abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142323445
Welkom in het babytopic! *O*

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :s)

Tralalalaaa
pi_142323473
Kak ik sloot 'm :')

Anyway ik sloot af met m'n enorme hoop dat mijn eigenwijsje de mam-fles wél pakt! Liefst ff in 1 keer ja, haha ;)
Tralalalaaa
  dinsdag 15 juli 2014 @ 14:36:51 #3
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_142323574
Ik hoop het zo, voor ons was het echt de redding :D
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_142323582
Reactie van dot niet gezien en zit mobiel, kan m niet quoten :?

Er is wel een formule voor hoeveelheid bv, weet t niet uit m'n hoofd maar is zeker wel te vinden. Een X aantal ml (ligt eraan hoe zwaar je baby is) en dat delen door hoevaak je voedt.

En wat zielig van het hondje ;(
Tralalalaaa
pi_142323807
Mijn post :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:31 schreef Dot. het volgende:
Hopelijk werkt het TAP!

Hoeveel drinken bv kindjes eigenlijk als ze een fles krijgen? Is dat soms niet wat lastig inschatten?

SPOILER: niet heel topic relevant
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 14:37 schreef Take_A_Picture het volgende:
Reactie van dot niet gezien en zit mobiel, kan m niet quoten :?

Er is wel een formule voor hoeveelheid bv, weet t niet uit m'n hoofd maar is zeker wel te vinden. Een X aantal ml (ligt eraan hoe zwaar je baby is) en dat delen door hoevaak je voedt.

En wat zielig van het hondje ;(
Oh, hetzelfde als bij fv dus :)
pi_142324639
Och Dotje wat naar. ;( Kun je niet vroeg naar huis vandaag?
pi_142325641
Ja, dat was idd het plan, maar ze hebben nu andere medicijnen gekregen en kijken even of die aanslaan :) Ik zou vrijdag sowieso al naar ze toe gaan, dus hopelijk redt hij het tot dan en anders ga ik eerder. Hij eet nog goed en reageert nog blij op mensen, dus daarom durven ze het nog wel even aan.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 15:46:30 #8
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_142325893
Och Dot :* Ik weet hoe je je voelt. Zo'n nare situatie. Hoop dat hij snel opknapt :*

(Zaterdagochtend is de hond van mijn ouders ingeslapen ;( Tranen met tuiten gehuild..)
pi_142326232
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 15:46 schreef GotC het volgende:
Och Dot :* Ik weet hoe je je voelt. Zo'n nare situatie. Hoop dat hij snel opknapt :*

(Zaterdagochtend is de hond van mijn ouders ingeslapen ;( Tranen met tuiten gehuild..)
:*
pi_142326357
Oh Dot wat een naar nieuws. Ik hoop dat je hondje nog zal kunnen knuffelen.

Gotc :*

Hier zijn de mam-spenen geen succes. Eerste keer was de fles heel snel uit en lag alles er ook heel snel weer uit (veel te snel gedronken vrees ik). Daarna wou ze de speen niet meer, hier werkt avent goed, de nieuwe dan toch. Maar ik geef geen BV meer dus best niet naar luisteren ;)

Hier een meisje met 38° :{ niet super hoog, ze zit sowieso steeds rond 37,6 - 37,8 maar toch, ben er weer niet gerust in. Ik ga het goed opvolgen en anders naar de HA bellen wat ik mag doen..
pi_142326963
Tap, nee geen probleem mee gehad :) hopelijk werkt het voor jullie ook!

dot en GotC :* !

Stef hopelijk valt t mee!
♥ J & S
pi_142327611
Oh, al die huisdieren die dood gaan.. ;( . Sterkte ermee.

Vandaag voor het eerst pasfoto laten maken voor op haar id kaart. :D . O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142327814
Awww, wat een scheetje Franny!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 17:58:54 #14
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142329991
Dot, GotC wat erg van de honden ;( Blijft altijd moeilijk om afscheid te nemen van een huisdier :*
Dot hoop dat je nog afscheid kunt nemen.

Steef hopelijk knapt ze snel op!

Franny :D O+ Gelukkig lacht ze niet :P

Hier weer een rustige dag. Gisteravond was het even feest en einde van deze ochtend/ begin middag. Maar verder heeft hij veel geslapen of hing hij tevreden aan de borst of heeft hij me bezig gehouden met luier verschonen en drie keer plassen :+ Maar die situaties hebben we/ ik prima het hoofd kunnen bieden. In de namiddag kwam nog een vriend onverwachts langs dus jeeey! Een menselijk wezen dat niet alleen poept en spuugt :P

Ik heb de huisarts vooralsnog niet gebeld. Zoals het nu gaat, kan ik het wel aan en begin ik me elke dag weer ietsjes meer mens te voelen. Dus ik kijk het nog even aan. Zien hoe Lucas zich ontwikkelt de komende tijd en of de osteopaat het spugen kan verminderen want ik denk echt dat hij dan een heel stuk gelukkiger is (en ik dus ook).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142334477
Ze is al beter, slaapt nu weer. Haar fles had ze goed uitgedronken dus denk niet dat er iets scheelt.

Franny mooie pasfoto! Hier ook laatst een foto laten nemen, was nogal moeilijk om ze mooi recht te krijgen ;)

Chanty fijn dat het al beter ging!
  dinsdag 15 juli 2014 @ 20:38:10 #16
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_142335958
Ik moet even komen opscheppen!

M.aud sliep afgelopen nacht van 20.00 uur tot 05.45 uur! Voor het eerst in 7 maanden kwam ze niet meer drie keer per nacht, maar gewoon niet..! Ineens gewoon niet. Een hele gekke gewaarwording. Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, dan kunnen de komende nachten altijd meevallen. ;) Maar toch! Woei!
pi_142340229
Joechei voor M! *O* . Hopelijk heeft ze het trucje nu door.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_142340712
Franny wat een dropje. O+

Skips wat knap! *O* Misschien is dat zomaar het begin van meer doorslaapnachten.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:06:37 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_142340743
Hopelijk is het een blijvend iets skips *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_142340827
Fijn dat t beter ging chanty! En ook superfijn skips!!

Project flesdrinken is nog niet geslaagd. Maar morgen wil ik ff naar de kapper en wilde m'n moeder oppassen, ik vraag wel of zij t even wil proberen :')

Wat nou als ze t echt niet wil doen? Ik ben vrijdag tussen half 6 en 10 uur weg... ;( ;( ;(
Tralalalaaa
pi_142341242
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 22:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Fijn dat t beter ging chanty! En ook superfijn skips!!

Project flesdrinken is nog niet geslaagd. Maar morgen wil ik ff naar de kapper en wilde m'n moeder oppassen, ik vraag wel of zij t even wil proberen :')

Wat nou als ze t echt niet wil doen? Ik ben vrijdag tussen half 6 en 10 uur weg... ;( ;( ;(
Een collega van me had een redelijk volhardende flesweigeraar en die kreeg gewoon gekolfde melk met een bekertje. Maar jou mini is nog wel erg klein dus ik vraag me af of dat een optie is.
  dinsdag 15 juli 2014 @ 22:15:56 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_142341317
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 juli 2014 20:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik moet even komen opscheppen!

M.aud sliep afgelopen nacht van 20.00 uur tot 05.45 uur! Voor het eerst in 7 maanden kwam ze niet meer drie keer per nacht, maar gewoon niet..! Ineens gewoon niet. Een hele gekke gewaarwording. Ik ga er vanuit dat het eenmalig was, dan kunnen de komende nachten altijd meevallen. ;) Maar toch! Woei!
Stond de babyfoon wel aan? ;)

Ik heb de eerste paar nachten dat S doorsliep toch af en toe gechecked of de babyfoon het wel deed. Vond het zo verdacht ineens :')

@TAP hoe oud is je dochter? Ik zou zeggen... als ze honger heeft, drinkt ze wel. En anders haalt ze 't daarna wel weer in. Het is gelukkig niet een heel weekend ;).
KuikenGuppy
pi_142341632
Ze is vrijdag 8,5 week. En ze haalt het idd wel weer in maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze dan honger heeft en zielig voor m'n man dat ie waarschijnlijk in gekrijs moet zitten :')
Tralalalaaa
pi_142341713
TAP, met een spuitje wat drinken geven? Daarmee kun je de ergste honger misschien stillen?
pi_142342098
Ja dat zouden we ook nog wel kunnen proberen... Als morgen, donderdag en vrijdag overdag niks wordt met de fles haal ik bij de apotheek zo'n spuitje.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')