Nee, nooit, je schat mij verkeerd inquote:Op maandag 14 juli 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een duwtje voor de trein toch zeker?
Kijk, dat is dus al weer een pluspuntquote:Op maandag 14 juli 2014 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er wel altijd snachts en dan zijn er maar weinig modjes volgens mij.
of SEXquote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch in de richting van R&P denken. Of KLB.
NWS zie ik ook wel zitten, Sp3c kan wel een beetje steun gebruiken, maar RLS is ook geen punt voor Chocoquote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch in de richting van R&P denken. Of KLB.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen subfora genaamd 'Piem0ls'
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja toch. Kunnen de normale modjes gewoon slapen.
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
NWS zie ik ook wel zitten, Sp3c kan wel een beetje steun gebruiken, maar RLS is ook geen punt voor Choco
Lelijk, kom op, niet echt hoor. Was man liebt das neckt sichquote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat komt omdat je zo lang zo lelijk deed tegen mij.
Ja maar, wtf lies, ik weet helemaal niet hoe zoiets werkt allemaal. Ok wel een beetje dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat doe je er dan gewoon bij, want dat is enorm rustig.
Dat is het geheime subje van Yvonne waar ze alle foto's van de geslachtsdelen van manelijke ex-mods bewaard omdat deze ooit van toepassing kunnen komen,quote:Op maandag 14 juli 2014 23:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je krijgt je eigen subfora genaamd 'Piem0ls'
Nee nooit, als ik al zoiets zou willen dan zou ik dat graag van jou leren juist.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?
Nee, niks nie zeg, ik denk dat jullie een fantastische combinatie zouden zijn en dan kan Gert Admin worden, een beetje zoals Remmie vroegerquote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet hoor maar dit gaat een beetje de verkeerde kant op. Jullie willen me weghebben he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |