Dat dus. Hoewel er ook mensen zijn die kicken op een oud huis en bijbehorende bouwstijl en details. Maar gemiddeld genomen zal het nieuwe huis duurder zijn door zaken als isolatie enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
Naar mijn idee is het nieuwere huis duurder. Hoe goed het huis uit 1987 ook onderhouden is, er waren destijds andere standaarden.
Bijvoorbeeld dakisolatie was destijds 4cm, tegenwoordig gaan we naar de 18cm.
De kwaliteit van de materialen is daarentegen weer keihard achteruit gegaan omdat we elke keer goedkoper willen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
Naar mijn idee is het nieuwere huis duurder. Hoe goed het huis uit 1987 ook onderhouden is, er waren destijds andere standaarden.
Het is maar net wat je onder waarde verstaat. Bedoel je wat "de gek ervoor geeft"? Of wat een taxatie door een zogenaamd onafhankelijke adviseur oplevert? Of wat een makelaar je influistert om de verkoopopdracht te krijgen?quote:
dat dus en de electra installatie is ook al veel andersquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |