Eelt op je eikelquote:Op maandag 28 juli 2014 22:20 schreef ejfaar het volgende:
Toen mijn broer mijn armen er af zaagde.
Gelukkig heb ik een groot derde been zodat ik nog kan typen
Dat is soms erger dan welke fysieke pijn dan ook.quote:Op maandag 28 juli 2014 23:20 schreef Gregor1994 het volgende:
Nooit echt gehad of zo, mentale pijn tig keer echter..
Echt niet!quote:Op zaterdag 26 juli 2014 23:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Vrouwen vergeten de pijn van de bevalling zodra ze hun kind op de borst hebben.
Moederinstinct en zulks.
Als ze dat niet zouden vergeten dat was de aarde nu onderbevolkt
Ja dat snap ik ook niet. Dat pijnstilling hier in NL als iets voor de zwakkere vrouw wordt gezien. Het ideale plaatje is zonder pijnstilling thuis bevallen.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:29 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Echt niet!
En dat je weet dat t in andere landen min of meer pijnloos kan, maar dat ze in dit middeleeuwse kloteland vrouwen laten creperen.
Ik hou het er bij één.
Het kind?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar de pijn was ik gelijk vergeten hoor. De ellende wat er na komt, tja..
Dat ook, klere ding wat het is. Lang leve Jeugdzorgquote:
Was ook maar een grapje natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ook, klere ding wat het is. Lang leve Jeugdzorg
Nee, de blaascatheter, het uitscheuren, de hechtingen, de aambeien, de skintags.
Ja, dat eerste jaar. Een lijf wat 'uitgewoond' is, een baby die om de drie uur eten wil (24/7), constant zorgen of je het wel goed doet, amper nachtrust, rare kwalen omdat je eigen immuumsysteem overhoop ligt en die van je baby nog niet volledig is. Kinderen zijn leuk johquote:
Duhquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:35 schreef Messina het volgende:
[..]
Was ook maar een grapje natuurlijk![]()
Ah, ja, dat klinkt niet lekker. Ik liep en sprong alweer 2 uur na de bevalling
Toch, doe mij maar tien bevallingen i.p.v. een gebroken staartbeen.
Dat catheter vond ik meevallen. Maar toen had ik al n ruggenprik, dat scheelt wellicht.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:34 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat ook, klere ding wat het is. Lang leve Jeugdzorg
Nee, de blaascatheter, het uitscheuren, de hechtingen, de aambeien, de skintags.
Ik had alleen een pompjequote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:37 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat catheter vond ik meevallen. Maar toen had ik al n ruggenprik, dat scheelt wellicht.
Ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren, die eerste periode erna. Die van mij is 15 en mijn grootste (dagelijkse) zorg is dat ik 's nachts de WiFi niet moet vergeten uit te zetten omdat 'ie anders de halve nacht op TeamSpeak zitquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja, dat eerste jaar. Een lijf wat 'uitgewoond' is, een baby die om de drie uur eten wil (24/7), constant zorgen of je het wel goed doet, amper nachtrust, rare kwalen omdat je eigen immuumsysteem overhoop ligt en die van je baby nog niet volledig is. Kinderen zijn leuk joh
Nou, dat moedergevoel kickte hier echt niet direct in, mag je weten.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Duh![]()
Nee hoor, bij mij gaat dat cliché wel op. Zodra het kind op je borst ligt -> weg pijn, alles vergeten.
Bij mij moest de ruggenprik-pomp uit bij volledige ontsluiting.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik had alleen een pompjeToen ik gilde om een ruggenprik bleek ik al 10cm te hebben. En toen moest het allemaal zonder
![]()
De bevalling doe ik 10x achterelkaar hoor! (10.00 ingeleid met 3cm ontsluiting, 16.30 bevallen). Maar de zware zwangerschap nooit weer. Ook erg pijnlijk, hier ook al genoemd. Hevige bekkeninstabiliteit, chronisch maagzuur, 3 weken voorweeën.
Oh dat is ook pijnlijkquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:41 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik kan het me allemaal niet meer zo goed herinneren, die eerste periode erna. Die van mij is 15 en mijn grootste (dagelijkse) zorg is dat ik 's nachts de WiFi niet moet vergeten uit te zetten omdat 'ie anders de halve nacht op TeamSpeak zit
[..]
Nou, dat moedergevoel kickte hier echt niet direct in, mag je weten.
Dus dan ga je van vrijwel pijnloos in 1x BOEM baby?quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:42 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij moest de ruggenprik-pomp uit bij volledige ontsluiting.
In de medische literatuur staat overal dat dat zinloos is (in de toenmalige standaarden ook, trouwens), maar dat f*cking streekziekenhuis gebruikte de standaarden van 15 jaar ervoor ofzo. *stoom uit oren*
Dan ga je van 'ik voel niks' (=te ver verdoofd) naar 'ik voel nu mijn hele geboortekanaal openscheuren'. Het hechten heeft effies geduurd, zeg maar.quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh dat is ook pijnlijk
[..]
Dus dan ga je van vrijwel pijnloos in 1x BOEM baby?
Bij de bevalling van mijn vrouw vroeg de arts of ik ook even van die kant wilde kijken..quote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan ga je van 'ik voel niks' (=te ver verdoofd) naar 'ik voel nu mijn hele geboortekanaal openscheuren'. Het hechten heeft effies geduurd, zeg maar.
Godverdomme heyquote:Op dinsdag 29 juli 2014 15:46 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan ga je van 'ik voel niks' (=te ver verdoofd) naar 'ik voel nu mijn hele geboortekanaal openscheuren'. Het hechten heeft effies geduurd, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |