Jij begon over jatten, zie post 79.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hoe is het dan relevant of ik een Marokkaan ben of niet? Je lult jezelf weer vast.
Omdat dit topic binnen 5 minuten op 1 stondquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En mensen zijn geinteresseerd in jou omdat...?
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij begon over jatten, zie post 79.
Je valt in herhalingen. Alzheimer light much?quote:
Zo gaat dat met ontzettend veel topicsquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Omdat dit topic binnen 5 minuten op 1 stond
Goedemiddag
Uiteraard is dat okee, ik schreef het immers.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Uiteraard is dat okee, ik schreef het immers.
Ja wat anders? Je moeder je moeder je moeder?quote:
Weer een uitstekende smilie, het gaat goed! Komop je kunt het.quote:
Zit jij nou eigenlijk zelf achter je pc'tje te lachen om al die "gevatte" opmerkingen van je?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:30 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja wat anders? Je moeder je moeder je moeder?
Als je niet geïnteresseerd bent ga je naar een ander topic. ONZ past misschien iets meer bij je,quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zo gaat dat met ontzettend veel topics
Ja alstublieft dankuwel
En wil je nu een ballon?
Ja, enorm. Ik vind dat geweldig tussen twee slokken koffie, een boek en een matig televisieprogramma door.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zit jij nou eigenlijk zelf achter je pc'tje te lachen om al die "gevatte" opmerkingen van je?
Tenminste nog iemand die erom moet lachen hè.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, enorm. Ik vind dat geweldig tussen twee slokken koffie, een boek en een matig televisieprogramma door.
Ik meen me anders te herinneren dat in de regels staat dat fok geen democratie is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:31 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Als je niet geïnteresseerd bent ga je naar een ander topic. ONZ past misschien iets meer bij je,
Ook dat is overigens democratie.
Dat zou je wel willen he, gore vunslap!quote:Die ballon mag je om je snikkel rollen
Dat, inclusief je kale moeder.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Tenminste nog iemand die erom moet lachen hè.
quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je valt in herhalingen. Alzheimer light much?
Maar in het geval van je kale moeder is dat terecht.quote:
Kleuter.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar in het geval van je kale moeder is dat terecht.
In het geval van je dove pijpoma ook trouwens.
Je vindt het maar al te leuk. O mag ik nou niet meer in je zandbak? Ik zal die eens onderschijten.quote:
Je aan de regels van FOK! houdenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik meen me anders te herinneren dat in de regels staat dat fok geen democratie is.
[..]
Dat zou je wel willen he, gore vunslap!
Ja, maar nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:38 schreef WeertGeeIders het volgende:
[..]
Je aan de regels van FOK! houden
Een tijdmachine...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja, maar nee.
Wat moet je vooral niet vergeten ?
Vergeet vooral niet dat de moderators in de eerste plaats users zijn die zijn uitgekozen om de boel een beetje in de gaten te houden en in goede banen te leiden. Hun instructies dienen dan ook opgevolgd te worden. FOK! is geen democratie.
Doe er je voordeel mee, of niet, maar in dat geval stappen de mods in hun tijdmachine en gaan ze naar jouw jonge ouders om heb een folder over voorbehoedsmiddelen te geven.
Fijn dat je me gelijk geeft. Nu alleen nog een biertje brengen en me 50,- geven en we praten nergens meer over, wat jij nigga?quote:
scherpquote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fijn dat je me gelijk geeft. Nu alleen nog een biertje brengen en me 50,- geven en we praten nergens meer over, wat jij nigga?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |