Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die voor u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
Ewa, wat wou je gisteren zeggen?quote:
Welke? Outlet?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:21 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
hij jij bent toch een zuiderling? is die shopping in roermond wat?
Misschien slechte hoek. Maar hijs hawt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nooit direct op uiterlijk af maar die andere foto was eng Crips
Was vergeten dat met gehersenspoelde Turken niet te discussiëren is wanneer het over deze materie gaat.quote:Ja, want de Ottomanen hadden naast het vechten aan zeven fronten toen (na achtereenvolgens de Balkanoorlogen, de Eerste Wereldoorlog en de Onafhankelijkheidsoorlog) ook nog wel even tijd voor geplande genocides.
Doe gezellik mainquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was vergeten dat met gehersenspoelde Turken niet te discussiëren is wanneer het over deze materie gaat.
We waren niet eens aan het discussiëren. Je plempte alleen de bekende oneliners neer en neemt nu de benen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was vergeten dat met gehersenspoelde Turken niet te discussiëren is wanneer het over deze materie gaat.
ga ook danquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
Ik lees dingen op FB over Islamitische militanten die naar palestina zijn vertrokken.. iemand iets van een bron ofzo?
mwa. is dat zo moeilijk. wat maak je dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee man. Moet zelf koken deze twee weken. Ik kan nog geen harira maken.
Dat is nieuw. Niet gezien. Gaat wel die kant op denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef Crip het volgende:
Ik lees dingen op FB over Islamitische militanten die naar palestina zijn vertrokken.. iemand iets van een bron ofzo?
Nee ik ga al dood aan een hartinfarct voordat ik voet zet in palestina.quote:
Nepmoekro.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef Santello het volgende:
[..]
Nee man. Moet zelf koken deze twee weken. Ik kan nog geen harira maken.
Vandaag heb ik kip tajine gemaakt. Lust je dat? Kom gezellig aanschuiven morgen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:29 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mwa. is dat zo moeilijk. wat maak je dan?
syrie een optie?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee ik ga al dood aan een hartinfarct voordat ik voet zet in palestina.
[..]
heeeerlijk. met tomatensaus.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:30 schreef Santello het volgende:
[..]
Vandaag heb ik kip tajine gemaakt. Lust je dat? Kom gezellig aanschuiven morgen.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
We waren niet eens aan het discussiëren. Je plempte alleen de bekende oneliners neer en neemt nu de benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |