Nee de andere programma's zijn nog 10x zo slecht...quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:00 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Jezus wat een kut humor heb jij dan! Jij bent cker ook helemaal gek van Geer en Goor.
Hun vinden zich zelf zooo grappig. En ook altijd overdreven hard lachen om eigen grapjes. En ook echt platte humor.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee de andere programma's zijn nog 10x zo slecht...
Maar als je niet van sarcastische humor houdt dan houdt het idd snel op
Ja die sex grappen en dergelijke is niet wat ik bedoel...maar bij iemand met een keiharde rokers stem een opmerking van "maar nu zo eerst even een lekker cabbelerotje zeker" kan ik een glimlach op m'n bek niet onderdrukkenquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:06 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Hun vinden zich zelf zooo grappig. En ook altijd overdreven hard lachen om eigen grapjes. En ook echt platte humor.
Tadum tsssjjjquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja die sex grappen en dergelijke is niet wat ik bedoel...maar bij iemand met een keiharde rokers stem een opmerkingen van "maar nu zo eerst even een lekker cabbelerotje zeker" kan ik een glimlach op m'n bek niet onderdrukken
Wat ik echt leuk vind om naar te luisteren is edwin evers en zijn collega's. Edwin weet hoe ver hij kan gaan en wanneer hij moet stoppen. In tegenstelling tot Edwin is bijv Ruud de Wild iemand die tijdens een interview de hele tijd door de spreker heen lult omdat hij zich zelf zo grappig vindt. En ruud de wild heeft ook platte humor. Maar dat terzijde.quote:
Mooi, het is ook gewoon concurrentievervalsing en 3FM zit in hetzelfde vaarwater waar verschillende andere commerciėle radiostations zitten. Zelfde geldt voor amusementsprogramma's bij de PO. Daar is het nooit voor bedoeld.quote:Op woensdag 16 juli 2014 21:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zuurheid richting de PO siert je niet.
ha.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:15 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja die sex grappen en dergelijke is niet wat ik bedoel...maar bij iemand met een keiharde rokers stem een opmerking van "maar nu zo eerst even een lekker cabbelerotje zeker" kan ik een glimlach op m'n bek niet onderdrukken
Die verschrikkelijke tyfus homo'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:02 schreef Basxt het volgende:
Het staat bij ons gewoon elke dag aan op het werk. 3FM is opzich de klacht nog niet, maar wat er rond 4 uur gebeurd gaat mij te ver, namelijk de K&S show. AKA de herhaal een nummer zo vaak mogelijk wedstijd en lul er ondertussen doorheen show.
Pauper ala pauper medio 2014 en de generatie daarvoor.
hahahahquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:30 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Die verschrikkelijke tyfus homo'sals ik hun hoor gaat de zender eraf:r ben blij als die gasten dood gaan aan een gruwelijke ziekte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |