abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142386894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:02 schreef papaen het volgende:

[..]

omdat zoals ik zei , mijn sector niet zo heel breed is. Ons kent ons. het is een normale baan, maar te gespecificeerd om in details te treden zonder dat er misschien iemand bij ons bedrijf weet dat het om mij gaat. Want zonder betreffende opleiding op mijn positie zitten is best vreemd ja.
En als ik het niet erg vond dat mijn werkgever mijn verleden weet heb ik het wel onder mijn eigen account gepost

Maar ik werk voor een mulitnational en krijg ook inkomsten door te investeren in een ondernemerschap
I call bullshit.
Iemand zonder diploma's en opleiding komt niet in een positie terecht waar je 8k naar binnen harkt als je een gokverslaving en een drugsprobleem hebt :')
-XOXO-
pi_142386903
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:05 schreef vera166 het volgende:

[..]

Was dat maar zo!!! :(
Neuken? :@
-XOXO-
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:12:21 #78
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142386922
quote:
17s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Moet je bij TS zijn, die is niet zo moeilijk en " ziet er goed uit" :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_142386934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:12 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Moet je bij TS zijn, die is niet zo moeilijk en " ziet er goed uit" :')
Maar ik neuk alleen meisjes :'(
-XOXO-
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:13:36 #80
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142386942
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:12 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Maar ik neuk alleen meisjes :'(
Oh. -rent weg- misschien de vriendin van TS?
-Scorpion_17
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:14:36 #81
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142386954
quote:
17s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:11 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Blijf van Vera af!! :(
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142386955
Maar waarom zou iemand dit verzinnen? Je gaat toch niet zo'n heel verhaal tikken als het een grote leugen is.
blablablabla
pi_142386963
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:13 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Oh. -rent weg- misschien de vriendin van TS?
Mwa een meisje dat een relatie heeft met een gokverslaafde en een drugsverslaafde kan nooit een al te hoog zelfbeeld hebben :N
-XOXO-
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:16:58 #84
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142386985
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
Maar waarom zou iemand dit verzinnen? Je gaat toch niet zo'n heel verhaal tikken als het een grote leugen is.
Wel als je een pathologische leugenaar bent met aandachtstekort. En misschien een snufje borderline. Maar dat laatste denk ik niet.

Of het is geen leugen, maar het is een hoe dan ook een raar verhaal en vaag wat ts nou van ons wil.

Ik ben op vakantie dus ik doe rustig aan met nadenken enzo, dus misschien kom ik er later nog op terug ts.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:17:48 #85
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142386995
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:15 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Mwa een meisje dat een relatie heeft met een gokverslaafde en een drugsverslaafde kan nooit een al te hoog zelfbeeld hebben :N
Da's ook weer zo, jij verdient beter!

Ts is wel angstvallig stil.Gokken, drugs of zijn geld tellen?
-Scorpion_17
pi_142387003
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:17 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Waarschijnlijk naar de soa-poli.
blablablabla
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:20:46 #87
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142387029
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:18 schreef Elan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk naar de soa-poli.
Met z'n vriendin en zijn vieze ketamine-vingers! *O* *O*
-Scorpion_17
pi_142387081
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:14 schreef Elan het volgende:
Je gelooft niet wat mensen allemaal verzinnen _O-
Of ben je Juminelle al weer vergeten :D
-XOXO-
pi_142387084
quote:

[..]

Wat lief O+

-XOXO-
pi_142387088
quote:

[..]

nee hoor. Zit alleen te beseffen dat mijn manier van leven echt onvoorstelbaar is voor de gemiddelde fokker en dan wordt je hier inderdaad als leugenaar of in dit geval een pathologische leugenaar wordt uitgemaakt.

Als je als vrouw er middelmatig uitziet ( no offence houdjemond, maar heb in je fotoboek gekeken) en je interesse niet verder gaat dan de hele dag Utopia kijken voor de buis dan heb je inderdaad niet het vermogen om te bedenken dat zulke levensstijlen ook buiten de filmwereld bestaan. Maar dit geldt net zo goed voor de mannelijke fokkers hoor..
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:29:54 #91
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142387125
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:25 schreef papaen het volgende:

[..]

nee hoor. Zit alleen te beseffen dat mijn manier van leven echt onvoorstelbaar is voor de gemiddelde fokker en dan wordt je hier inderdaad als leugenaar of in dit geval een pathologische leugenaar wordt uitgemaakt.

Als je als vrouw er middelmatig uitziet ( no offence houdjemond, maar heb in je fotoboek gekeken) en je interesse niet verder gaat dan de hele dag Utopia kijken voor de buis dan heb je inderdaad niet het vermogen om te bedenken dat zulke levensstijlen ook buiten de filmwereld bestaan. Maar dit geldt net zo goed voor de mannelijke fokkers hoor..
:') "middelmatig" genoemd worden door een drugsverslaafde gokker is wel mijn hoogtepunt van vandaag, is Utopia niks bij.

Verder werk ik gewoon fulltime en ga ik niet vreemd dus houd je even bezig met je eigen zaken?
Ook vroeg ik hoe oud je was maar daar hebben je bijna blinde ketamine-oogjes vast overheen gelezen. *O*
-Scorpion_17
pi_142387128
quote:

[..]

Het is meer dat je onnodig vragen ontwijkt of geen antwoord op durft te geven :')
-XOXO-
pi_142387129

Joran, ben jij het???
pi_142387135
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:30 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]

Joran, ben jij het???
_O-
-XOXO-
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:30:48 #95
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142387136
quote:
11s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:30 schreef BoefB2 het volgende:
[ afbeelding ]

Joran, ben jij het???
Ik moest lachen.
-Scorpion_17
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:34:02 #96
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142387176
quote:

[..]

Je manier van praten en uitleggen komt vrijwel niet intelligent over. Het oogt ook alles behalve volwassen dat je andere fokkers probeert te denigreren.

Overigens is het 'word' en niet 'wordt'. Bij je eerste wordt.

Wat wil je nou van ons weten? Als je intelligent genoeg was, zoals je zegt, dan zou je ons kunnen begrijpen. je problemen zijn immers apart, anders was je hier nooit gekomen. Volg je me?

Edit: ook ontwijk je inderdaad genoeg vragen, wat onnodig is.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_142387237
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:29 schreef houdjemond het volgende:

[..]

:') "middelmatig" genoemd worden door een drugsverslaafde gokker is wel mijn hoogtepunt van vandaag, is Utopia niks bij.

Verder werk ik gewoon fulltime en ga ik niet vreemd dus houd je even bezig met je eigen zaken?
Ook vroeg ik hoe oud je was maar daar hebben je bijna blinde ketamine-oogjes vast overheen gelezen. *O*
ga niet verder in op leeftijd, maar ben de 40 niet eens gepasseerd. Voor de rest is het natuurlijk geen vraagbaak. Vind het wel frappant dat je gelijk zo voelt aangevallen en je verdedigd met wat je allemaal wel goed doet en ik niet. Drugsverslaafd ben ik al 10 jaar niet meer, de laatste 5 jaar zelfs geen softdrugs meer aangeraakt. Gokverslaafd? Of gokken met grote bedragen. Heb geen verslavingsverschijnselen meer. Jou middelmatig noemen is slechts mijn forum gedrag. Als ik jou irl zie dan moet je waarschijnlijk niets van mij hebben en ik ook niets van jou. Wij zullen dan ook nooit elkaars sex partner kunnen zijn, want laten we eerlijk wezen. Het verschil tussen jou en een meid die ik zou doen is echt mijlenver verwijderd. Maar toch zou ik jou uit beleefdheid een mooie vrouw noemen. Maar om het voorbeeld maar weer aan te halen van vorige keer...Als jij mij een kus zou geven als ik dronken ben ...dan ben ik wel in staat om nee te zeggen.
pi_142387262
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2014 02:39 schreef papaen het volgende:

[..]

ga niet verder in op leeftijd, maar ben de 40 niet eens gepasseerd. Voor de rest is het natuurlijk geen vraagbaak. Vind het wel frappant dat je gelijk zo voelt aangevallen en je verdedigd met wat je allemaal wel goed doet en ik niet. Drugsverslaafd ben ik al 10 jaar niet meer, de laatste 5 jaar zelfs geen softdrugs meer aangeraakt. Gokverslaafd? Of gokken met grote bedragen. Heb geen verslavingsverschijnselen meer. Jou middelmatig noemen is slechts mijn forum gedrag. Als ik jou irl zie dan moet je waarschijnlijk niets van mij hebben en ik ook niets van jou. Wij zullen dan ook nooit elkaars sex partner kunnen zijn, want laten we eerlijk wezen. Het verschil tussen jou en een meid die ik zou doen is echt mijlenver verwijderd. Maar toch zou ik jou uit beleefdheid een mooie vrouw noemen. Maar om het voorbeeld maar weer aan te halen van vorige keer...Als jij mij een kus zou geven als ik dronken ben ...dan ben ik wel in staat om nee te zeggen.
Als je graag wilt trollen raad ik je aan om naar het viva forum te gaan, daar happen ze eerder ^O^
-XOXO-
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:44:27 #99
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_142387285
quote:

[..]

'irl'? 'meid'? Klinkt wel als iemand die hoog in dienst staat van een multinational.

Heb je mijn post gezien?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 17 juli 2014 @ 02:45:00 #100
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_142387293
quote:

[..]

:') ook wel hilarisch dat je dat weet aangezien er een foto opstaat van toen ik 14 was.

Maar wat jij wilt vriend, ga lekker naar bokt of het libelle-forum als je wilt trollen.

Verder wens ik je heel veel soa's toe, en dat je vriendin een leuke man mag vinden en niet zo'n triest ventje als wat jij bent :W
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')