Wil jij mijn onderbewuste zijn dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Je onderbewustzijn vindt dat je moet bewegen
dan moet ik bewegenquote:Op maandag 14 juli 2014 23:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil jij mijn onderbewuste zijn dan?
Wat als hij betaald?quote:
ik ben een slet, geen hoerquote:
No tengo dineroquote:
Geinig, dream in a dream. En toen je voor de zoveelste keer voorover in de modder viel werd je weer opnieuw wakker en merkte je dat je keihard in de anus werd gepenetreerd door een horde bronstige olifanten, hieraan overleed je dus belandde je in limbo waar je 60 jaar lang steden gebouwd hebt waarna Leonardo diCaprio je weer terugbracht naar je zolderkamertje tussen de hardgeworden doekjes?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik lag zonet heerlijk te dromen. Mijn droom ging over een grote boksring, met daarin mooie vrouwen die met elkaar aan het sparren waren. Het waren mooie vrouwen met dikke tieten en korte shortjes aan. De scheidsrechter was een pussy want die werd achterover geslagen
Daarna werd ik bruut wakker in een tent door een of andere militair die riep dat we allemaal onze militaire kleren aan moesten trekken en met onze geweren in de maat moesten gaan marcheren. Regelmatig viel ik voorover in de modder. En maar rennen en onze geweren boven ons hoofd houden. En die sergeant maar steeds weer iets roepen over energie.
Opvallend was dat de vrouwen waar ik net over gedroomd had even verderop stonden te trainen. Zij hadden het aanmerkelijk makkelijker dan ons, dat vond ik niet eerlijk.
Klacht: ik mocht niet stoppen met bewegen
Dat klopt maar daar gaat dit topic niet overquote:Op maandag 14 juli 2014 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk, als je achteraf over nadenkt, zijn die dromen best leuk om mee te maken. Dat je gewoon je helemaal waant in een ander 'leven'.
Ohquote:Op maandag 14 juli 2014 23:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat klopt maar daar gaat dit topic niet over
Nee. Ik kwam weer terecht als toeschouwer bij die boksring waar die vrouwen stonden te sparren en daarna was ik weer aan het trainen. Een droom in een droom in een droom in een droom dus? Wie weet is fok dus wel een droom?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:22 schreef Henno het volgende:
[..]
Geinig, dream in a dream. En toen je voor de zoveelste keer voorover in de modder viel werd je weer opnieuw wakker en merkte je dat je keihard in de anus werd gepenetreerd door een horde bronstige olifanten, hieraan overleed je dus belandde je in limbo waar je 60 jaar lang steden gebouwd hebt waarna Leonardo diCaprio je weer terugbracht naar je zolderkamertje tussen de hardgeworden doekjes?
Inceptionquote:Op maandag 14 juli 2014 23:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee. Ik kwam weer terecht als toeschouwer bij die boksring waar die vrouwen stonden te sparren en daarna was ik weer aan het trainen. Een droom in een droom in een droom in een droom dus? Wie weet is fok dus wel een droom?
nah.. ik ben raar.quote:
Oeps ik had het topic niet gelezen en geloof dat ik daardoor onbedoeld een verkeerd geplaatste opmerking heb gemaakt, bij deze mijn excuses.quote:
Waarom jezelf raar noemen? Je bent misschien geen vierkant zoals alle andere, of geen baksteen in de muur zoals al de rest. Dat is niet raar je bent dan gewoon anders, en daar is niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nah.. ik ben raar.
alleen een slet in mn hoofd ofzo.. mensen vind ik eng
waarom zou raar zijn erg zijn?quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oeps ik had het topic niet gelezen en geloof dat ik daardoor onbedoeld een verkeerd geplaatste opmerking heb gemaakt, bij deze mijn excuses.
[..]
Waarom jezelf raar noemen? Je bent misschien geen vierkant zoals alle andere, of geen baksteen in de muur zoals al de rest. Dat is niet raar je bent dan gewoon anders, en daar is niets mis mee.
En mensen zijn ook wel eng.
Dan komt de TS wel naar je zolderkamer.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nah.. ik ben raar.
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:29 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Oeps ik had het topic niet gelezen en geloof dat ik daardoor onbedoeld een verkeerd geplaatste opmerking heb gemaakt, bij deze mijn excuses.
[..]
Waarom jezelf raar noemen? Je bent misschien geen vierkant zoals alle andere, of geen baksteen in de muur zoals al de rest. Dat is niet raar je bent dan gewoon anders, en daar is niets mis mee.
En mensen zijn ook wel eng.
oh.. oke..quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan komt de TS wel naar je zolderkamer.
Hmm raar kan vaak worden gebruikt als een synoniem voor dwaas, gek, excentriek, apart, vreemd etc. Die hoeven aan sich niet erg te zijn. Maar ik weet niet... Je hebt gelijk zelfs als je raar zou zijn is er niets mis mee.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou raar zijn erg zijn?
even de vraag omdraaiend
Kansen doe ik het niet om eigenlijk. Ik ben vrij aseksueel ik ruk wel.quote:
Niets mis met zelfkennis vind ik zelf.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:34 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Hmm raar kan vaak worden gebruikt als een synoniem voor dwaas, gek, excentriek, apart, vreemd etc. Die hoeven aan sich niet erg te zijn. Maar ik weet niet... Je hebt gelijk zelfs als je raar zou zijn is er niets mis mee.
Maar je moet jezelf niet zo weg zetten als iets, gewoon besef hebben dat je niet doorsnee bent maar ook geen buitenbeentje/lelijk eendje etc. Althans zoiets denk ik...
Ik kreeg net anders wel een waarschuwing over jou op mijn scherm.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nah.. ik ben raar.
Nee prima, soms heb je mensen die zichzelf wat aanpraten. Maar inderdaad onze woorden zijn niet allemaal dezelfde. Er bestaat wel natuurlijk altijd het risico dat als je zegt dat je raar bent mensen die net zoals mij een negatieve associatie hebben erop reageren. Maar wellicht sta jij sterker in je schoenen dan ik dat doe.quote:Op maandag 14 juli 2014 23:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niets mis met zelfkennis vind ik zelf.
en als dat voor mij betekend dat ik mezelf raar vind dan is dat oke.
zolang ik er zelf maar blij mee ben.
Jij hebt er een negatieve associatie bij... ik niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |