SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ja.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Doen of niet doenHala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
quote:quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bod is al gemaaktquote:
Welke formatie ?Hala Madrid !
In FUT WC mogen ze ook best wel even selectie kiezen doen, hoef ik niet steeds heel de opstelling aan te passen.
![]()
Je kan hem echt overal gebruiken met die stats en ook met zijn fysiek. Van spits tot CM..op solo spits na zal hij overal wel goed zijn denk ik. Heb hem zelf in 433(4) op CAM.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Muziek in FIFA is ook best oke over het algemeen, al was dat vroeger ook wel beter. Dit is serieus echt pas de eerste keer dat ik "music curated by" zie staan ipv gewoon "music by" oidquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Btw muziek in 2k >> muziek in fifa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat plaatje van sonic
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat houd het uberhaupt in?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muziek in FIFA is ook best oke over het algemeen, al was dat vroeger ook wel beter. Dit is serieus echt pas de eerste keer dat ik "music curated by" zie staan ipv gewoon "music by" oidDat hij het heeft gekozen?
![]()
Samengesteld, lijkt mequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat houd het uberhaupt in?Dat hij het heeft gekozen?
![]()
Jup. Oftewel hij heeft een krabbel gezet voor wat centen onder een Spotify playlistjequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
BMI naar Porto nu officieel. Over 2 jaar verkopen ze hem voor 20 miljoen teveel door
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als gekozenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als wat?
[..]
Zeker Harmon![]()
![]()
![]()
Keeper en 2 verdedigers zijn twijfelHala Madrid !
Jawohlquote:Hala Madrid !
Zal ik eens een keer je anus bafakoe geven?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper en 2 verdedigers zijn twijfel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De rest compenseert die pace welquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben al een tijdje afgekickt. Laatst weer eens opgestart maar toen had ik er na een uur al geen zin meer in. Heb altijd van die fases dat ik het heel veel speel en fases dat ik er geen reet meer aan vind. Freire speelt het momenteel nog wel. En Thad is ook afgekickt al een tijdje volgens mijquote:.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meneer ik-maak-vette-pace-teams-86, maak jij eens een leuk team met iMOTM Robben en TOTS Cuadrado voor mij.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja stopte ermee toen ik NBA 2k14 kocht en sindsdien niet meer aangeraaktquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben al een tijdje afgekickt. Laatst weer eens opgestart maar toen had ik er na een uur al geen zin meer in. Heb altijd van die fases dat ik het heel veel speel en fases dat ik er geen reet meer aan vind. Freire speelt het momenteel nog wel. En Thad is ook afgekickt al een tijdje volgens mij.
![]()
![]()
Nog meer volgers.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:16 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Heb een ook teampje gemaakt met ibarbohij is wel goed zeg
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:18 schreef Zhano het volgende:
Even kijken of ik transfers kan doorvoeren oidquote:Op woensdag 2 juli 2014 00:35 schreef Darkness. het volgende:
http://forum.manutd.nl/sh(...)ummer-Pack-2014-2015
Nieuwste transfers inclusief Siem de Jong , Diego Costa..![]()
Waar hangen die tegenwoordig?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:23 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb nog een 'Portsmouth in de championship of zelfs PL' game![]()
![]()
Ho... ly...... fuck..
GVD iMOTM de Vrij gemist
SMLENOquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ho... ly...... fuck..
GVD iMOTM de Vrij gemist
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel jammer dat Robben dan vaak als linkerspits uitkomt terwijl hij me vanaf rechts wel beter lijkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Meneer ik-maak-vette-pace-teams-86, maak jij eens een leuk team met iMOTM Robben en TOTS Cuadrado voor mij.
Dit lijkt me wel Trapz proof
Alternatief (al zou ik zelf gewoon Lewa gebruiken)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De tyfus... Toen ik naar London ging zagen we op de boot dat ze bijna failliet waren, dat was toen 99% zekerquote:![]()
![]()
De club is overgenomen door crowdfunding van supportersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
De tyfus... Toen ik naar London ging zagen we op de boot dat ze bijna failliet waren, dat was toen 99% zeker![]()
![]()
Ultra jizzzzzzquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel jammer dat Robben dan vaak als linkerspits uitkomt terwijl hij me vanaf rechts wel beter lijkt.
Dit lijkt me wel Trapz proof
[ afbeelding ]
Alternatief (al zou ik zelf gewoon Lewa gebruiken)
[ afbeelding ]die bovenste dan.
In FUT10 zaten ze nog in de BPL. Daarna 3 jaar op rij gedegradeerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
De tyfus... Toen ik naar London ging zagen we op de boot dat ze bijna failliet waren, dat was toen 99% zeker![]()
In FUT 10 ja?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In FUT10 zaten ze nog in de BPL. Daarna 3 jaar op rij gedegradeerd.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Oh, dat klinkt in eerste instantie wel tof.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De club is overgenomen door crowdfunding van supporters
DS2, Merkel van Udinese is verhuurd aan Grasshopper en niet aan Watford of Granada![]()
![]()
Dikke ultra jizzquote:Zijn voorzetten en schoten
Volgend jaar 5* skills dus dan zal hij wel onbetaalbaar zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik vind hem erg goed ja. Jammer dat hij geen 5* heeft zoals in h2hquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zal wel 7-8 mil zijn danquote:Club president Fikret Orman told NTV Spor: "Demba Ba is an excellent player, we have been in talks with Chelsea for a long time over bringing him to Istanbul.
"Talks are ongoing. Chelsea initially wanted £10million for Ba but we have negotiated a price we are happy with.
“We'll tell the media once the final deal is done."![]()
Jammer dat master Beerens niet 1 of 2 weak foot sterretjes door kan geven aan Robben.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar Ibra heeft te weinig pace.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt in eerste instantie wel tof.
DS2, Merkel van Udinese is verhuurd aan Grasshopper en niet aan Watford of GranadaMarkovic naar Liverpool is trouwens ook wel een leuke transfer.
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Sorry, sommige mensen kijken naar meer dan paceDoe je dit nou expres?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar Ibra heeft te weinig pace.(Zeg maar gewoon ja
)
![]()
Neejoh, ibra beukt iedereen op weg naar de goal gewoon aan de kantquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar Ibra heeft te weinig pace.![]()
![]()
Ik facepalm zo hard iedere keer als ik een Ibrabarbo hybrid tegenkom. En die kom ik echt vaak tegen in seasonsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Doe je dit nou expres?(Zeg maar gewoon ja
)
Gewoon de beste Bundesliga RW dan ja (silver)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga Beerens wel gebruiken in mijn Bundesligateam als die transfer uitkomt. 5* WF en 4* skills
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit. Ik had die Rojas, 8 wedstrijden 0 goals 0 assistsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon de beste Bundesliga RW dan ja (silver)![]()
![]()
Mak doet het nog altijd het best bij mij.. zelfs beter dan iMotM Perisic (die had overigens wel een hattrick in de laatste wedstrijd)quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit. Ik had die Rojas, 8 wedstrijden 0 goals 0 assists![]()
Ik schrok me net de tering door EA. Ik zat in Ultimate Team in me squad. Ineens een error, word ik uit Ultimate Team gezet. Ik wil er weer in. Zie ik ineens dat intro schermpje van Ultimate Team die je zit als je voor het eerst Ultimate Team opstart. Ik gelijk naar het dashboard en fifa opnieuw opgestart en toen deed Ultimate Team het gewoon weer. Ultimate Team op de xbox is al heel de dag drama, alles loopt traag, alleen maar errors, spelers kopen lukt niet, consumables toepassen lukt ook niet. Maar what the fock was dat dan ineens![]()
Misschien dat ik dan dit ga maken als ik nog wat coins heb liggen:quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit. Ik had die Rojas, 8 wedstrijden 0 goals 0 assists
Hertha Beerens RW, alleen nog kijken hoe ik hem verder af zou maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt die Jap je daar goed? Choupo zijn transfer zal eerst wel duur zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan dit ga maken als ik nog wat coins heb liggen:
[ afbeelding ]
Hertha Beerens RW, alleen nog kijken hoe ik hem verder af zou maken.![]()
![]()
Beerens bedoel je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt die Jap je daar goed? Choupo zijn transfer zal eerst wel duur zijn
Zal allemaal wel meevallen. Niks mis met Okazaki daar lijkt me?
Alleen jammer dat hij geen 4* skills heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die jap daar is heel goedquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lijkt die Jap je daar goed? Choupo zijn transfer zal eerst wel duur zijnheb dat alleen met vilhena cm en een bundesliga rechterkant
![]()
Gewoon Hosogai-Brooks-Chandler, beste silver CB en RB.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan dit ga maken als ik nog wat coins heb liggen:
[ afbeelding ]
Hertha Beerens RW, alleen nog kijken hoe ik hem verder af zou maken.![]()
Nee wel Choupo, dacht misschien dat er bij Schalke wat beters op CAM rondliepquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beerens bedoel je?
Zal allemaal wel meevallen. Niks mis met Okazaki daar lijkt me?
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij geen 4* skills heeft.Maar stats lijken me prima idd.
![]()
Dat zeiden ze gister ook altwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 19:44:12We're currently investigating the connectivity issues affecting #FUT. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Relax man.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:47 schreef Maver24 het volgende:
Dat zeiden ze gister ook altwitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 15-07-2014 om 19:44:12We're currently investigating the connectivity issues affecting #FUT. Sorry for the inconvenience. reageer retweet
TOTS Meyer maar geen idee of die goed is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee wel Choupo, dacht misschien dat er bij Schalke wat beters op CAM rondliepMaar stats lijken me prima idd.
![]()
Ik ben me echt de tering geschrokken net dat ik dus dat intro scherm zag van Ultimate Team. Alles weg dacht ik meteen.quote:![]()
ohja was zijn transfer alweer vergetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee wel Choupo, dacht misschien dat er bij Schalke wat beters op CAM rondliepMaar stats lijken me prima idd.
Hosogai lijkt me maar matig, maar andere 2 wel heel goed ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon Hosogai-Brooks-Chandler, beste silver CB en RB.
Zat nu te kijken naar Felipe, Fagner, random CDM of naar Kirchoff, DIekmeier en nog iemand.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan had ik me echt zo kapot gelachenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben me echt de tering geschrokken net dat ik dus dat intro scherm zag van Ultimate Team. Alles weg dacht ik meteen.![]()
![]()
fiets weg, ultimate team wegquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben me echt de tering geschrokken net dat ik dus dat intro scherm zag van Ultimate Team. Alles weg dacht ik meteen.![]()
33 strength durf ik niet aan..zeker niet voor 180kquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
TOTS Meyer maar geen idee of die goed is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Felipe wel een baas (maar links dacht ik). Kirchhoff dit jaar nog niet gehad maar vorig jaar was iequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja was zijn transfer alweer vergeten
[..]
Hosogai lijkt me maar matig, maar andere 2 wel heel goed ja.
Zat nu te kijken naar Felipe, Fagner, random CDM of naar Kirchoff, DIekmeier en nog iemand.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben me echt de tering geschrokken net dat ik dus dat intro scherm zag van Ultimate Team. Alles weg dacht ik meteen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon Kirchhoff-Diekmeier-Leitner dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ohja was zijn transfer alweer vergeten
[..]
Hosogai lijkt me maar matig, maar andere 2 wel heel goed ja.
Zat nu te kijken naar Felipe, Fagner, random CDM of naar Kirchoff, DIekmeier en nog iemand.![]()
Gewoon chill EA heeft alles onder controle.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben me echt de tering geschrokken net dat ik dus dat intro scherm zag van Ultimate Team. Alles weg dacht ik meteen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Eindelijk teampje gemaakt met Kampl vanochtendMaar wilde niet zo vlotten dus ben maar gestopt voor ik alles ragesell
![]()
![]()
Deze is rechts en heeft perfect link met Faggy Fagnerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Felipe wel een baas (maar links dacht ik). Kirchhoff dit jaar nog niet gehad maar vorig jaar was ie
http://wefut.com/en/player/5417
Deze is wel links idd en lijkt me als speler opzich wel beter en dan kan hij met Schmiedebach of Andreasen. Die laatste lijkt me wel aardig.
http://wefut.com/en/player/5941Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Genoeg keuzes, maar de opties voor die CM plek vallen me wel wat tegen. Allemaal een beetje mehhh. Leitner is ook vrij aanvallend.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon Kirchhoff-Diekmeier-Leitner dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doe flum op cmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
33 strength durf ik niet aan..zeker niet voor 180kik heb kirchhof cb en diekmeier rb, speelt echt goed.
![]()
Oh ja die is er ook nogquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Deze is rechts en heeft perfect link met Faggy Fagner
http://wefut.com/en/player/5417
Deze is wel links idd en lijkt me als speler opzich wel beter en dan kan hij met Schmiedebach of Andreasen. Die laatste lijkt me wel aardig.
http://wefut.com/en/player/5941
Heb je Depay al? Ik vind hem echt niet beter dan de NIF en hij is vaak onzichtbaar![]()
![]()
Nicequote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:53 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk teampje gemaakt met Kampl vanochtendMaar wilde niet zo vlotten dus ben maar gestopt voor ik alles ragesell
Al vind ik silver/gold teams dit jaar echt niet zo fijn. Silvers worden niet zo omhoog getrokken als vorig jaar en moeten echt op hun tenen lopen als je tegen goldteams speelt voor mijn gevoel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Felipe (die van Hannover dus) is een prima CB. Faggy Fagner heb ik zelf niet (te duur) Ik speel al het hele jaar met Gebre Selassie/Chandler als RBs.![]()
Ja, heb hem al heel lang. Tussendoor nog wel een handjevol voor 130k gekocht en 250k verkocht maar de mijne gehouden. Hij is tegen silvers heel goed, maar in mijn goldteams valt hij echt door de mand vaak, had ik ook met die imotm. Terwijl het qua stats natuurlijk gewoon een prima gold is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh ja die is er ook nog
Heb je Depay al? Ik vind hem echt niet beter dan de NIF en hij is vaak onzichtbaarAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goede stats ja, thanksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:54 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Doe flum op cmik heb kirchhof cb en diekmeier rb, speelt echt goed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb het idee dat het minder flipperkast-voetbal/trager is als ik met wat silvers speelquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Al vind ik silver/gold teams dit jaar echt niet zo fijn. Silvers worden niet zo omhoog getrokken als vorig jaar en moeten echt op hun tenen lopen als je tegen goldteams speelt voor mijn gevoel.En sommige silvers vind ik gewoon tof
![]()
![]()
Beetje een fatsoenlijk schot ook?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Silvers bij mij zijn wel veel vaker lowscoring matches ja, al is het net zo'n zweetvolk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb het idee dat het minder flipperkast-voetbal/trager is als ik met wat silvers speelEn sommige silvers vind ik gewoon tof
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ik gasten hebben die echt niet kunnen schieten dan ga ik me daar altijd zo aan ergerenquote:
Ook op die positie. En in 433 formaties komt die CM/CDM altijd wel in posities ook (behalve de CDM in 433(2) wellicht)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Moest net tegen iemand met psnnaam Drankverslaafde en ik kreeg voor de wedstrijd al een bericht met "kkleijer." Even vakkundig in de halve finale uitgeschakeld en een berichtje gestuurd met "oeps".![]()
![]()
stoer manquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:05 schreef Alovenac het volgende:
Moest net tegen iemand met psnnaam Drankverslaafde en ik kreeg voor de wedstrijd al een bericht met "kkleijer." Even vakkundig in de halve finale uitgeschakeld en een berichtje gestuurd met "oeps".![]()
![]()
Dat heb ik juist niet. Sommige silvers doen het beter dan golds op dezelfde positie.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nice
Al vind ik silver/gold teams dit jaar echt niet zo fijn. Silvers worden niet zo omhoog getrokken als vorig jaar en moeten echt op hun tenen lopen als je tegen goldteams speelt voor mijn gevoel.![]()
Wie weet...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
Higuain komt niet in TOTT he?
Zelfde voor Sneijder?![]()
Vidal wordt mij te duur, Pogba heb ik iMOTM rest is wel haalbaar. Ik twijfel alleen om 300k voor TOTS Chiellini te betalen, zonde om 300k achterin kwijt te moetenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:09 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Keeper en 2 verdedigers zijn twijfel
Hala Madrid !
Ultra baas.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vidal wordt mij te duur, Pogba heb ik iMOTM rest is wel haalbaar. Ik twijfel alleen om 300k voor TOTS Chiellini te betalen, zonde om 300k achterin kwijt te moetenalle coins waard.
Higuain 99% zeker dat hij er niet in zit. Sneijder zou ik ook wel op 80+ zetten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:12 schreef ThadCastle het volgende:
Higuain komt niet in TOTT he?
Zelfde voor Sneijder?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voorzien jullie morgen een markt crash? Ik denk eigenlijk dat die er niet gaat komen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ze een kekke Messi, Rodriguez en Neuer releasen zou dat zo maar kunnen gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Voorzien jullie morgen een markt crash? Ik denk eigenlijk dat die er niet gaat komen...
Of een rerelease van Klose.![]()
Is het wel een crash ? Coins kosten toch niks meerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ze een kekke Messi, Rodriguez en Neuer releasen zou dat zo maar kunnen gebeuren.
Of een rerelease van Klose.
Hala Madrid !
Of alledriequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als ze een kekke Messi, Rodriguez en Neuer releasen zou dat zo maar kunnen gebeuren.
Of een rerelease van Klose.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat moet ik zienquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:30 schreef DutchSL het volgende:
Jillert Anema bij Tour du Jour
En Keldergod.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bakkes, brabantse stokslobberaar.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he, lelijke geilneefRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De rest van je vriendenkring denk ik wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De GTST Quiz. Zelden zoiets schrijnends gezien____!
Ga lekker een tentje opzetten in de AH XL.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elk heel duur team met Ibarbo kan ik niet serieus nemen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
TR gemacht.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Houw doe smoel, loempen haovenslaof.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tsjah, daarom kijkt de rest het ook gewoon nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De GTST Quiz. Zelden zoiets schrijnends gezien____!
![]()
![]()
Denk jequote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
De rest van je vriendenkring denk ik wel.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snel doorgezaptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, daarom kijkt de rest het ook gewoon niet![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Werkt de laatste tijd alleen niet meer zo goed.quote:
Ik dacht dat 2happy4u en ik matties waren.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Pocoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.futwiz.com/en/custom-squad/119621 Beetje weinig transfers die me interessant lijken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te druk met kamiquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt de laatste tijd alleen niet meer zo goed.
Ik dacht dat 2happy4u en ik matties waren.![]()
![]()
Een soort inverse van de kracht van de herhaling. En Kami is zijn matje al. Er kan er maar een de winnaar zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt de laatste tijd alleen niet meer zo goed.
Ik dacht dat 2happy4u en ik matties waren.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Hmm.. beetje jammer. Lompehark kwam hier toch ook wel eens?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een soort inverse van de kracht van de herhaling. En Kami is zijn matje al. Er kan er maar een de winnaar zijn.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik dacht dat-ie Lompehork heette...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Hmm.. beetje jammer. Lompehark kwam hier toch ook wel eens?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh TOTS Thiago Silva - Chielliniquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor ds2, dit is de laatste. Ga dit maken denk ik
Sirigu wil ik dan wel maken
HompeLork toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie Lompehork heette...![]()
Vandaar dat ik dus niks terug krijg van hem.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik dacht dat-ie Lompehork heette...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus niks terug krijg van hem.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh TOTS Thiago Silva - Chiellini
Sirigu wil ik dan wel makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan david luizsilva vond ik nogal kut
![]()
Shirley en Khedira?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Higuain 99% zeker dat hij er niet in zit. Sneijder zou ik ook wel op 80+ zetten.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef rolls-reus het volgende:
[..]Hmm even kijken wat mijn versie gaat kosten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan david luizsilva vond ik nogal kut
10% en 20%quote:
Giswerk natuurlijk, maar dat zou mijn inschatting zijn. Khedira nog wel wat kans op een plek, maar Kroos en Schwein gewoon veel beter en er komen toch geen 3 Duitse middenvelders lijkt me. Shirley was de supersub van het toernooi, maar ook niet meer dan dat. Dan kom je niet bij de beste 18 lijkt me.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
FM geinstalleerd inclusief die update en het eerste wat ik zie zowat is Eikrem tijdens mijn squad meeting bij Heerenveen![]()
![]()
![]()
Dan is er toch iets fout gegaanquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Zhano het volgende:
FM geinstalleerd inclusief die update en het eerste wat ik zie zowat is Eikrem tijdens mijn squad meeting bij Heerenveen![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vaag...hebben ze een oude database geupdate ofzoquote:
Als je bij Cardiff oid kijkt zie je dan wel de andere wintertransfers?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De voertaal gaat van Frans naar Nederlands daar, dus dat is wel logisch.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Alovenac het volgende:
De Jong scoort bij zijn debuut voor Newcaste en is ook aanvoerder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wacht maar tot Janmaat mee gaat doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:52 schreef Alovenac het volgende:
De Jong scoort bij zijn debuut voor Newcaste en is ook aanvoerder.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jup. Ziyech ML en Bilal CM ook trouwens, al zal dat niet van de update zijn. Leuk zoquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vaag...hebben ze een oude database geupdate ofzo
Als je bij Cardiff oid kijkt zie je dan wel de andere wintertransfers?![]()
![]()
JanGODquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht maar tot Janmaat mee gaat doen![]()
Daar is ze waarschijnlijk ook niet op gescreendquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De rondemiss vandaag is niet zo slim![]()
![]()
Als je die van gisteren zag ook niet op looksquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar is ze waarschijnlijk ook niet op gescreend![]()
![]()
![]()
Dat was niet best neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je die van gisteren zag ook niet op looks![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
21 jaar en een eigen schoonheidssalon. Ik denk zomaar dat ze niet haar eigen administratie voertquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar is ze waarschijnlijk ook niet op gescreend
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTKS?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:11 schreef ThadCastle het volgende:
Kijk eens bij TOTKS op wefut
En dan commentsRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waarom is er geen knappe download link van FM 2014
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alleen lelijke want soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
waarom is er geen knappe download link van FM 2014NAC Breda
Rèsbaarge![]()
eigenlijk ben ik dus te knap om het te downloaden als er alleen lelijke zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alleen lelijke want soort zoekt soort.
kut braboPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
De 2e als je sorteert op aantal seeds bij TPBquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef FCsuarez het volgende:
waarom is er geen knappe download link van FM 2014![]()
![]()
Uhm neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk ben ik dus te knap om het te downloaden als er alleen lelijke zijn
kut brabo
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)ende_negerinnen.html
Godverdomme dat Engels.![]()
![]()
Thats that gurl that stolen the wallet
probeerde het via spotnet... alleen download die 120Bytes p/s binnen haaltquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
De 2e als je sorteert op aantal seeds bij TPB
piratebay handel is te veel werk
[ Bericht 8% gewijzigd door FCsuarez op 15-07-2014 21:52:28 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Thats that gurl that stolen the wallet![]()
![]()
Mooie reaguursels ook
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
YOU ARE CRAZY
I AM MOVIE THE MAKING SINCE YOU COME TO GO NOW!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
wat een freakquote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Thats that gurl that stolen the wallet![]()
![]()
Lekker hoestje heeft dat "kankerwijf" ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA, doe een halfuur over een potje omdat die mongool alle herhalingen wilt zien en ze controller neerlegt. Win 6-1, gelijk na de wedstrijd foutmelding en ik heb een disconnect gehad en nvin de wc mode ofcourse.
![]()
Tering opgelopen denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wat een freak![]()
![]()
Lekker hoestje heeft dat "kankerwijf" ookRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt ook elke week 2 of 3 ton bij de prijs van Ronaldo nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Google heeft ook veel van dat soort grapjes, bv. moet je maar zoeken op "do a barrel roll"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
https://www.youtube.com/results?search_query=do+the+harlem+shake
Wisten jullie dit?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Google heeft ook veel van dat soort grapjes, bv. moet je maar zoeken op "do a barrel roll"![]()
Die wist ik ook niet.
Youtube is van Google hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Google heeft ook veel van dat soort grapjes, bv. moet je maar zoeken op "do a barrel roll"![]()
of bij Google Images "atari breakout"Voor de html nerds, zoek eens op 'blink html'
(Werkt geloof ik niet in elke browser)
![]()
Ah "Zerg Rush"
Niet op afbeeldingen zoeken svp.
Meneer Smeets? Meneer ik weet alles beter? Meneer ik heb alles uitgevonden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef DutchSL het volgende:
Mart denkt dat Willem van Oranje onze eerste koning was
What the fuck![]()
Wist helemaal niet dat er nog een 85 versie van matuidi wasis maar 40k en heeft bij ongeveer alles 1 minder dan de tots, scheelt zo'n 150k
Valt dat even mee
![]()
e: Onee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:50 schreef rolls-reus het volgende:
Wist helemaal niet dat er nog een 85 versie van matuidi wasis maar 40k en heeft bij ongeveer alles 1 minder dan de tots, scheelt zo'n 150k
Valt dat even mee
ik wist niet dat die ook was.
Jij had een paar dagen terug een 352 team die je wilde maken met james en ibra enzo, hoe zag dat er ook alweer uit?quote:
En ik dus ook niet![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:53 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij had een paar dagen terug een 352 team die je wilde maken met james en ibra enzo, hoe zag dat er ook alweer uit?
En ik dus ook niet![]()
![]()
Als je schijt hebt aan zijn record zou ik hem nu wel verkopenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:15 schreef Tim86 het volgende:
Komt ook elke week 2 of 3 ton bij de prijs van Ronaldo nu
Zelfde voor legends.
Heb zo'n gevoel dat ze morgen en bij 100k packs wel (tijdelijk) wat gaan droppen![]()
Spelers die ik gekocht had zojuist zijn nu allemaal wat gedaald![]()
Gelukkig wel een IF Armero verkocht voor 85k![]()
![]()
Denk dat if armero over een paar weekjes flink gestegen isquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef ThadCastle het volgende:
Spelers die ik gekocht had zojuist zijn nu allemaal wat gedaald![]()
Gelukkig wel een IF Armero verkocht voor 85klijkt me een goede om in te investeren
![]()
Liever Harmon dan Thad .quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Niet hetzelfde als wat?
[..]
Zeker Harmon![]()
WTF Klose 5* skill moves in WC mode ? ( Normal match, geen UT )Hala Madrid !
Ja daarom koop ik er weer 2 terugquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Denk dat if armero over een paar weekjes flink gestegen islijkt me een goede om in te investeren
![]()
![]()
Ik dacht 3* ..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef BDIL het volgende:
WTF Klose 5* skill moves in WC mode ? ( Normal match, geen UT )Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Iemand begon met een keeper op CF, Bale op doel en een verdediger op ST.. vervolgens zet hij het om naar hoe het team hoort te zijn. Maar Bale had dus het shirt van een keeper aan en dat was dezelfde kleur als mijn kit.. ontzettend verwarrend.![]()
Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:05 schreef BDIL het volgende:
WTF Klose 5* skill moves in WC mode ? ( Normal match, geen UT )Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vaag..chem experimentje ofzo?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand begon met een keeper op CF, Bale op doel en een verdediger op ST.. vervolgens zet hij het om naar hoe het team hoort te zijn. Maar Bale had dus het shirt van een keeper aan en dat was dezelfde kleur als mijn kit.. ontzettend verwarrend.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoezo dat dan? Die is vanaf morgen wss te krijgen als NIF waardoor dat de beste optie wordt als LB in de Serie A...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:03 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Denk dat if armero over een paar weekjes flink gestegen islijkt me een goede om in te investeren
![]()
Nee de IF is dan de beste optie + de enige IF LB uit de Serie Aquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Die is vanaf morgen wss te krijgen als NIF waardoor dat de beste optie wordt als LB in de Serie A...![]()
![]()
Udinese speelt veel systemen..ene keer met backs, andere keer zonder. Beetje 50-50 wat ze ermee doen (als ze er überhaupt op letten).quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Die is vanaf morgen wss te krijgen als NIF waardoor dat de beste optie wordt als LB in de Serie A...
Normaal speelt hij LB/LM: http://www.transfermarkt.(...)r/114340/saison/2013Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als mensen echt een IF willen en daar 40k of meer voor over hebben wel. Ik ga er vanuit dat EA hem klakkeloos op LB laat staan. Tevens zijn er nu 304 van op de markt, echt rare issie dus nietquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee de IF is dan de beste optie + de enige IF LB uit de Serie ADenk dat ze de makkelijke weg kiezen. Zo niet dan gaat de IF idd duurder worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Udinese speelt veel systemen..ene keer met backs, andere keer zonder. Beetje 50-50 wat ze ermee doen (als ze er überhaupt op letten).
Normaal speelt hij LB/LM: http://www.transfermarkt.(...)r/114340/saison/2013![]()
Ach ik verkoop hem toch welquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als mensen echt een IF willen en daar 40k of meer voor over hebben wel. Ik ga er vanuit dat EA hem klakkeloos op LB laat staan. Tevens zijn er nu 304 van op de markt, echt rare issie dus niet
[..]
Denk dat ze de makkelijke weg kiezen. Zo niet dan gaat de IF idd duurder worden.![]()
Luiz Gustavo is ook maar 28k en toch verkoop ik hem voor 40k+![]()
![]()
Ik verkocht een Krul voor 55k. Dat was geweldig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach ik verkoop hem toch wel![]()
Luiz Gustavo is ook maar 28k en toch verkoop ik hem voor 40k+![]()
ik verkocht TOTS de rossie voor 175K en kocht er een terug voor 105K ik gniffelde in mijn vuistje.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik verkocht een Krul voor 55k. Dat was geweldig.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Op xbox is hij 73kquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik verkocht een Krul voor 55k. Dat was geweldig.
Had er 10, verkocht er een paar voor 90k.
Toch makkelijk want er zijn zoveel retards, nu ik eenmaal coins heb kan ik het ook blijven doen.Obers zijn ook gewoon mensen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Loopt een 10/10 het restaurant binnen, zie je de ober die haar loopt te checken![]()
Jij dacht dat obers geen penis hadden?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Loopt een 10/10 het restaurant binnen, zie je de ober die haar loopt te checken![]()
jij moet hier gaan ontbijten. Die pancakes zijn fcking lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
Loopt een 10/10 het restaurant binnen, zie je de ober die haar loopt te checken
http://www.goodlifediner.com/![]()
jawel maar de meeste obers doen dat nietquote:(of ik zie het niet
)
Overigens een 6,3 gehaald voor een tentamen waar ik niet voor had geleerdik begin steeds beter te worden in de studentenleef
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel maar de meeste obers doen dat niet(of ik zie het niet
)
Overigens een 6,3 gehaald voor een tentamen waar ik niet voor had geleerdik begin steeds beter te worden in de studentenleef
GRAAG VERWIJDEREN![]()
0,8 te hoog, maar okquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel maar de meeste obers doen dat niet(of ik zie het niet
)
![]()
![]()
Enfield is trouwens echt een hele rare buurtontzettende pauperhuizen, onkruid overal, vage winkeltjes enzo, maar iedereen heeft wel een dikke auto voor de deur staan
tien minuten lopen en ik had een Cayman S, Skyline GTR en 2 M3's gespot.
![]()
![]()
Deze: http://forum.manutd.nl/sh(...)ummer-Pack-2014-2015quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:52 schreef Freire het volgende:
[..]
Welke fm update gebruik je? Dit is namelijk in mijn game (BMI is al naar Porto etc):
[ afbeelding ]![]()
Wat doe je in Austin dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Enfield is trouwens echt een hele rare buurtontzettende pauperhuizen, onkruid overal, vage winkeltjes enzo, maar iedereen heeft wel een dikke auto voor de deur staan
tien minuten lopen en ik had een Cayman S, Skyline GTR en 2 M3's gespot.
![]()
http://forum.manutd.nl/showthread.php?55058-MU-Data-Update-Juli deze is primaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Deze: http://forum.manutd.nl/sh(...)ummer-Pack-2014-2015![]()
![]()
Dit was ook mijn redenatie jaquote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het wel, de oude LB Dodo is naar Inter.![]()
![]()
Conclusie na een paar potjes, matuidi is nog steeds een mongool en silva bakt er ook nog steeds niks van. Tijd voor motta en luiz![]()
![]()
Aight.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:01 schreef Rijst het volgende:
thnx, vanochtend een paar kaarten en wat money. Een lekkere taart. Rest komt nog.
Hoe heet dat ex-Pussycat Dolls wijf ook alweer wat nu een hitje heeft?
![]()
True, maar ze hebben ook Cashley gehaald.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk het wel, de oude LB Dodo is naar Inter.
En gefeliciteerd rijst![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
#hagayquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
#TeamYakuWeiser #TeamDudeKuza #TeamUSA![]()
Wut the fok did u jst say 2 me u cheeky lit'l cunt?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
u wot m8
R u havin a lil giggle there m8![]()
you're a wizardquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wut the fok did u jst say 2 me u cheeky lit'l cunt?![]()
ill bash ur fookin head in swear on me mumquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wut the fok did u jst say 2 me u cheeky lit'l cunt?![]()
Het was in die skill challenge voor een wedstrijd , maar ik wist niet dat je iedereen daar 5* skills hadquote:Of het moet een bug zijn
Hala Madrid !
Echt een flikkerquote:Iedere jaar zelfde verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Potje FUT?quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het was in die skill challenge voor een wedstrijd , maar ik wist niet dat je iedereen daar 5* skills hadOf het moet een bug zijn
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja kom maarquote:Hala Madrid !
Tevens mijn PSN voor alle negers* hier : PrimeTDE (met negers verwijs ik naar iedereen hier![]()
).
Waar is Lindgren trouwens ?Hala Madrid !
quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Echt een flikkerIedere jaar zelfde verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx![]()
Haarlem geloof ikquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:34 schreef BDIL het volgende:
Tevens mijn PSN voor alle negers* hier : PrimeTDE (met negers verwijs ik naar iedereen hier![]()
).
Waar is Lindgren trouwens ?
Gefeliciflapstaart rijst![]()
met hondjesvlees plzquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Felicidados Rijst moet ik een bakje bami jou kant op sturen?![]()
Nee thuis bij zijn oudersquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Haarlem geloof ik
Gefeliciflapstaart rijst![]()
![]()
bohh die blondine bij FargoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bohh ik zie nu IF Armero pasEindelijk een mooie vervanger voor Constant.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Nicole? De rest ken ik niet bij naam.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aight.
Hoe heet dat ex-Pussycat Dolls wijf ook alweer wat nu een hitje heeft?
![]()
Die kan er dus echt he-le-maal niets vanquote:De komst van Luis Suárez is afgerond: nu is het tijd voor Barcelona om de verdediging eens te gaan versterken. De Catalanen zijn met veel kandidaten in verband gebracht en de kans is groot dat Jérémy Mathieu aangetrokken zal worden. Spaanse media melden dinsdagavond dat Barcelona heeft besloten om de gelimiteerde afkoopsom die in het contract van de Fransman staat op tafel te leggen.
/
De dertigjarige Mathieu ligt nog voor drie jaar vast bij Valencia en in deze verbintenis zit een afkoopsom van twintig miljoen euro. Barcelona wilde eigenlijk niet verder gaan dan vijftien miljoen, maar Valencia weigerde om water bij de wijn te doen. Het ziet er nu naar uit dat de Catalanen toch twintig miljoen gaan betalen voor Mathieu, die zelf al een tijdje rond is met Barcelona en maar wat graag wil verkassen. Hij moet de opvolger worden van de gestopte Carles Puyol.
Nuno, de nieuwe hoofdtrainer van Valencia, gaat ervan uit dat Mathieu vertrekt: "Er is een grote club bereid om de afkoopsom die in zijn contract staat te betalen, dus we moeten rekening houden met een transfer", zegt hij. "Jérémy is een geweldige professional en een van de beste verdedigers van de wereld, maar deze dingen gebeuren." Mathieu heeft er vijf seizoenen bij Valencia op zitten en speelde daarvoor bij Toulouse en Sochaux. Hij heeft twee interlands voor de Franse ploeg achter zijn naam staan en ging niet mee naar het WK.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je ergens codes kopen voor spellen voor de xbox op de xbox-market zelf kost fifa 14 gewoon 69,99
blablablabla![]()
Voor 20 kun je ook wel Vertonghen halen tochquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die kan er dus echt he-le-maal niets van![]()
![]()
Dat kan wel ergens jaquote:Op woensdag 16 juli 2014 01:03 schreef Elan het volgende:
Kan je ergens codes kopen voor spellen voor de xbox op de xbox-market zelf kost fifa 14 gewoon 69,99
Forum Opties Forumhop: Hop naar: