Oké flauw, maar in de wereld heb je eenmaal zulke mensen. Één klik is genoeg om er geen last meer van te hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:59 schreef hcned11 het volgende:
Is dit ook niet een soort aandacht vragen?
... in welke stand moet ik dan foto's maken? he!? HE!?!? Dat zeg je er niet bij, he!?!?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:55 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Hetzelfde geldt voor foto's met een spiegelreflex op automatische stand maken.
Dit is een andere vorm van aandacht vragen, want hier vraag ik aandacht voor het onderwerp. Op Facebook zijn het onzekere mensen die 'gewaardeerd' willen worden zodat ze op zichzelf kunnen masturberen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:59 schreef hcned11 het volgende:
Is dit ook niet een soort aandacht vragen?
Je bent niet paars genoeg....quote:
Standje 69quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... in welke stand moet ik dan foto's maken? he!? HE!?!? Dat zeg je er niet bij, he!?!?
Lamme armen.quote:
Onzijdig zijn maar wel een UI hebbenquote:
jij bent original faggotquote:
Burn them all!!quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:05 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dit is een andere vorm van aandacht vragen, want hier vraag ik aandacht voor het onderwerp. Op Facebook zijn het onzekere mensen die 'gewaardeerd' willen worden zodat ze op zichzelf kunnen masturberen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
[..]
Alleen autisten zonder vrienden zeggen dit.
Rot op, kutkloon.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:09 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
[..]
Alleen autisten zonder vrienden zeggen dit.
Mwah niet allemaal, maar geef eens een reden aan waarom je geen facebook hebt dan. En kom niet met privacy aanzetten bitch.quote:
Wow echt een goede inbreng dit. Is er verder nog iets wat je kwijt wilt blaaskaak.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |