Nee, ik wil het zwart(ig) hebben.. Anders had ik het in blauwe letters uitgeprint..quote:
Ik wil weten hoe ik kan instellen dat mijn printer zwart print met alleen kleuren, wat voor info heb je nog meer nodig? Ik heb een Canon MG2550.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
Met zoveel informatie kan ik je niet helpen in elk geval..
Maar ik wil hem niet in grijstinten afdrukken...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:50 schreef Roellie80 het volgende:
Google vond:
"Under your printer preferences there is a way to print gray scale. SO even if your image is in color, it will print black and white. Every printer interface is different, but when you go to print, there's usually a properties or setting button that will bring you to another page from the initial print menu. here is where you would choose gray scale.
If you try for black with only a color cartridge, it'll come out a dark green or blue color. Or on some cases, it will tell you it's out of black and you can't print. Most HP printers need at both cartridges in the printer for it to print. "
Nee, ik wil Printen in kleur waarbij zwart ook geprint word door de kleuren cartridge en niet de zwarte cardridge, daar die zo goed als leeg is.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Roellie80 het volgende:
Printen in grijswaarde.
Deze optie wil je dus hebben
Dat wil je wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Maar ik wil hem niet in grijstinten afdrukken...
Ja, dat snap ik. Probeer die optie nou eens.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, ik wil Printen in kleur waarbij zwart ook geprint word door de kleuren cartridge en niet de zwarte cardridge, daar die zo goed als leeg is.
Nu print ik hem in zwart wit uit...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Dat wil je wel.
[..]
Ja, dat snap ik. Probeer die optie nou eens.
Zelf is een merknaam.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:59 schreef wonderer het volgende:
Het is "zelf verzekerd", tenzij je echt de onvoltooid tegenwoordige tijd bedoelde maar dan is het echt een heel rare zin. En als je geen woordgrapje bedoelt, is het ook nog "zelfverzekerd".
Geen idee hoe je het verder met de inkt op moet lossen, overigens.
Ah, dan is duidelijk.quote:
Niet..quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef IBAZ het volgende:
Koop een cartridge met zwarte inkt.
Probleem opgelost.
Denk niet dat hij dan wilt printen maar kan het proberen!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef Roellie80 het volgende:
En als je nou de zwarte cartridge er eens uithaalt?
"Uw zwarte cardridge is niet of niet goed geplaatst"quote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:06 schreef Roellie80 het volgende:
En als je nou de zwarte cartridge er eens uithaalt?
- Alleen kleurencartridge gebruikenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:14 schreef Roellie80 het volgende:
En wat voor optie kan je daar instellen dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |