quote:dinsdag 20 november 2012
Die heeft duidelijk octopus DNA!quote:
Eens. Al die banken moeten we afschaffen! Ik stel voor dat we seats and sofa's gaan aanklagen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Desondanks terechte klacht
Net als een vingerafdruk, irisscan, gezichtsherkeningdatabank. Of eigenlijk elke databank
INB4 spiegel, te makkelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je tegenwoordig je anus kon laten transplanteren
Heb je wel recent nog geneukt?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Als Peter R. de Vries ergens voor is, dan kun je maar beter tegen zijn. En dan maakt het niet uit of je nu weet waar hij voor is of niet. Als misdaadverslaggever was hij prima, buiten dat kraamt hij alleen onzin uit.
Ik zou het zelf ook weigeren. Hoewel mensen door profielensites en jarenlange gewoonte geen waarde meer hechten aan privacy, is dat een van onze beste beschermingen tegen misbruik van de overheid die we hebben. Daar zouden ze in het onderwijs eens wat meer nadruk op moeten gaan leggen.
Als je veroordeeld bent hoor je gewoon thuis in zo'n databank en heb je het er zelf naar gemaaktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Eens. Al die banken moeten we afschaffen! Ik stel voor dat we seats and sofa's gaan aanklagen.
Daar had ik het niet overquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je veroordeeld bent hoor je gewoon thuis in zo'n databank en heb je het er zelf naar gemaakt
Jij zegt dat ze allemaal afgeschaft dienen te worden, ik zeg dat het alleen voor criminelen zou moeten gelden.quote:
Ik had het over banken. Gevolgd door een opmerking over seats and sofa'squote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze allemaal afgeschaft dienen te worden, ik zeg dat het alleen voor criminelen zou moeten gelden.
Nee, ik ben niet rozequote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik had het over banken. Gevolgd door een opmerking over seats and sofa's
INB4 mistbanken en natuurlijk de rabobank, want schuld van alles.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |