abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142341591
Ik voel je pijn man
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
pi_142343532
Tijd om creatief te worden, louter consumerende pipo. Productie vs consumptie, het is een keuze.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 23:15:01 #28
430896 Jellyboon
"Wannabe" Rockstar
pi_142344683
quote:
Hierdoor vraag ik me echt af of het nu allemaal wel goed is waar ik mee bezig ben. Hard op weg om in die stroom van het leven terecht te komen die nergens toe leidt behalve maatschappelijke acceptatie.
Mooie zin :D Skitterend :)
pi_142346442
Je hoeft geen kinderen en hypotheek te nemen.
buitenlanders zijn lui! en, ze nemen al onze banen in !!!!
pi_142352826
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:43 schreef LazyDave het volgende:

[..]

Te gevaarlijk of heb jij andere ervaringen?
Je kunt niet winnen zonder risico's te nemen.
Copthorne 2.0
pi_142352869
Wat een kutmuziek in de OP
pi_142353139
Hoi TS, ik ben me aan het verdiepen om een lange wandeltocht over de wereld te maken.
Ik zat op een dag naar buiten te staren en bedacht me hoe mensen steeds naar een ander deel van hun leven toe leven, maar ondertussen vergeten dat je NU moet leven. Bijv; een kleuter leeft naar het puber zijn, een puber leeft naar het jong volwassen zijn, een jong volwassene leeft naar het echt volwassen zijn, een volwassene leeft naar zijn pensioen, een gepensioneerde leeft naar de dood.
Ik heb geen zin om straks net als elke 20+er aan een baan te beginnen en een gezinnetje te stichten en vervolgens mezelf 50 jaar kapot werken tot ik eindelijk met pensioen kan en dan te oud ben voor bepaalde dingen en geen zin meer heb.

Duuuuuus aangezien het leven zo nutteloos is wil ik van hier naar de andere kant van de wereld lopen en weer terug. Ik weet alleen nog niet hoe ik dit moet aanpakken en ik zoek een compagnon zodat ik er niet alleen voor sta.
  woensdag 16 juli 2014 @ 10:10:32 #33
320318 amst3l
Lurker deluxe
pi_142353682
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef TommyVercetti het volgende:
Vandaag aan het studeren voor mijn laatste tentamen van eind deze week. Als achtergrond gebruik ik, zoals wel vaker, deze vreselijk bazige muziekclips:

Ik word daar zowel blij als enigszins droevig van, want ik besef me hierdoor dat er zo veel vette dingen zijn op deze aardbol, maar dat ik tot nu toe 97% van mijn leven op mijn laptop zit, voor de tv zit, in een oubollige kroeg of een afgeragde amsterdamse club zit. En dan ligt de tijd van de hele week fulltime werken, kleine kinderen naar school brengen, naar een zeikwijf luisteren en de hypotheek betalen (als het goed is) nog voor me..

Hierdoor vraag ik me echt af of het nu allemaal wel goed is waar ik mee bezig ben. Hard op weg om in die stroom van het leven terecht te komen die nergens toe leidt behalve maatschappelijke acceptatie.

Gr.
Trance!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Check dit albumpje is Magic Island - Music for Balearic People, Vol. 5, an album by Roger Shah on Spotify

En verder tja zoek een hobby, ga sporten heeft mij ook goed gedaan
pi_142354352
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 09:41 schreef -supergirl- het volgende:
Hoi TS, ik ben me aan het verdiepen om een lange wandeltocht over de wereld te maken.
Ik zat op een dag naar buiten te staren en bedacht me hoe mensen steeds naar een ander deel van hun leven toe leven, maar ondertussen vergeten dat je NU moet leven. Bijv; een kleuter leeft naar het puber zijn, een puber leeft naar het jong volwassen zijn, een jong volwassene leeft naar het echt volwassen zijn, een volwassene leeft naar zijn pensioen, een gepensioneerde leeft naar de dood.
Ik heb geen zin om straks net als elke 20+er aan een baan te beginnen en een gezinnetje te stichten en vervolgens mezelf 50 jaar kapot werken tot ik eindelijk met pensioen kan en dan te oud ben voor bepaalde dingen en geen zin meer heb.

Duuuuuus aangezien het leven zo nutteloos is wil ik van hier naar de andere kant van de wereld lopen en weer terug. Ik weet alleen nog niet hoe ik dit moet aanpakken en ik zoek een compagnon zodat ik er niet alleen voor sta.
Ook al is het 80% troll, je hebt wel gelijk dat mensen vergeten om in het "nu" te leven. Er is namelijk alleen maar "nu". Je kunt spijt hebben van dingen die je gister hebt gedaan, maar dat doe je nu. Je kunt verlangen naar of je zorgen maken over morgen, maar dat doe je nu.

Ik ga het land waar ik nu woon verlaten, maar ik wil graag naar een ander land verhuizen (ik zat te denken aan Latijns-Amerika). Daarnaast wil ik zeer binnenkort IJsland bezoeken. Ik ga op zoek naar avontuur!
Copthorne 2.0
pi_142354462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:36 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Ook al is het 80% troll, je hebt wel gelijk dat mensen vergeten om in het "nu" te leven. Er is namelijk alleen maar "nu". Je kunt spijt hebben van dingen die je gister hebt gedaan, maar dat doe je nu. Je kunt verlangen naar of je zorgen maken over morgen, maar dat doe je nu.

Ik ga het land waar ik nu woon verlaten, maar ik wil graag naar een ander land verhuizen (ik zat te denken aan Latijns-Amerika). Daarnaast wil ik zeer binnenkort IJsland bezoeken. Ik ga op zoek naar avontuur!
Wat lul jij. Ik troll niet eens
pi_142354607
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:41 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Wat lul jij. Ik troll niet eens
:')

Ik ga nog serieus op je post in ook. Zonde van mijn twee minuten. ;(
Copthorne 2.0
pi_142354709
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:46 schreef Copthorne het volgende:

[..]

:')

Ik ga nog serieus op je post in ook. Zonde van mijn twee minuten. ;(
Die post was serieus snotaap
pi_142360005
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juli 2014 10:50 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Die post was serieus snotaap
Hou toch op.
Copthorne 2.0
pi_144861522
@supergirl. Hee als je serieus bent laat me dan ff weten, ik zou wel mee willen.

Ohja en @ copthorne.. waarom zou ze dat niet serieus kunnen bedoelen?? Alsof iedereen geniet van dit burgelijke saaie geregelde kutleven in nederland. Jeej weer een nieuwe dag om voor de staat aan het werk te gaan.... join the ride people. Je werkt tot je pensioen, ( als je die al haalt) en je gaat dood.
pi_144861576
Meng je in een Apple vs Android topic.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2014 17:26:40 ]
pi_144861650
Ga aan de heroïne
pi_144861733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 17:25 schreef Doge41 het volgende:
@supergirl. Hee als je serieus bent laat me dan ff weten, ik zou wel mee willen.

Ohja en @ copthorne.. waarom zou ze dat niet serieus kunnen bedoelen?? Alsof iedereen geniet van dit burgelijke saaie geregelde kutleven in nederland. Jeej weer een nieuwe dag om voor de staat aan het werk te gaan.... join the ride people. Je werkt tot je pensioen, ( als je die al haalt) en je gaat dood.
Goede kick hoor. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_144861852
Na je studie even sparen en op reis gaan man.
pi_144861902
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:47 schreef Zolder het volgende:
niemand gaat die kutliedjes van je luisteren
We're slowly approaching inevitable death.
  Moderator woensdag 24 september 2014 @ 17:40:55 #45
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_144862067
dit is misschien wel wat voor je ts

Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  woensdag 24 september 2014 @ 17:49:02 #46
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_144862324
Gewoon gaan reizen hoor TS

Hier een interessante blog van iemand die er ook écht zat van was en toen zn leven heeft veranderd:

http://www.mavericktraveler.com/

en #yoloforlife hè
  woensdag 24 september 2014 @ 17:49:47 #47
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_144862345

[ Bericht 100% gewijzigd door Fanest op 24-09-2014 17:49:55 ]
pi_144862494
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef TommyVercetti het volgende:
Vandaag aan het studeren voor mijn laatste tentamen van eind deze week. Als achtergrond gebruik ik, zoals wel vaker, deze vreselijk bazige muziekclips:

Ik word daar zowel blij als enigszins droevig van, want ik besef me hierdoor dat er zo veel vette dingen zijn op deze aardbol, maar dat ik tot nu toe 97% van mijn leven op mijn laptop zit, voor de tv zit, in een oubollige kroeg of een afgeragde amsterdamse club zit. En dan ligt de tijd van de hele week fulltime werken, kleine kinderen naar school brengen, naar een zeikwijf luisteren en de hypotheek betalen (als het goed is) nog voor me..

Gr.
maak je studie af en ga al die plekken bezoeken die je wil zien, een jaartje reizen en lol maken. kan het aanraden, maar wel na je studie want mijn motivatie voor studeren was daarna best wel een beetje gezakt.
  woensdag 24 september 2014 @ 19:25:10 #49
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_144866087
Ga met een groot bord met de tekst DOOD AAN IS door de schilderswijk lopen
Kondig je actie vooraf aan op sociale media
pi_144866148
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 21:48 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb er net iets meer kijk op, inderdaad:

`Bazennummer _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2014 19:27:04 ]