Kind kan de was doen hoor. Komt goed.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar, wtf lies, ik weet helemaal niet hoe zoiets werkt allemaal. Ok wel een beetje dan.
En en en. pffff nu al stress.
LOLquote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het geheime subje van Yvonne waar ze alle foto's van de geslachtsdelen van manelijke ex-mods bewaard omdat deze ooit van toepassing kunnen komen,
Gert kan dingen veel beter uitleggen dan ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nooit, als ik al zoiets zou willen dan zou ik dat graag van jou leren juist.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?
Kut is dat hé?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert kan dingen veel beter uitleggen dan ik.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het geheime subje van Yvonne waar ze alle foto's van de geslachtsdelen van manelijke ex-mods bewaard omdat deze ooit van toepassing kunnen komen,
Er was een periode dat je me liever zag gaan. Was je juist zo trots op dat je de enige was die het toegaf.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Lelijk, kom op, niet echt hoor. Was man liebt das neckt sich
Ik zeg net nog per dm tegen Jian en Choco dat we jou niét het gevoel moeten geven dat je overbodig bent. Want dat is echt, oprecht niet zo!!!quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd. Jian fapt op Choco. Geen twijfel meer mogelijk.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Zou Gert een beetje goed zijn? Met lijntjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niks nie zeg, ik denk dat jullie een fantastische combinatie zouden zijn en dan kan Gert Admin worden, een beetje zoals Remmie vroeger
Ik zou het niet weten. Ik tik alleen hier omdat ik al zo schandalig hard ga.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kind kan de was doen hoor. Komt goed.
Wat zou je graag willen modden dan?
Klopt, zei je laatst nog.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Ik fap ook op Choco, maar daar doe ik niet moeilijk over.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef mootie het volgende:
Ja? Hebben jullie het al rond?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zeg net nog per dm tegen Jian en Choco dat we jou niét het gevoel moeten geven dat je overbodig bent. Want dat is echt, oprecht niet zo!!!
Denk dat jij het ook prima kan hoor.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gert kan dingen veel beter uitleggen dan ik.
Precies, daar heb je karakter getoond, dat heb je nodig als mod. Ik zou me aanmelden, Yvonne zal het op prijs stellen, talent altijd welkomquote:Op maandag 14 juli 2014 23:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er was een periode dat je me liever zag gaan. Was je juist zo trots op dat je de enige was die het toegaf.![]()
Maar ik ben lekker gebleven.
lekkerste fok! milf ever, maar mijn pener zou een aan een subforum niet genoeg hebben.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij zou zeker liever haar geheime subje zijn.
Nee natuurlijk niet. Ik zou niet eens willen dan. Niet zo raar hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 23:37 schreef Gert het volgende:
O wacht, ik had het alleen naar Jian gedmd zie ik. Maar dan weet jij het ook Choco: Liesje hoeft dus niet weg hè!
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik fap ook op Choco, maar daar doe ik niet moeilijk over.![]()
Dat zou flauw zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Hebben jullie het al rond?
Nou ja, het waren 7 fantastische maanden denk ik dan maar.
Kunnen we wel vrienden blijven? Of ga je nu met Choco naar festivalletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |