Laat-ie z'n patserpik in die zwakzinnige dievegge uit Helmond stekuh!quote:
Dat stukje paste wel gewoon op je bord?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:03 schreef mootie het volgende:
Oh, de taart is bijzonder machtig. Na een half stukje zat ik ramvol.
Tja, zo ben ik wel een beetje binnengekomen hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dat valt tegen hoor. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk.
Ja ik ben nou eenmaal sceptisch hè. Maar aangezien er hier een duidelijke meerderheid 'voor' is, denk ik dat we Choco die taak wel toe kunnen vertrouwen. Nou Gert, je hoort 't.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
In elk geval niet door mij, maar ik denk inderdaad dat Babu een beetje zit te pesten, dat is volgens mij ook de enige die denkt dat Choco niet geschikt zou zijn.
dit kan je niet zeggen hequote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat-ie z'n patserpik in die zwakzinnige dievegge uit Helmond stekuh!
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
wat, jou lul is 80 cm en weegt 5 kilo?
dun worstje dan.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:06 schreef Ygritte het volgende:
Anusjes cake, ook zo lekker maar ook zo machtig
Dat komt omdat we dat niet gewend zijn van je. En dan is het ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
Oh ja, ik ben een keer serieus en motiverend en bovendien gewoon aardig en dan gaan er hier zitten beweren dat het een grap is. Kijk zo komen de verhalen nu in de wereld
Ze moeten ook altijd jou hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
Oh ja, ik ben een keer serieus en motiverend en bovendien gewoon aardig en dan gaan er hier zitten beweren dat het een grap is. Kijk zo komen de verhalen nu in de wereld
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:08 schreef Jian het volgende:
Oeps, deed ik het weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |