heftig hard helicopterenquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps, deed ik het weer!![]()
Het floept er soms gewoon zomaar uit. Net als mijn kleine piemel.
Ja vind je het gek?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Ik vind ook gewoon dat mods alert moeten zijn op talent en daar iets mee zouden moeten doen, maar ik heb wel eens de indruk dat ze toch wat angstig zijn voor hun eigen positie, vandaar dat ik maar even het voortouw heb genomen in dit geval
Misschien dat aanstormend talent in een Mod-coachingstraject kan. Cursusje hier, tijdje meedraaien daar en dan weloverwogen kiezen waar je hart ligt en wat bij je past.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:11 schreef Jian het volgende:
Ik vind ook gewoon dat mods alert moeten zijn op talent en daar iets mee zouden moeten doen, maar ik heb wel eens de indruk dat ze toch wat angstig zijn voor hun eigen positie, vandaar dat ik maar even het voortouw heb genomen in dit geval
ga in de gracht pissenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Oeps, deed ik het weer!![]()
Het floept er soms gewoon zomaar uit. Net als mijn kleine piemel.
Ik neem gewoon gert zijn baantje over.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ga in de gracht pissen![]()
je moet even een stickertje met mod op je scherm plakken zo dat je niet vergeet dat je je moet gedragen.
Ik meen dat echt, die angst is gewoon ongegrond, "doe ik het wel goed, wordt ik nu niet het kind van de rekening, straks ben ik m'n blauw kwijt" Ik bedoel "man up" ga van je eigen kracht uit en gun nieuwe talenten hun plekquote:
5 kilo helicopterend zo over je vulva heen, dildo trilstand maximaal is er verdomme niks bijquote:
So you think you can Modquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef isax het volgende:
The mod of Holland.
JdM heeft het niet bedacht.
Laat het gelijk vastleggen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:15 schreef isax het volgende:
The mod of Holland.
JdM heeft het niet bedacht.
Ga een kind adopteren, bonestaak.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef isax het volgende:
[..]
ga in de gracht pissen![]()
je moet even een stickertje met mod op je scherm plakken zo dat je niet vergeet dat je je moet gedragen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik meen dat echt, die angst is gewoon ongegrond, "doe ik het wel goed, wordt ik nu niet het kind van de rekening, straks ben ik m'n blauw kwijt" Ik bedoel "man up" ga van je eigen kracht uit en gun nieuwe talenten hun plek
Nou, niet verkeerd hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien dat aanstormend talent in een Mod-coachingstraject kan. Cursusje hier, tijdje meedraaien daar en dan weloverwogen kiezen waar je hart ligt en wat bij je past.
Mooi. Dus jij doet de COS?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik neem gewoon gert zijn baantje over.![]()
flauw grapje ik zoek nu dekking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |