the fuck hoorde ik vanmiddag dán?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:04 schreef KaBuf het volgende:
Ze zijn nu op vakantie![]()
Kan niet wachten tot Coen en Sander weer terug zijn
Rob Stenders geloof ik, ook een held daar niet vanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:13 schreef Basxt het volgende:
[..]
the fuck hoorde ik vanmiddag dán?
Nog meer oor aids op de radio behalve die 2 malloten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zuurheid richting de PO siert je niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:34 schreef TwisterNederland het volgende:
koen en sandra
Overbetaalde plaatjesdraaiers van belastinggeld.![]()
3FM zou eigenlijk opgedoekt moeten worden aangezien het pure concurrentievervalsing is van al die andere 1001-radiozenders.
ok dan..gaat ie lekker?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef Vlindur het volgende:
Coen en Sander
Timur
Rob
Alle dj's van 3FM![]()
3FM![]()
![]()
![]()
Toevallig zei ik dat vanavond nog hahaha echt wat een ellende dat mens..quote:Op woensdag 16 juli 2014 22:26 schreef .sfinx het volgende:
3fm valt wel mee, 3fm is wel echt audiokanker op de vrijdagmiddag als Claudia de Hoer begint.
Ditquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:31 schreef Vlindur het volgende:
Coen en Sander
Timur
Rob
Alle dj's van 3FM![]()
3FM![]()
![]()
![]()
Jezus wat een kut humor heb jij dan! Jij bent cker ook helemaal gek van Geer en Goor.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:25 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik vind dat dus echt het grappigste programma van 3fm
Dat heerlijke sarcasme van ze
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |