen (Amerikaan) en de open sandalen (Duitsers).
Dat is bij ons in de buurt altijd erg.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat en Amerikanen maken kraters met bommen, Duitsers met strandschepjesAl die fucking "bunkers" met Duitse vlag van die Duitsers en owee als jij de volgende dag bij dat gat gaat liggen...
DAS IST MEIN KUIL!!!!quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is bij ons in de buurt altijd erg.Al die fucking "bunkers" met Duitse vlag van die Duitsers en owee als jij de volgende dag bij dat gat gaat liggen...
#FreeTrapz![]()
Sowieso kuilen gravenquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is bij ons in de buurt altijd erg.Al die fucking "bunkers" met Duitse vlag van die Duitsers en owee als jij de volgende dag bij dat gat gaat liggen...
Dat doe ik echt niet voor mijn lol. Ik heb al een hekel aan 30 cm weggraven in mijn tuin omdat er terrastegels in moeten
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
terrastegels zijn maar 6cm dik hequote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sowieso kuilen gravenDat doe ik echt niet voor mijn lol. Ik heb al een hekel aan 30 cm weggraven in mijn tuin omdat er terrastegels in moeten
![]()
#FreeTrapz![]()
Grond weggraven en opnieuw zand erop misschien?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pff moet er niet aan denken. minigraver denkquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
30 cm zwart zand eruit, 20 cm geel zand erin, dan terrastegels erop...
#FreeTrapz![]()
Ja precies maar het zit natuurlijk genetisch in die Duitsers om bunkers/loopgraven te graven.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sowieso kuilen gravenDat doe ik echt niet voor mijn lol. Ik heb al een hekel aan 30 cm weggraven in mijn tuin omdat er terrastegels in moeten
deze woorden helpen je mijn vriendquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja precies maar het zit natuurlijk genetisch in die Duitsers om bunkers/loopgraven te graven.![]()
dorthin, sind aber in. dann werde ich es werfen HaltPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Inderdaad. Erfenisje van eeuwen oorlogen voeren, tot in 1945. Iets waar wij in principe al mee gestopt waren in de 17e eeuw, ware het niet dat we nog een paar keer bezoekers over de vloer kregen (Fransen en Duitsers) die er nog uit gejopt moesten worden. En misschien vergeet ik hier en door nog een kleine schermutseling aan de andere kant van de wereldquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja precies maar het zit natuurlijk genetisch in die Duitsers om bunkers/loopgraven te graven.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is die zin nou zo gebrekkig of ligt het aan mij?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze woorden helpen je mijn vriend![]()
dorthin, sind aber in. dann werde ich es werfen Halt
Zwarten er uit, gelen er in en tegels er op rammen.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
30 cm zwart zand eruit, 20 cm geel zand erin, dan terrastegels erop...
Racist
Volgens mij iets kleins in Indonesie maar dat weet ik niet zeker meer. Politionele actie ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad. Erfenisje van eeuwen oorlogen voeren, tot in 1945. Iets waar wij in principe al mee gestopt waren in de 17e eeuw, ware het niet dat we nog een paar keer bezoekers over de vloer kregen (Fransen en Duitsers) die er nog uit gejopt moesten worden. En misschien vergeet ik hier en door nog een kleine schermutseling aan de andere kant van de wereldRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Welkom in dit topic. Je bent bij deze gewaarschuwd, want dit was nog niets. Er zijn hier enkele users die het dag in dag uit over "tyfes negers" hebben. Dit heb je trouwens niet van mij.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zwarten er uit, gelen er in en tegels er op rammen.
RacistNAC Breda
Rèsbaarge![]()
als je duits in een supermarkt heb geleerd gaat het nooit wat worden natuurlijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is die zin nou zo gebrekkig of ligt het aan mij?
maar iedere duitser snapt het hoor
#FreeTrapz![]()
Mijn Duits is ook niet best.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
als je duits in een supermarkt heb geleerd gaat het nooit wat worden natuurlijk.
maar iedere duitser snapt het hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Duits in een supermarkt? Even serieus: FIFO is toch Engels?quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je duits in een supermarkt heb geleerd gaat het nooit wat worden natuurlijk.
maar iedere duitser snapt het hoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
spreek het ook liever niet, maar als de witte colonne weer hier komt zal je wel moeten he.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
supermarkten in de kuststreek leer je echt wel duits hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Duits in een supermarkt? Even serieus: FIFO is toch Engels?
#FreeTrapz![]()
Bijzonder, ik heb altijd andere dingen geleerd in de kutstreek. En in de kuststreek ook trouwens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
supermarkten in de kuststreek leer je echt wel duits hoorNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat is omdat hij zijn rechterbeen niet gebruikt om te rennen. Als hij beide benen gebruikt heeft die gewoon 92 pace.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
300k??? Die gast heeft maar 46 pees
Zit het TOTKOS nog in packs? Dan ga ik alles in packs steken.
Aaah! Dan is die 300k gewoon gerechtvaardigd!quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is omdat hij zijn rechterbeen niet gebruikt om te rennen. Als hij beide benen gebruikt heeft die gewoon 92 pace.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Que? Ik woon in een kuststreek maar die stink Duitsers gingen maar mooi Engels praten.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
supermarkten in de kuststreek leer je echt wel duits hoorRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
1e pack en meteen dikke winst. Alex gaat gewoon weer voor 300K.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
1e pack en meteen dikke winst. Alex gaat gewoon weer voor 300K.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IBARBOquote:Op woensdag 16 juli 2014 11:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
1e pack en meteen dikke winst. Alex gaat gewoon weer voor 300K.![]()
meer heb je niet nodig
![]()
Niet hier in de buurt dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 11:57 schreef Freire het volgende:
Ik werk in een badplaats en ontkom er niet aan om Duits te spreken tegen klanten
BOATENG EN BENATIAquote:Dik team kan je al maken.
thnx je weerhoudt me er van om packs te kopenquote:sowieso waarom niet vanavond openen ?
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx je weerhoudt me er van om packs te kopensowieso waarom niet vanavond openen ?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
thnx je weerhoudt me er van om packs te kopensowieso waarom niet vanavond openen ?
quote:
Het is allemaal de schuld van de rabobank.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
300K packs en buiten Alex niks goeds.
Bedankt he, kut vent!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vanavond maar even 2 miljoen halen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie weet er nog een goede squadbuilder buiten WEFUT om? Want die website werkt echt als een maver op de bank.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Futheadquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie weet er nog een goede squadbuilder buiten WEFUT om? Want die website werkt echt als een natte drol.
eigenlijk nooit problemen met wefut, misschien heb ik een maver computer
#FreeTrapz![]()
Ik ook niet. wefutquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:15 schreef FCsuarez het volgende:
eigenlijk nooit problemen met wefut, misschien heb ik een maver computer
Middag trouwensIk ben iets te laat wakker geworden.
![]()
als ik naar het aantal gemaakte squads kijk moet en er een berg bezoekers komen en reemi dus binnen lopen van advertentieopbrengsten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vetquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Meer dan ik ooit verwacht had, in ieder geval
Servers een beetje goed inrichten ipv servers erbij kwakken
help die jongen dan evenquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vet
Servers een beetje goed inrichten ipv servers erbij kwakken![]()
pasqual heeft hem verlaten
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
help die jongen dan even![]()
pasqual heeft hem verlaten
Servers inrichten is inderdaad niet m'n specialiteit.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik vind het niet erg hoor om een keer te kijken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 12:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Servers inrichten is inderdaad niet m'n specialiteit.
Wel linux hèquote:Op woensdag 16 juli 2014 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg hoor om een keer te kijken.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kan eventueel ook eens helpen! Het is voor een goed doelquote:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Nou, mooi. Turken competitie is nog steeds ruk.quote:![]()
Geen probleem. We hebben hier volgens mij aardig wat IT'ers zitten.quote:
Alle FOK!-ers zijn computer wizardsquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geen probleem. We hebben hier volgens mij aardig wat IT'ers zitten.![]()
Wat zit er nou nog in packs btw, alleen dat bagger TOTW of ook nog wat van het WK? Anders bewaar ik de helft van de coins even voor vanavond.![]()
TOTKS en TOTW.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:31 schreef WezepAFCA het volgende:
Wat zit er nou nog in packs btw, alleen dat bagger TOTW of ook nog wat van het WK? Anders bewaar ik de helft van de coins even voor vanavond.![]()
Thanksquote:![]()
Net 600k gekocht op die website die Ozz noemde voor een tientje, geen geld voor een boel plezier. En irritatie. Veel irritatie. Verdomme, trap ik er weer in.![]()
Welke site was dat precies?quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:34 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Thanks![]()
Net 600k gekocht op die website die Ozz noemde voor een tientje, geen geld voor een boel plezier. En irritatie. Veel irritatie. Verdomme, trap ik er weer in.![]()
Iets met vipcoinsfifa geloof ik, heb de website al gesloten. Nog niet ontvangen trouwens maar zal wel goedkomen zo.quote:![]()
Ik had ze rond 12 uur in de nacht besteld en toen ik s'ochtends wakker werd had ik ze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:36 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Iets met vipcoinsfifa geloof ik, heb de website al gesloten. Nog niet ontvangen trouwens maar zal wel goedkomen zo.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bohh, gewoon een goede spits. Jammer dat het bij Chelsea er niet helemaal uit kwam, maar daar hebben ook spitsen van wereldklasse gefaald.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Net zo ruk als jou selfies in de trein zijn, Wesley.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nou, mooi. Turken competitie is nog steeds ruk.
Bustedquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Net zo ruk als jou selfies in de trein zijn, Wesley.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baasquote:Op woensdag 16 juli 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Net zo ruk als jou selfies in de trein zijn, Wesley.![]()
Wesley heten![]()
lache als je ook nog klein bent
#FreeTrapz![]()
arbeider and proud off itquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe is even normaal joh arbeider.
#FreeTrapz![]()
ah spellingsfoutje POTSie is er ook weer hoor![]()
maar idd mannen het staat er fout chapeau hoor
@kiid ik werk in de bouwnijverheidPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Respect, fysiek werk is niks voor mij. Te vermoeiendquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
@kiid ik werk in de bouwnijverheid![]()
![]()
Je kan dan ook gewoon op kantoor zitten bij Ballast Nedam hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Respect, fysiek werk is niks voor mij. Te vermoeiend![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk niet dat FCSuarez met zijn iPadje boven een cementmolen staat.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik doe alles behalve fysiek werk hoorquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Respect, fysiek werk is niks voor mij. Te vermoeiendgewoon op kantoor, bureaustoeltje autootje, je kent het wel.
#FreeTrapz![]()
In een jolige bui wil ik dat ook nog wel eens van mezelf roepenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar dan noem je jezelf geen arbeider, neem ik aan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ohhhhhh, dan valt het reuze mee. Dan heb je niks te klagenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe alles behalve fysiek werk hoorgewoon op kantoor, bureaustoeltje autootje, je kent het wel.
![]()
twitter:evilkagawa twitterde op woensdag 16-07-2014 om 14:12:07Gaal gather squad."IN THIS ENVOLOPE ISPLAYER NAME TO BESOLD"Envolope see-through! It say "YOU ARE ALL GOING TO DIE!"I miss you Moyes! reageer retweet
![]()
Alsof niet-lichamelijk werk niet zwaar kan zijn...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ohhhhhh, dan valt het reuze mee. Dan heb je niks te klagenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
volgens mij heb je deze catagorieen: loaded en nietsnutten, arbeiders, wajongers, wwérs en bijstandsmoeders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In een jolige bui wil ik dat ook nog wel eens van mezelf roepenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef Zhano het volgende:
twitter:evilkagawa twitterde op woensdag 16-07-2014 om 14:12:07Gaal gather squad."IN THIS ENVOLOPE ISPLAYER NAME TO BESOLD"Envolope see-through! It say "YOU ARE ALL GOING TO DIE!"I miss you Moyes! reageer retweet
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niet lichamelijkquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof niet-lichamelijk niet zwaar kan zijn...Tenzij je RSI krijgt ofzo of een hernia van het zitten.
![]()
Dat zeg ik ook niet, maar ik zit liever in een kantoor dan dat ik op de bouw vloeren sta te storten ofzoquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alsof niet-lichamelijk niet zwaar kan zijn...![]()
![]()
zeer oor van het bellenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet lichamelijkTenzij je RSI krijgt ofzo of een hernia van het zitten.
ook gewoon een beroepsrisico
#FreeTrapz![]()
*werk dusquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet lichamelijkTenzij je RSI krijgt ofzo of een hernia van het zitten.
Serieus, als ik een hele dag heidag heb en met collega's van 8 tot 17 in een hok wordt gestopt om te brainstormen over onze visie op iets, ben ik aan het eind van de dag kapot, zonder dat ik ook maar een stap heb gezet.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En soms zou ik toch best die vloer willen storten. Gewoon voor een dag. Lekker X aantal vierkante meters ongenegeerd volstorten. Lekker joh. En je bent aan het werk, dat is voor sommigen onder ons al een hele opgave.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik zit liever in een kantoor dan dat ik op de bouw vloeren sta te storten ofzoNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik bedoel dus dat je van niet-lichamelijk werk (bijna) niet lichamelijk moe worden kuntquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
*werk dus
Serieus, als ik een hele dag heidag heb en met collega's van 8 tot 17 in een hok wordt gestopt om te brainstormen over onze visie op iets, ben ik aan het eind van de dag kapot, zonder dat ik ook maar een stap heb gezet.![]()
![]()
Daar heb je me, wiseguyquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat je van niet-lichamelijk werk (bijna) niet lichamelijk moe worden kunt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar 40 uur per week?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En soms zou ik toch best die vloer willen storten. Gewoon voor een dag. Lekker X aantal vierkante meters ongenegeerd volstorten. Lekker man. En je bent aan het werk, dat is voor sommigen onder ons al een hele opgave.
Maar je hebt wel gelijk, af en toe wat afwisseling is ook lekker.![]()
soms lijkt een baan zonder mail en telefoon me echt een zegequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar ik zit liever in een kantoor dan dat ik op de bouw vloeren sta te storten ofzogewoon smorgens beginnen en je zie wel waar je uit komt
#FreeTrapz![]()
En als je vaak analytisch bezig bent, is het soms des te mooier om gewoon eens simpel meters te kunnen maken, zonder continu te hoeven nadenken bij wat je doet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar 40 uur per week?
Maar je hebt wel gelijk, af en toe wat afwisseling is ook lekker.
Maar inderdaad; afwisseling is misschien nog wel het belangrijkst.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Onder de gordel.quote:Op woensdag 16 juli 2014 13:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Net zo ruk als jou selfies in de trein zijn, Wesley.
Sommige mensen hebben ook gevoelens.
Toch is de Turkse competitie een aanfluiting en lijkt het niet eens op voetbal.![]()
klein beetje maar, net genoegquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Onder de gordel.
#FreeTrapz![]()
Ik durf te wedden dat jij nooit een wedstrijd hebt gezien.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Onder de gordel.
Toch is de Turkse competitie een aanfluiting en lijkt het niet eens op voetbal.
Wat ik er van gezien heb, is niet best vriend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij nooit een wedstrijd hebt gezien.
Galatasaray komt wel in de buurt van een aardig cluppie maar Fener, Trabzonspor en Besiktas is echt niet om aan te gluren.![]()
bij maver is de emancipatie doorgeschoten, vrouwtje moet brood op de plank brengen en het huishouden doen. respect voor deze vrouw hoorquote:
#FreeTrapz![]()
Het beantwoorden van die e-mails is echt schijt irritant inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
soms lijkt een baan zonder mail en telefoon me echt een zegegewoon smorgens beginnen en je zie wel waar je uit komt
Die sollicitatieplicht maakt het er niet beter op. Allemaal kansloze mensen![]()
Heb je ook een bouwvakkersdecolleté?quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:07 schreef FCsuarez het volgende:
@kiid ik werk in de bouwnijverheidPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Je hebt al die clubs die je nu opnoemt niet eens aan het werk gezien. Sowieso als je Galatasaray noemt na een drama seizoen en Fener niet heb je er geen verstand van, maar dat straal je ook uit.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb, is niet best vriend.
Galatasaray komt wel in de buurt van een aardig cluppie maar Fener, Trabzonspor en Besiktas is echt niet om aan te gluren.
Toeval of niet, maar de benadering van dat aardige cluppie kwam dit jaar in de CL verder dan Juve, Benfica, CSKA, Napoli, Porto, Ajax en Marseille.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:26 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat ik er van gezien heb, is niet best vriend.
Galatasaray komt wel in de buurt van een aardig cluppie maar Fener, Trabzonspor en Besiktas is echt niet om aan te gluren.
Maar selfies in de trein zijn inderdaad best onder de gordel
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus resultaat staat gelijk aan goed voetbal...quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt al die clubs die je nu opnoemt niet eens aan het werk gezien. Sowieso als je Galatasaray noemt na een drama seizoen en Fener niet heb je er geen verstand van, maar dat straal je ook uit.
Galatasaray speelde aardig afgelopen seizoen maar de resultaten bleven uit. Fener speelde gewoon kut in de wedstrijden die ik gezien heb.Het doet nog steeds pijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
.
Maar selfies in de trein zijn inderdaad best onder de gordel![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:31 schreef Zhano het volgende:
Gala - Juve was ook een aanfluitingDat 'veld'
Dat kon echt niet.
![]()
Galatasaray speelde alles behalve aardigquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:30 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus resultaat staat gelijk aan goed voetbal...
Galatasaray speelde aardig afgelopen seizoen maar de resultaten bleven uit. Fener speelde gewoon kut in de wedstrijden die ik gezien heb.en kwamen met veel geluk uit de groepsfase van de Champions League. Fener heeft verder in de competitie gedomineerd met goed aanvallend voetbal.
Enige wedstrijd waar jij Fener überhaupt hebt kunnen zien spelen zijn de oefenwedstrijden tegen PSV (waar Fener net een week was begonnen aan de voorbereiding) en tegen Arsenal wat volgens mij paar weken later was.
Nou als vroeg in het seizoen een paar wedstrijdjes voor jou een graadmeter is.
de secretaresse welquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Heb je ook een bouwvakkersdecolleté?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Allegri nieuwe trainer van Juventus, Allegri deed niet mee aan de 3 (5) atb hype in de Serie A in zijn Milan tijd..
Asamoah/Lichtsteiner gewoon LB/RB volgend seizoen in FUT misschien?![]()
![]()
Voortschrijdend inzicht FTWquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef DutchSL het volgende:
Allegri nieuwe trainer van Juventus, Allegri deed niet mee aan de 3 (5) atb hype in de Serie A in zijn Milan tijd..
Asamoah/Lichtsteiner gewoon LB/RB volgend seizoen in FUT misschien?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar ga je toch niet een heel seizoen naar kijken.... Dan duw ik nog liever me snikkel tussen de deur. Wat een aanfluiting.quote:Op woensdag 16 juli 2014 14:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Galatasaray speelde alles behalve aardigen kwamen met veel geluk uit de groepsfase van de Champions League. Fener heeft verder in de competitie gedomineerd met goed aanvallend voetbal.
Enige wedstrijd waar jij Fener überhaupt hebt kunnen zien spelen zijn de oefenwedstrijden tegen PSV (waar Fener net een week was begonnen aan de voorbereiding) en tegen Arsenal wat volgens mij paar weken later was.
Nou als vroeg in het seizoen een paar wedstrijdjes voor jou een graadmeter is.![]()
Krijg dat hele gesprek niet eens te zienquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Je loopt continu achter de feiten aan.![]()
![]()
Heb je een Androidje? Met Windows Phone heb ik best goede ervaringen met Skypequote:Op woensdag 16 juli 2014 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Krijg dat hele gesprek niet eens te zien![]()
T is een feyenoorder loopt hij toch welquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Yup. Je loopt continu achter de feiten aan.
ohhhhh shit
#FreeTrapz![]()
Ja, S4. Misschien is het wel een instelling ergens ofzo ivm groepsgesprekkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 14:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb je een Androidje? Met Windows Phone heb ik best goede ervaringen met Skype
Forum Opties Forumhop: Hop naar: