abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 juli 2014 @ 21:23:48 #26
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_142791866
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:55 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger had je Eurogoals op Eurosport, alle samenvattingen bijna alle competities, veel beter dan Sport1 of Fox
Dat is er nog steeds volgens mij, alleen wanneer is iedereen een raadsel. Ik zag het aan het einde van vorig seizoen nog een keer langs komen :P.
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
pi_142792216
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]

Dat is er nog steeds volgens mij, alleen wanneer is iedereen een raadsel. Ik zag het aan het einde van vorig seizoen nog een keer langs komen :P.
Ik mis het wel een beetje, vroeger was het op dinsdag altijd rond 6 volgensmij op tv. Ging toen altijd voor voetbaltraining kijken, dan op training alle mooie acties/goals nadoen _O-
  maandag 28 juli 2014 @ 00:38:25 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_142799168
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 12:55 schreef Doublepain het volgende:
Vroeger had je Eurogoals op Eurosport, alle samenvattingen bijna alle competities, veel beter dan Sport1 of Fox
Eurogoals _O_
Iedere maandagmiddag kijken _O_
pi_143019147
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2014 18:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Sport1 en Fox allebei. Heb Sport 1 vorige week opgezegd. Duitse bundesliga ga ik kijken via eurosport 2 en op fox ga ik lekker de premier league kijken. Ervan uitgaand dat de Spaanse competitie na dit seizoen ook naar fox komt, aangezien die rechten vrij komen.. reken ik daar op. De rest van het voetbal wat Sport 1 nog heeft interesseert me geen fuck. En ach alle CL wedstrijden die Sport 1 uitzenden... het is leuk maar voor mij is de NOS in principe ook wel goed met gewoon 1 wedstrijd per avond :)
Ik heb precies wat jij ook hebt nl. zowel Sport 1 alsmede FOX maar zit er wel over na te denken ,zoals je zelf al aangeeft vanwege de mogelijke veranderingen op uitzendgebied in de toekomst, om uiteindelijk Sport 1 op te zeggen. Golfen zoals The Masters e.d. heb ik bijvoorbeeld dit jaar gemist net zo als Wimbledon die Sport 1 altijd prominent op alle kanalen uitzendt.

Ik denk ook dat mijn interesse op dat gebied steeds minder wordt waardoor het aanhouden van Sport 1 in de toekomst ook voor mij niet echt meer interessant is alle interessante voetbalwedstrijden uiteindelijk toch bij FOX belanden.

Anderzijds merk ik wel dat bijvoorbeeld met die International Cup waar o.a. Manchester United met Van Gaal aan meedoet in de USA,dat alleen Sport 1 dus de live-wedstrijden daarvan had en FOX (of welke andere sportzender ook) niet. Idem ditto voor de Telekom Cup en andere soortgelijke toernooien die op zich best interessant zijn getuige hun deelnemersveld en alleen bij Sport 1 waren te zien.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2014 16:56:38 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')