Doe in DMquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maarja. Tijd zal het leren he.
Nee. Nee. Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon experimenteren zijn, snap je dat nu niet. Inb4 ja maar dat is tegen de wet. Nou, kontneuken in sommige landen ook dus dat zegt niks ja toch.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.
Geef dat kind een lolly en die stemt in. Bron: Vereniging Martijnquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Er is een GROOT verschil dat jij over je hoofd ziet. Pedofilie is verkrachting. Bij homofilie stemmen beiden in een weten beiden wat ze doen. Slechte vergelijking.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.
Nog steeds een drogreden. Lees mijn reply naar catkiller maar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Meer om het ´uitproberen´. Ik had ook oude oma´s of koeien als voorbeeld kunnen gebruiken maar kindjes vond ik guitiger.
Ik ben nog ma jong he hy moet nog beetje groeiequote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel behoorlijk klein voor mijn doen.
Elke man is een zwetende harige kerel?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nergens voor nodig nee, alleen jij en die zwetende harige kerel met een vrouw en drie kinderen thuis zijn er bij betrokken.
Iets niet aandurven of ergens voor zwichten zijn twee heel verschillende begrippen, daarnaast heb ik totaal geen behoefte voor intimiteit met manwezens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Pussy's die iets niet durven te proberen omdat ze bang zijn voor een stigma
Moest jij dat proberen om dat te kunnen deduceren?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
Zoenen met een vrouw is heel anders dan zoenen met een man.
Ja. Die dat doen wel, gewoon van die viezeriken.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Elke man is een zwetende harige kerel?
Jij bent zo iemand die liever een hamster in z'n reet douwtquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oei, dat is wel behoorlijk klein voor mijn doen.
Ja, maar hij is homo, dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij nogal moeite had met mensen die experimenteren met dingen.
Nee want dat is het kind omkopen onder een vals mom. En als het kind eenmaal die leuter in zich krijgt zal die niet gaan lachen van plezier.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geef dat kind een lolly en die stemt in. Bron: Vereniging Martijn
Waar moet je voor zwichten dan?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Iets niet aandurven of ergens voor zwichten zijn twee heel verschillende begrippen, daarnaast heb ik totaal geen behoefte voor intimiteit met manwezens.
Mag ik iedere maand opmeten en het bijhouden?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben nog ma jong he hy moet nog beetje groeie
Ja ma dan moe je wel eerst goe zuige zodat ie hard wordquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik iedere maand opmeten en het bijhouden?
Uh nee, Catkiller zei dat zoenen gewoon zoenen is, of dat nou met een man is of een vrouw.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Moest jij dat proberen om dat te kunnen deduceren?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja. Die dat doen wel, gewoon van die viezeriken.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja ma dan moe je wel eerst goe zuige zodat ie hard word
Dat is juist waarom hij het niet doet. Schrik om dat te worden wat hij verafschuwt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je voor zwichten dan?
Misschien vindt je het wel heel lekker en wil je nooit meer anders
Stel je voor dat je wakker wordt als homo. De gedachte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar moet je voor zwichten dan?
Misschien vindt je het wel heel lekker en wil je nooit meer anders
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee want dat is het kind omkopen onder een vals mom. En als het kind eenmaal die leuter in zich krijgt zal die niet gaan lachen van plezier.
Echt domme mensen hier. Dat ik nog moeite steek in deze trolls. Telkens vraag ik het me af.
Hey hou mij er eens even buiten ouwe tongworstelaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uh nee, Catkiller zei dat zoenen gewoon zoenen is, of dat nou met een man is of een vrouw.
Wat zijn dit voor verontrustende zaken !quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?
Ik neuk nog liever met een man dan dat jij nog een aidstopic opent anders.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker word als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Goeie troll 9/10quote:
Nee. Nee. Nee.quote:
Je vindt homo's dus minderwaardig?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker word als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Je bent niet grappig, ga op dat wijf met die tattoos en piercings geilen met die hangpens van d'r terwijl de volwassen mensen een discussie proberen te voeren hier.quote:
Dit topic gaat anders als een trein.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik neuk nog liever met een man dan dat jij nog een aidstopic opent anders.
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je kan me nu wel een troll noemen maar het klopt wel.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je bent niet grappig, ga op dat wijf met die tattoos en piercings geilen met die hangpens van d'r terwijl de volwassen mensen een discussie proberen te voeren hier.![]()
Een niet NS trein zelfs.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders als een trein.
Komt omdat ik er actief in mee post.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dit topic gaat anders als een trein.
Nee maar men kan soms logisch nadenken. Iets dat jij niet kan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gadverdamme, heb je seks met een kind gehad dat je weet wat er te gebeuren staat wanneer iemand zijn piemel er in stopt?
Nee, ik kan het zelfs voor je quoten als je wiltquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hey hou mij er eens even buiten ouwe tongworstelaar.
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee.
Er is een GROOT verschil dat jij over je hoofd ziet. Pedofilie is verkrachting. Bij homofilie stemmen beiden in een weten beiden wat ze doen. Slechte vergelijking.
En homofilie is natuurlijk. En of iets natuurlijk is of niet maakt toch geen fuck uit?
Mooi plaatje maar kijk maar uit voor GHB of zo, die is anti drugs en je plaatje roept wat hallucinerende reacties op.quote:
Niet persé minderwaardig, wel vaak vervelend.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je vindt homo's dus minderwaardig?
Stel dat je erachter komt dat je het met mannen ook lekker vindt. Niks te verliezen toch
Wat verwacht je in zo'n topic?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:07 schreef leeell het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor verontrustende zaken !
Ey Inso. Schatje.quote:
Welke vraag.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord op mijn vraag man, homo.
Ga terug naar je darkroom.quote:
Dat is het topje van ijsberg, ik hoor dat je je als een schavuit hebt gedragen.quote:
Daar is geen bewijs voor, maar verzonnen door pseudo onderzoekers.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.
"Men" ja, ouwe kinderneuker.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Nee maar men kan soms logisch nadenken. Iets dat jij niet kan.
Past niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zelf terug in t holletje van je moeder.
okok, genoeg gelachen nu.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Daar is geen bewijs voor, maar verzonnen door pseudo onderzoekers.
Je hebt het over aandachtshoerende bootnichten, die zijn van elk geslacht en seksualiteit vervelendquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Niet persé minderwaardig, wel vaak vervelend.
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:06 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als homo. De gedachte.De horror.
![]()
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:08 schreef leeell het volgende:
[..]
Nee, homoseksualiteit is wijdverspreid in de natuur. Dus helaas.
Met jouw voorkeur voor 'mannen' niet nee.quote:
Dat is het kleinste deel van mijn lichaam.quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen tijd voor. Heb serieuze business met leeell.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.
Niets mis met conservatief zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Stel je voor dat je wakker wordt als fascistische, conservatieve kakker. De gedachte.De horror.
![]()
Bekijk het volgende filmpje en ren vervolgens naar de wc om een half uur flink te kotsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb niks tegen homo's, alleen tegen mensen die zichzelf beter vinden omdat ze homo zijn.
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! heb.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is het kleinste deel van mijn lichaam.
Hoorde je zeker van een dramaqueen? Niet te veel waarde aan hechten dus.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef leeell het volgende:
[..]
Dat is het topje van ijsberg, ik hoor dat je je als een schavuit hebt gedragen.
Pics van je lul naast een meetlat met een briefje waar je naam op staat met FOK!. Nohomo.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! heb.
Ik heb geen voorkeur voor mannen, verzin niet van die leugens.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met jouw voorkeur voor 'mannen' niet nee.
Wenfer is gewoon een meelopertje, dat uit zich nu zelfs in zijn UI-keuze.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef datismijnmening het volgende:
Ik kan het niet handelen dat GG7 en Wenfer dezelfde UI hebben
Fixedquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan niet aangezien ik de grootste lul op FOK! ben.
Ik kan het tenminste ondersteunen met bewijs. Jij niet.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoorde je zeker van een dramaqueen? Niet te veel waarde aan hechten dus.
Goeie drogreden.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zullen we dan ook maar gelijk met poep gaan gooien? Dat doen dieren namelijk ook.
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Onzin, pedofilie kan ook vrijwillig zijn net als homofilie. Allebei is het echter verwerpelijk.
ditquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Komt eraan.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pics van je lul naast een meetlat met een briefje waar je naam op staat met FOK!. Nohomo.
Mensen die geobsedeerd zijn met pedo's zijn vaak zelf pedo.quote:
Oh ja, sorry, het zijn natuurlijk nog jongetjes.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb geen voorkeur voor mannen, verzin niet van die leugens.
Als je in discussie gaat met een troll win je echt niet hoor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:12 schreef GhpH het volgende:
[..]
Vrijwillige pedofilie? Als je daarmee doelt op 14 jarige rotwijven die kansmakers zijn voor teen pregnancy programmas noem ik niet eens pedofilie (nee ben niet geinteresseerd in die groep).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |