En toch botquote:
Dat ligt het nu al.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mwaa.
Hoop dat mijn niveau na 8 jaar wat hoger ligt
Ja, voor je het weet ben je ouder dan ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:56 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Mwaa.
Hoop dat mijn niveau na 8 jaar wat hoger ligt
Leeftijd erbij betrekken terwijl VD waarschijnlijk begeleid woont.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je ouder dan ik.
Uiteraard, weet je hoeveel butlers en kamermeisjes ik heb?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:00 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Leeftijd erbij betrekken terwijl VD waarschijnlijk begeleid woont.
En dat van onze belastingcenten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard, weet je hoeveel butlers en kamermeisjes ik heb?
Dat jullie untermenschen moeten werken voor mijn geld is niet meer dan eerlijk. #dealwithit #suckitupquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:04 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
En dat van onze belastingcenten.
Ik zie poker niet als werk maat. Slechts een bezigheid die mijn financiële vrijheid geeft en het niet met 900 euro per maand te hoeven doenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat jullie untermenschen moeten werken voor mijn geld is niet meer dan eerlijk. #dealwithit #suckitup
Dat heb ik eerder gehoord hier, ben jij een kloon van die pokerchick die later een ordinaire tofuvretende randhomofiel bleek te zijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:10 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Ik zie poker niet als werk maat. Slechts een bezigheid die mijn financiële vrijheid geeft en het niet met 900 euro per maand te hoeven doen
#Winnerswillalwaysbewinners
Hier herken ik me niet inquote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder gehoord hier, ben jij een kloon van die pokerchick die later een ordinaire tofuvretende randhomofiel bleek te zijn?
Wacht wacht wacht! Laat me dit even uitprinten.quote:
Hé wat leuk, deze opmerking maakte je tien minuten geleden al in een ander topic.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wacht wacht wacht! Laat me dit even uitprinten.
Ik heb nog wc papier nodig.
Klopt. Toen stapte ik in mijn tijdmachine om jouw jonge ouders een folder over voorbehoedsmiddelen te geven. Je zult de gevolgen zo wel merken.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hé wat leuk, deze opmerking maakte je tien minuten geleden al in een ander topic.
Een zesjarige kraamt nog minder onzin uit.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Klopt. Toen stapte ik in mijn tijdmachine om jouw jonge ouders een folder over voorbehoedsmiddelen te geven. Je zult de gevolgen zo wel merken.
Dus is het logisch dat mijn opmerkingen zich herhalen. JIJ SNAPT OOK NIKS VAN NATUURKUNDE HE
Jij snapt gewoon niks van natuurkunde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:39 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een zesjarige kraamt nog minder onzin uit.
Jezus Christus te paard zeg
Gelukkig is het bij mij alleen beperkt tot natuurkunde.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij snapt gewoon niks van natuurkunde.
Fixed. Geen dank, een biertje is ook goed.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gelukkig is het bij mij alleen beperkt
Fixen is ook niet echt jouw ding, of wel?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fixed. Geen dank, een biertje is ook goed.
Nee, ik ben bang dat dat alleen aan jou besteed is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Fisten is ook niet echt jouw ding, of wel?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat dat alleen aan jou besteed is.
Maar geef toe dat je dit best leuk vindt, anders reageerde je niet steeds opnieuw.quote:
vogeltjesdans is gehackt door Volkert, jongens!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Denken dat stemmen werkelijk een zak uitmaakt. Ze vormen toch wel weer hun kliekjes waardoor degenen waar het volk niet op gestemd hebben juist weer aan de macht komen. Het liefste schoot ik ze allemaal door hun kop, dat stelletje flikkers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |