Genoeg tienersletjes met make-up, vooral in Nederland.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:42 schreef Chocovloek het volgende:
Twaalf jaar is nog wel heel jong voor make up.
Dat is ze al heel lang hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:48 schreef Twiitch het volgende:
Gefeliciteerd, je bent nu officieel een oude zure doos.
Waarom zoek je dan aandacht om dit met heel fok te delenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lekker iedereen aansteken. Ben ook gewoon gaan werken hoor. Ga me niet ziekmelden om een fucking verkoudheid
Wat fijn dat we het eens zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:56 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Net als hun foundation. Echt niet te pruimen die handel.
Toen ik terug kwam uit Mexico deze winter had ik griep opgelopen, je weet wel, zo'n lokaal griepje en toen heb ik nadien ook veel mensen aangestoken met deze griep.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:18 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lekker iedereen aansteken. Ben ook gewoon gaan werken hoor. Ga me niet ziekmelden om een fucking verkoudheid
TS ziet elke dag een piemel als ze naar beneden kijkt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 18:15 schreef Life2.0 het volgende:
die meisjes hebben meer piemols gezien dan ts
Na make-up te hebben geprobeerd van de wat duurdere merken afkomstig van douglas etc ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrij weinig verschil maakt. Wat weet jij van het niveau eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat je het ooit geprobeerd hebt als jongenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:04 schreef HCFeestbeest het volgende:
make-up bij de kruidvat kopen is van een lekker hoog niveau joh
Nee, maar wat ik wel weet is dat de kruidvat geen al te hoog niveau heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:07 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Na make-up te hebben geprobeerd van de wat duurdere merken afkomstig van douglas etc ben ik tot de conclusie gekomen dat het vrij weinig verschil maakt. Wat weet jij van het niveau eigenlijk? Kan me niet voorstellen dat je het ooit geprobeerd hebt als jongen
Alleen die met die plakkertjes.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef FrankUnderwood het volgende:
Kruidvat![]()
Daar ga je toch alleen heen om schepsnoep te chappen?
Nou neequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:01 schreef FrankUnderwood het volgende:
Kruidvat![]()
Daar ga je toch alleen heen om schepsnoep te chappen?
snoep is snoepquote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:30 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nou neeik zie namelijk nogal vaak kinderen snoepjes in hun mond stoppen en terug leggen...
no thnx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |